Здравейте колеги,
Трябва да сменя маската на Поло 6N1, която държи радиаторите.
Проблема е, че тръбите за радиатора на климатика минават през нея и трябва да се разкачат. Как се процедира с фреона в такъв случай?
Трябва ли да го източвам с машина за да го запазя или има някаква врътка без да се минавам през сервиз за климатици?
Благодаря!
Поло 6N1-AEX - Сваляне на маска и фреон за климатика
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Поло 6N1-AEX - Сваляне на маска и фреон за климатика
Източване със станция и се събира в празна бутилка.Другия вариант е да го изпуснеш и после да се напълни на ново.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Поло 6N1-AEX - Сваляне на маска и фреон за климатика
Иди да ти го източат.Ще си запишат колко грама е и като сте готови с радиаторите пак ще го напълнят,не е скъпо,даже ако е необходимо ще допълнят колкото трябва.
Re: Поло 6N1-AEX - Сваляне на маска и фреон за климатика
Проблема е, че колата е разглобена след ПТП и не е в движение.
Явно ще се мине на вариант разглобяване и пълнене на ново на системата.
Благодаря за отговорите колеги.
Явно ще се мине на вариант разглобяване и пълнене на ново на системата.
Благодаря за отговорите колеги.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 6N1-AEX - Сваляне на маска и фреон за климатика
Ами тя щом не е в движение и хората в сервиза,където е,нямат техника,няма вариант освен да се изпусне в атмосферата. Цялата система събира 700-750 грама т.е. обърнато в пари,зареждането ти ще струва горе-долу колкото наемането на пътна помощ да я закара до сервиз да източат фреона и да го върнат после....безсмислено е освен от екологична гледна точка.
По въпроса с ремонта - дано да си попаднал на читав сервиз,защото повечето пъти събират системите със старите О-пръстени на снадките и с кал,треви и всякакви боклуци вътре и след това като се зареди системата с фреон, всичко това заминава по филтъра и клапаните - чудесно мазало става. А по повод О-пръстените - този радиатор е на частта с високото налягане и се препоръчва при разглобяване, да се сменят пръстените с нови, защото ако стария пръстен (смачкан вече от времето на конус заради коничната форма на самата сглобка) не застане 100% плътно, лятото като вдигне 20-тина атмосфери, ще изхвърли фреона през въпросните снадки. Също така О-пръстените не са обикновени - има си специални за тази работа, силиконови, защото фреона е агресивен към повечето типове гума и я разяжда сравнително бързо. Ако хората в сервиза нямат подходящи О-пръстени, по-добре си поръчай оригинални от Порше (по 2лв са
) или ела с мостри, да ти дам (гледам, че си от София), от колкото да я съберат със старите и да трябва после повторно да се разглобява да се оправя след тяхната работа.

По въпроса с ремонта - дано да си попаднал на читав сервиз,защото повечето пъти събират системите със старите О-пръстени на снадките и с кал,треви и всякакви боклуци вътре и след това като се зареди системата с фреон, всичко това заминава по филтъра и клапаните - чудесно мазало става. А по повод О-пръстените - този радиатор е на частта с високото налягане и се препоръчва при разглобяване, да се сменят пръстените с нови, защото ако стария пръстен (смачкан вече от времето на конус заради коничната форма на самата сглобка) не застане 100% плътно, лятото като вдигне 20-тина атмосфери, ще изхвърли фреона през въпросните снадки. Също така О-пръстените не са обикновени - има си специални за тази работа, силиконови, защото фреона е агресивен към повечето типове гума и я разяжда сравнително бързо. Ако хората в сервиза нямат подходящи О-пръстени, по-добре си поръчай оригинални от Порше (по 2лв са


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта