Пали като на три цилиндъра-идеи?
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Пали като на три цилиндъра-идеи?
Момчета,за трети път ми се случва,след като не е карана няколко дни да пали като на три цилиндъра-тресе,трака като дизел и не се изфорсира.След като я изгася и веднага я запаля пак-всичко нормално.Свещи ли да и сменя,ако са те какви?Куклата е 1.4-60кс,APQ,98г.
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
maslinkov написа:Откога не си сменял масло и филтър? Почни оттам - 1. Филтър с клапа /ако е време за маслото - заедно с филтъра/ 2. Наистина свещите идват в съображение тогава, но ако е от тях ще ти го прави винаги при студен старт /не на 2 дни като не е палена/, а и няма да чука така.
Колега,първо искам да ти благодаря,защото винаги се отзоваваш на моите проблеми!
Не е от маслото,нещо по тоци/електроники ме съмнява да е,кабели,свещи.Ама интересно,че като изгася и запаля се оправя.Дай ми,моля те,идея какви свещи да си взема-топлинно число,полюси и тн и цена/не ми се рови в търсачката/,карам на бензин.Ще започна от тях,така или иначе лошо няма да ги сменя,дори да не са причината.
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
maslinkov написа:Аз съм с Бош WR8LTCR+ и съм доволен /7лв. парчето преди 1,5г./На мене сега също не ми се рови с търсачката и каталозите, но мисля че и за твоя двг. ставаха. Щото по принцип трябва да съм със седмици, а не с осмици, а +а означава че можеш да ги караш и с газова./с 3 електрода са, турски, от Ауто+/
Пак ти благодаря
!Просто ми ковти понякога нета и ме хваща бяс,та затова не ми се рови.Точно това ме интересуваше-3 електрода,8.Марката ще я фиксирам по парата.Пожелавам ти-безаварийно и аванта бензин!- pavlov85
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай/Стара Загора
Колега, и аз имам абсолютно същия проблем като твоя. При студено палене имам чувството, че е не на 3, а сигурно на 2 цилиндъра ако съдя по вибрациите и паткането и стига да не загасне мотора, само след 1-2 секунди всичко се оправя и е 6 после. Или ако пък загасне, веднага въртя и пали и всичко е нормалко, точно както казваш и ти при твоя случай. Явно и трябва да завърти няколко пъти и се оправя. И аз се чудя какво да правя, дали да сменям кабелите и свещите. Маслото и филтъра, за които говори колега ги изключвам като вариант, защото проблема ми е от доста време, а вече няколко пъти сменям масло и филтри от тогава и няма разлика. Колата съм я взел около нова година и не съм сменял кабелите и свещите тогава. Един господ знае колко км е минала с тях в Италия, а откакто е при мен за по малко от година съм и навъртял 60000км, а и я карам на метан при това. Проверих свещите /NGK VW триполюсни/ - никакъв нагар няма по тях и са с хубав цвят, само ми се вижда че електрода е намалял и сигурно разстоянието вече е по-голямо. Според мен даже са надживели предвидиния им живот. А кабелите..просто все едно котлен камък има отложен по тях. Просто не съм сигурен дали е от там проблема, но вече на всеки студен старт на колата е така, а и от скоро започна чат пат да "гърми", придърпва при ускорение.. абе дразнеща работа. Дайте съвет, от тях ли може да бъде?! Да ги сменям ли?
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
температурния датчик на охл. система залагам аз...
ако не от това.. отиваме на сегменти
и не добра компресия докато разбие маслото да го вкара в цилиндрите и да направи компресия..
п.п. колко масло харчи?
аа въздушен филтър също ако не е сменян скоро.. или клапата за топъл въздух нещо запецва.. и не пуща въздух...
ако не от това.. отиваме на сегменти
п.п. колко масло харчи?
аа въздушен филтър също ако не е сменян скоро.. или клапата за топъл въздух нещо запецва.. и не пуща въздух...
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
wili98 написа:температурния датчик на охл. система залагам аз...
ако не от това.. отиваме на сегментии не добра компресия докато разбие маслото да го вкара в цилиндрите и да направи компресия..
п.п. колко масло харчи?
аа въздушен филтър също ако не е сменян скоро.. или клапата за топъл въздух нещо запецва.. и не пуща въздух...
Хм...,колега,ако е лоша компресията няма да въврви,а е пушка,макар 60 коня.Няма разход на масло/над допустимия/.И защо като я изгася и пак запаля-се оправя.Свещите ги гледах-канап са,няма да ги сменя за нови китайски/турски.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%E5%F1%E5
Огледай добре дали не намалява антифриза.При мен абсолютно същото беше преди да сменя гарнитурата на главата.Оказа се,че имам теч в един от цилиндрите и палеше на три цилиндъра.След минута се оправяше.Сега след смяната всичко е нормално.Успех и безавариино.
Огледай добре дали не намалява антифриза.При мен абсолютно същото беше преди да сменя гарнитурата на главата.Оказа се,че имам теч в един от цилиндрите и палеше на три цилиндъра.След минута се оправяше.Сега след смяната всичко е нормално.Успех и безавариино.
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
porko написа:http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=99216&highlight=%F7%F3%EA%E0+++%F2%F0%E5%F1%E5
Огледай добре дали не намалява антифриза.При мен абсолютно същото беше преди да сменя гарнитурата на главата.Оказа се,че имам теч в един от цилиндрите и палеше на три цилиндъра.След минута се оправяше.Сега след смяната всичко е нормално.Успех и безавариино.
Брех,колега,счупи ме.Преди седмица/може и повече/ и наля към 6-700 мл,ама не помня за колко време го смъкна,защото беще 1/4 от казанчето и незнам кога-почти до долу.М/у другото от миналата есен не бях доливал и мислех,че си е нормално да поприкапваш по малко.Навъртял съм и за година към 20 000км,без да я настъпвам и прегрявам-кога/евентуално/може да се е скапала
.-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
А-а-а,колега,казваш че за месец слагаш литър,а аз от бая време не съм я доливал водицата.Дано не е гарнитура/изкара ми акъла/,нещо по-дребничко например.Пък и не всеки път е така паленето/3 пъти до сега/,и не се оправя сама,а след като загася и пак запаля.Благодаря за отзивчивостта все пак,но дано не е това!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Нещо "по- дребничко" е водна помпа /ако е почнала да тече е за смяна/ Ама то май по цена с труда пак излиза толкова, колкото ако смениш гарнитурата на главата. /щото ако сваляш глава добре е да й направиш пълна профилактика - повдигачи, клапани и не дай боже да е престъргвана вече веднаж/ Иначе по принцип не трябва да губиш охлаждащата течност. През зимата малко се свива и създава илюзия че е намаляла, но като загрее колата се разбира. Съветвам те да започнеш огледа от помпата - виене, течове и дано е оттам, че другото все пак е приказка с неизвестен край. Успех!
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
maslinkov написа:Нещо "по- дребничко" е водна помпа /ако е почнала да тече е за смяна/ Ама то май по цена с труда пак излиза толкова, колкото ако смениш гарнитурата на главата. /щото ако сваляш глава добре е да й направиш пълна профилактика - повдигачи, клапани и не дай боже да е престъргвана вече веднаж/ Иначе по принцип не трябва да губиш охлаждащата течност. През зимата малко се свива и създава илюзия че е намаляла, но като загрее колата се разбира. Съветвам те да започнеш огледа от помпата - виене, течове и дано е оттам, че другото все пак е приказка с неизвестен край. Успех!
Виж,колега,винаги малко изпарява.Въпроса е ,че за 20 000км освен маслата друго не съм и гледал/моя грешка/,та незнам откога и колко антифриз изчезва/доливал съм за 1г,20 000км по-малко от литър/.След като долях си записах км,ама вече не карам активно и ще я хвана по-трудно.Преди седмица долях скоростната с масло/заради с.на изб./и накарах момчето да огледа за теч на вода-нямало.Ще ти пусна едно съобщение по-друг въпрос.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта