Проблем със съединител на Поло 95г., 1.6, 75 к.с.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със съединител на Поло 95г., 1.6, 75 к.с.

Мнениеот Habits » Чет 25 сеп 2008 21:27


Здравейте! Нов съм във форума тъй като наскоро се сдобих със едно симпатично Поло и реших да се регна и аз да ви стана колега. Надявам се,че покрай вас ще понауча това онова, защото определено имам нужда от просветление за доста неща свързани с автомобилите. Но както и да е, да минем към въпроса. Та значи проблемът е следния: Първо искам да поясня, че съединителя ми е проблемен, тъй като е супер твърд и чак хващам мускулна треска на крака докато стигна от точка А до точка Б. Когато включвам задна скорост хърка доста стабилно. А същинскиа проблем който забелязах е, че когато набирам малко по рязко оборотите се вдигат но не забелязвам ускоряване. Чак когато стигна до към 3000 оборота, изведнъж те спадат до 2/2500 и тогава вече дава ряз и набира. Доста странно ми се стори и реших да го споделя с вас. Предполагам, че съединителя не отделя като хората, тъй като знам че трябва да се смени нещо по него, но не знам какво точно. Много бих се радвал ако ми помогнете по този въпрос, тъй като количката ми е закупена буквално преди няколко дни и искам да е изправна. Благодаря предварително!
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 25 сеп 2008 21:29


остава да напишеш и с кои мотор е полото и коя година за ориентация към съответния модел


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Мнениеот suggar » Чет 25 сеп 2008 21:32


първо нека ти кажа :welcome_to_group , по проблема ти не мога да ти дам експертно мнение и ще оставя това на други, но на мен ми се струва че нещо съединителя не ти е в ред


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Чет 25 сеп 2008 21:36


привет колега
и поздрави за избора на возило и глезило :wink: ,

от думите ти съдя че най вероятно имаш проблем със съединителя,като начало не прибързвай ами изчети всичко за съединител * във форума-точно така го напиши в търсачката,
отностно хъркането на задна-можеш да го игнорираш като преди да включиш задна включиш на 1 преди това и така всеки път :!: ,и няма да има хъркане,
но главно ползвай търсачката и се самообразовай пък ще получаваш подкрепа и от форума също :wink:


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Чет 25 сеп 2008 22:11


Благодаря за топлото посрещане най-вече... Така, до сега четох за съединителите, но не намерих точно такъв проблем. За колегата който пита какъв е двигателя, значи полото е 95-та година, 1.6 55кВ, 75 кончета. Колата иначе се държи много добре и доста добре набира и съм доволен... Аз също си мисля че проблемът е съединител, но какво точно незнам. Та ако може някой да ме просветли да знам какво да взимам :roll:


aceman
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aceman » Чет 25 сеп 2008 22:20


Здравей колега, според мен си за сманя на съединител щом е твърд и буксува по твоите думи, нов му е майката !!!! (колкото по-скоро толкова по-добре за колицата).


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Чет 25 сеп 2008 22:32


Значи колата не буксува, просто се форсира обаче не набира веднага... но както и да е... добре само да попитам. Колко парички ще ми излезне това нещо. И ако може да ми кажете цена без и със монтаж.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 25 сеп 2008 22:33


ами там има едно саморегулиращо се жило за съединителя и дали не се ебава :idea:
към останалите разбира4и с бърза диагноза -колегата пише 4е оборотите стигат 3000и изведнъж зацепва и колата тръгва-4етете моля ,а не трупаите само мнения


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Пет 26 сеп 2008 5:47


моето поло също е 95та година 1.6 75 коня и е АЕА мотор сигурно и на колегата ще е такъв :wink:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 26 сеп 2008 7:22


колега къде забрави АЕЕ-двигател и тои е 75коня а по въпроса щом се форсира двигател предполагам съединител най-добре го пробваи дали буксува -дърпаш ръчна включваш и опитваш да да тръгнеш ако предърпа и угасне колата съединителя е добре ако двигателя не угасне-нов съединител а за жилото застопори го при изгасен двигател с пласмасовата скоба след това влез натисни няколко пъти педала и след това махни скобата и пробваи вече съединителя ако пак се форсира значи не е жило


Потребителски аватар
valdesbg
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valdesbg » Пет 26 сеп 2008 9:41


anonimko написа:колега къде забрави АЕЕ-двигател и тои е 75коня а по въпроса щом се форсира двигател предполагам съединител най-добре го пробваи дали буксува -дърпаш ръчна включваш и опитваш да да тръгнеш ако предърпа и угасне колата съединителя е добре ако двигателя не угасне-нов съединител а за жилото застопори го при изгасен двигател с пласмасовата скоба след това влез натисни няколко пъти педала и след това махни скобата и пробваи вече съединителя ако пак се форсира значи не е жило


Лека подробност : палиш/ръчна и включваш на 3-та /леко отпускаш съединителя , ако загасне - добре .


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 26 сеп 2008 10:04


Провери първо жилото прилича ми все едно заяжда някъде в кожуха. :)


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Пет 26 сеп 2008 12:44


anonimko написа: за жилото застопори го при изгасен двигател с пласмасовата скоба след това влез натисни няколко пъти педала и след това махни скобата и пробваи вече съединителя ако пак се форсира значи не е жило

полезно :!: не го знаех това :wink:


Потребителски аватар
1.6
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот 1.6 » Пет 26 сеп 2008 13:45


зрасти колега честито за колата! сега аз съм с 1.6 поло 95 г 75 коня така смених суединтел преди близо 2 седмици зна4и ако сменя6 само феродовия диск си приготви наи мн от 60 до 100 лв ако смен6 и притискателя около 150 лв об6то .аз си взех марка сакс казах ми 4е е мн добра за самата смяна незнам цена мойе би около 100 лв аз си го сменях сам ! за жилото мисля 4е е саморегулира6то и не знам дали няма да има нужда да се сменя ! ако си от варна зад мерцедес бив6ия има един склад за 4асти мн са добри :D късмет


Потребителски аватар
eradev
Мнения: 257
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
Автомобил: HR-V
Двигател: D16W1
Местоположение: Бургас

Мнениеот eradev » Пет 26 сеп 2008 14:48


моето поло е също 1,6 и през май му смених съединителя, поради същите причини описани от теб. Сложиш същата марка каквато извадих от колата - LUK. Излезе около 300 лв. /комплекта/. Жилото няма смисъл да го сменяш, и аз карам със старото.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта