Проблем със запалването
Проблем със запалването
Имам една питанка към разбиращите от коли тук. ИМам проблем сутрин като запаля колата пали обаче като и подам газ гасне. като я оставя да позагрее сама малко и се орправят нещатата. можете ли да ми дадете насоки какво може да е това нещо.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
има 2 варианта.
или сместа не е достатъчно обогатена за студен мотор и като влезе повечко въздух гасне.
или е преобогатена и като влезе повечко се дави.
какво става като подадеш газчица на студено от ауспуха? черно ли пуши яко или не пуши а просто колата угасва?
всъщност и 2та симптома ме навеждат на грешна информация за състоянието на охладителната течност-сиреч-трябва да си смениш датчика който показва на компютъра колко е температурата.
не тоя за таблото а тоя за компютъра!
...макар че има вариант да е един с 4 крачета-демек сдвоен.
или сместа не е достатъчно обогатена за студен мотор и като влезе повечко въздух гасне.
или е преобогатена и като влезе повечко се дави.
какво става като подадеш газчица на студено от ауспуха? черно ли пуши яко или не пуши а просто колата угасва?
всъщност и 2та симптома ме навеждат на грешна информация за състоянието на охладителната течност-сиреч-трябва да си смениш датчика който показва на компютъра колко е температурата.
не тоя за таблото а тоя за компютъра!

...макар че има вариант да е един с 4 крачета-демек сдвоен.
- lodigiani
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако колата ти почне да запалва все по-трудно и по-трудно значи е следния проблем! Аз имах такъв поне миналата зима, по-конкретно с четеца за чипа в ключа. Паля, подавам газ и гасне, и така цял час съм се опитвал да си паля и все гаснеше. С времето този проблем се влошаваше все повече. Никои не можеше да ми каже каква е причината за тази мистерия до преди да отида в Юнитрейд и да си покаже всичко след диагностиката. Свених четеца и всичко стана ток и жица
И мойта е същия двигател и гори 10/100, когато я карам над 3000 оборота. Абе с пълен резервоар 55литра минавам 500км при НЕИКОНОМИЧНО каране, което е над 10/100!!! Ако превключваш на 2000-2500 (което е трудно при този двигател поне за мен), трябва да падне разхода поне на 7!

saveman написа:забелязах че гори кам 10 на 100което не е добре
и днес да се надяваме ще я закарам в сервиз да видят за какво става дума и да я опраят
И мойта е същия двигател и гори 10/100, когато я карам над 3000 оборота. Абе с пълен резервоар 55литра минавам 500км при НЕИКОНОМИЧНО каране, което е над 10/100!!! Ако превключваш на 2000-2500 (което е трудно при този двигател поне за мен), трябва да падне разхода поне на 7!
Ам ще видим какво ще кажат от сервиза като я качат на стенда. ама Сутрин като я оставиш малко да си побрамчи и после няма никакав проблем.
пък за тия 10литра са много по книга май го дават некви 5/100 незнам как стават тия неща ама ще я видим таз работа
аз като ходих единия маистор без да я погледне ведна ми вика сменяй карбуратор... или слагаш газова аз гледам мигам гледам и викам да бе втурнах са ся без да я погледнеш ща слушам
аи давидим тез от сервиза на ВВ ко ще кажат
пък за тия 10литра са много по книга май го дават некви 5/100 незнам как стават тия неща ама ще я видим таз работа

аз като ходих единия маистор без да я погледне ведна ми вика сменяй карбуратор... или слагаш газова аз гледам мигам гледам и викам да бе втурнах са ся без да я погледнеш ща слушам

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта