здравейте на всички
както се казва не питай старило питай патило !
Колата ми е бензи 1,6 75 к.с 97 г двигател ААЕ
в движение започна да гасне , а след това кога пали кога не , а и започна да губи мощност
компютъра не показва никакви грешки / нито нови нито стари /
та се доблачих до сервиза криво ляво
смениха холтов датчик / да го изписвам правелно / и почистиха дроселклапа
вече не гасне но ако натоваря двигателя или оборотите скачат или гасне веднага
и започна да прекъсва
пробвах с нова бобина но не е от нея
смених дровел клапа
сега колата е като оса , но прекъсването го има пак / не е постоянно два три дни без да прекъсва изминавал съм и по 350-400 кг без проблем / и след това се появява отново
сменен е и вакум маркуч към 4 -ти целиндър
но пак прекъсва
бензинов филтър нов
свещите са на 8 м. / и те са проверени /
в сервиза ми казаха че са проверили всички кабели / преди да сменят клапата /
при рязко отпускане на газта колана понякога тресе / напред/ назад /
забелязах и че на празен ход държи 1000 оборота , когато е в покой / на място оборотите са 950 / в сервиза ми казаха че така е програмирана клапата
ако го няма това прекъсване колата работи перфектно
равносметка
ремонт за около 800 лв но проблем има пак
колата си я поддържам / смяна на масла и филтри на 10 000 кг
преди 6 м смених ремъци ролки и т.н
нови спирачки
нов термостат
4-ри нови зимни гуми
с две думи тази кола си е вечно моя / а и не съм я карал много за 6 г съм навъртял 60 0000 кг
така че твърдо съм решил да отстраня проблема
ако някой има идей да пиши
предварително ви благодаря
проблем с поло 6N 1,6 75 к.с 97 г двигател ААЕ
- BasS_m_BasS
- Мнения: 95
- Регистриран на: Сря 14 дек 2011 6:22
- Автомобил: Golf mk3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: Пазарджик
Re: проблем с поло 6N 1,6 75 к.с 97 г двигател ААЕ
Първо да те поправя - не кг а км
кг е килограми
Значи за оборотите не се притеснявай, нормално е след смяна на дроселовата клапа, след около 1000 км ще се нормализират. Поне при мен беше така когато я сменях на полото.
Имах подобен на твоя проблем (прекъсване) и смених доста неща преди да се останови, че проблемът е в бензиновата помпа.
Не е зле също да си провериш и катализатора


Значи за оборотите не се притеснявай, нормално е след смяна на дроселовата клапа, след около 1000 км ще се нормализират. Поне при мен беше така когато я сменях на полото.
Имах подобен на твоя проблем (прекъсване) и смених доста неща преди да се останови, че проблемът е в бензиновата помпа.
Не е зле също да си провериш и катализатора

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта