Проблем със запалването

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Проблем със запалването

Мнениеот saveman » Чет 13 окт 2005 19:37


Имам една питанка към разбиращите от коли тук. ИМам проблем сутрин като запаля колата пали обаче като и подам газ гасне. като я оставя да позагрее сама малко и се орправят нещатата. можете ли да ми дадете насоки какво може да е това нещо.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 13 окт 2005 20:48


мдааааа.gruebel
а може ли да помоля за насоки по отношение: колата, мотора, вида гориво, горивната система, и така нататък незначителни детайли... lupe mhihi mhihi


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Чет 13 окт 2005 22:47


мдаа то то бързане да вървя на рД забраих да напиша най-важното :)
ми нацхи Поло '91ва бензин 1000кубика 33кв моно инжекция.
аз съм леко далеко с колите тъй че не ме критикувай много много акосъм сбъркалмного нещо:)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 окт 2005 9:47


има 2 варианта.
или сместа не е достатъчно обогатена за студен мотор и като влезе повечко въздух гасне.
или е преобогатена и като влезе повечко се дави.
какво става като подадеш газчица на студено от ауспуха? черно ли пуши яко или не пуши а просто колата угасва?
всъщност и 2та симптома ме навеждат на грешна информация за състоянието на охладителната течност-сиреч-трябва да си смениш датчика който показва на компютъра колко е температурата.
не тоя за таблото а тоя за компютъра! :!:
...макар че има вариант да е един с 4 крачета-демек сдвоен.


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Пет 14 окт 2005 16:26


ами ще погледна да видя какво излиза отзаде. ама полото въри на а92 бензин. незнам пък дали нее от това
а за датчика на сервиз трябва да ида за да го сменят. или то по скоро да го проверят преди това дали си е здрав


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Пон 17 окт 2005 10:26


ами нищо не излиза от заде няма черни димове
обаче забелязах че гори кам 10 на 100 :) което не е добре
и днес да се надяваме ще я закарам в сервиз да видят за какво става дума и да я опраят


Потребителски аватар
lodigiani
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodigiani » Пон 17 окт 2005 22:44


Ако колата ти почне да запалва все по-трудно и по-трудно значи е следния проблем! Аз имах такъв поне миналата зима, по-конкретно с четеца за чипа в ключа. Паля, подавам газ и гасне, и така цял час съм се опитвал да си паля и все гаснеше. С времето този проблем се влошаваше все повече. Никои не можеше да ми каже каква е причината за тази мистерия до преди да отида в Юнитрейд и да си покаже всичко след диагностиката. Свених четеца и всичко стана ток и жица :D

saveman написа:забелязах че гори кам 10 на 100 :) което не е добре
и днес да се надяваме ще я закарам в сервиз да видят за какво става дума и да я опраят


И мойта е същия двигател и гори 10/100, когато я карам над 3000 оборота. Абе с пълен резервоар 55литра минавам 500км при НЕИКОНОМИЧНО каране, което е над 10/100!!! Ако превключваш на 2000-2500 (което е трудно при този двигател поне за мен), трябва да падне разхода поне на 7!


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Вто 18 окт 2005 9:51


Ам ще видим какво ще кажат от сервиза като я качат на стенда. ама Сутрин като я оставиш малко да си побрамчи и после няма никакав проблем.
пък за тия 10литра са много по книга май го дават некви 5/100 незнам как стават тия неща ама ще я видим таз работа ;)
аз като ходих единия маистор без да я погледне ведна ми вика сменяй карбуратор... или слагаш газова аз гледам мигам гледам и викам да бе втурнах са ся без да я погледнеш ща слушам :) аи давидим тез от сервиза на ВВ ко ще кажат


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Сря 19 окт 2005 15:57


МИнах аз през сервиза и се оказа че трудното палене сутрин като е студена бил автоматичния смукач...от там идвал и големия разход на гориво. и та ся ще си търся карбуратор щото нещат да ми дадат тая би-метална пластина дето играела ролята на авт.смукач. 80лв като гледам ще се израся



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта