помощ за начинаещ! ПОЛО 1.0 (мнения)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
geleto_89
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

помощ за начинаещ! ПОЛО 1.0 (мнения)

Мнениеот geleto_89 » Пон 27 окт 2008 22:41


Здравейте,аз съм нов във форума,потърсих доста неща в търсачката,но все пак останаха неизяснени за мен неща,та бих искал да ви попитам.Така,да се представя,аз съм момче на 19 години,посъбрах малко пари и съм решил да си купя кола,понеже ще ми е първа съм се спрял на малолитражка или по точно ПОЛО 1.0,можете ли да ме ориентирате как е този модел като разход,поведение на пътя(дори зимата),като подръжка,също имат ли проблеми с ръжда с тази сол зимата.Ако се сетите с нещо друго което да ме ориентирате ще ви бъда много благодарен,защото в момента само за това се сещам.Надявам се скоро да се присъединя към форума като горд собственик на това мъниче. :wink:

Последна промяна от geleto_89 на Пон 27 окт 2008 23:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 27 окт 2008 22:59


:welcome_to_group Колега
За начало - Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им за да просъществува темата и да ти помогнем :wink:
За половерчето - като за начинаещ е перфектна количка - икономично, маневрено, практично сравнително ефтина поддръжка. При тея луги дето ги мятат зимата и с танк да си ще изгние :lol:
Не... принципно са с много здрави ходова част и купе Няма да е от най-големите самолети, но като ти гори 5-6 градско ко ти пука :wink:
Успех!


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Пон 27 окт 2008 23:04


според мен polo 1.4 или 1.6 (без 16v) като разход го докарват почти колкото 1.0 даже извънградско по големите литражи ще ти дадат по-малко. мое мнение. да не говоеим за вървежа на 1.6 спрямо 1.0 а щом се притесняваш за поведението на колата през зимата.. просто избираш такава с abs. аз като си търсих поло... до последно гледах всички възможни варианти накрая се спрях на 1.9д. на автоджамбази не се доверявай. съвет. Успех от мен :wink:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пон 27 окт 2008 23:25


1,4 АЕХ , мисля е екстра варианта ..... 1,6 .... по мощно е ..... 1,4 16в мисля че е скъпа подръжката ....

1,9Д (за мен) бръмчи доста и ми идва шумничко , върви колкото 1,4 АЕХ долу горе


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 28 окт 2008 0:41


Имай в предвид ,че разликата между поло 96г и поло 97г дето го водят по автокъщите е много голяма. Едното е моноинжекция 45 коня (безпроблемна за газифициране ) ,а другото е 50 коня ,пълна инжекция с пластмасови колектори които си искат газовия инжекцион (ако се замислиш за газ де).

По-важното е да вземеш по-запазената и в по-добро техническо състояние кола ,отколкото 1.0 ли да е или 1.4 (от там нагоре нещата стават по-други)


Потребителски аватар
el_alex
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот el_alex » Вто 28 окт 2008 2:24


Здравей колега :)
Поло 1.0 - много добър избор.Върви страхотно.Вози страхотно.Измислена е от умни хора (не прави проблеми точно когато ти трябва) бе страхотна колица е.Мойто е 99г. 1.0 (999) се води по документи.Гори 4 на 100 извънградско (градското е мн относително - спортно ли караш, въртиш ли гуми и др).Да може да върти гуми.Зимата не мога да кажа как се държи, защото не съм го карал все още през зимата :), но в дъжд по завоите около Смолян със 60 - 80км/ч се държи чудесно (това зависи мн и от гумите).АBS нямам, но като имам възглавници и климатик - не съжалявам.Нещо друго => климатиците са им страхотни.Някой беше писал из форума за тях, че са последен модел автоматични климатици каквито слагали по лимузините,НО за 1.0 (50коня) :) тоя климатик е нз може би голям.Или поне това което се опитвам да кажа е, че вклоючиш ли климатик полото ускорява по бавно :).Иначе 165км/ч по магистралата си ги отнесе без проблеми :)) мн спокойно и без излишни вибрации или шумове :).
Заключение:---------------------------------------
Ако трябваше да избирам пак - Поло 1.0 бензин (без гас) щеше да е 1во в списъка. :)

П.С:Ако имаш някакви въпроси. на които мога да отговоря пиши ЛС.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 28 окт 2008 8:37


Съгласен с колегата, но тук все пак е форум и всеки се хвали магарето, така че темата едва ли ще приключи скоро, ако й се отпуснат юздите. Пък и колегата говори по - скоро за окачване, ходова част и характеристики, които са еднакви в 99% при всички. Едно мога да кажа - Жигулито завоите над Сл. бряг ги взема с макс. 20км/ч над ограничението, а Полото спокойно с 30км/ч отгоре на ограничението. Перфектна машина! Все пак не се лъжи от цената - вземи някой който има Поло, когато я купуваш, или търси такова с биография на която може да се вярва. Останалото е подръжка, която в сравнение с останалите марки е сравнително евтина.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Вто 28 окт 2008 8:54


една моя приятелка има поло '96 или '97 / 1000, карал съм колицата няколко пъти а и извънградско - тя от своя страна не я спира и обиколи българия, за 2 години никакви проблеми не и е създало, бензина го мирише (естествено ако очакваш да го настъпваш за да върви, а то е 1.0 тогава ще понагорява повечко) при нормално каране разхода е доста малък бих казал - много хубаво вози и въпреки малкия мотор е доста динамично - аз лично много я харесах колицата след като ми се наложи да ида тук там с нея, обаче излезеш ли извънградско залепяш на 90 - може и повече ама усещаш че почва да се поозорва


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 28 окт 2008 9:44


До 110км/ч - никакъв зор - тя е на макс. въртящ момент. За нагоре вече зависи от центровките, които си й правил./личен опит/


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Вто 28 окт 2008 9:57


Хелоу Геле :)
Виждам колегите са те ориентирали с колите от средата и края на 90-те. Аз ще сложа малко инфо за по-стари модели.
Преди две години си купих първата кола. VW polo 86c, комби, 1043cc AAU, 45hp/33kW, mono, 1992г, бензин.
Среден разход градско 7-8,5 лято-зима в София в задръстванията. 5,5 извънградско. 145км/ч максимална скорост. Ръждички нямаше грам. Като цяло при нормална поддръжка купетата не гният. Окачването е повече от елементарно и изключително евтино. Консумативите също. Практически по този автомобил почти няма какво да се потроши :)
Данъците му са направо смешни (10-12 лв годишно), застраховките са най-тънките...
Колицата е лека и пъргава. Изключително приятна и удобна за града. Не е рейсърска и не предразполага към извращения. Здрава е и държи на леки удърчета и почуквания (броня в броня например) ;)
Има изключително добро парно зимата :)

Недостатъците:
Малка е 2(3) врати и не е подходяща за повечко хора. Маломощна е и не може да се претоварва много с багажи макар и купето да предразполага. Има някаква сбъркана концепция в духалките за обдухване и две от тях винаги духат студено какво и да се прави (аз зимата ги държа затворени). Има две горивни помпи което е и най-скъпото по автомобила.

Като цяло това са нещата за които се сещам :)
Бях изключително доволен от машинката и съжалявам, че се наложи да се разделя с нея. Искаше ми се да я оставя на жената, но поредица от обстоятелства ме накараха да я продам :(

Изображение

Сега карам колата в гаража. Там нещата стоят по малко по-друг начин. Ако имаш въпроси пиши и ще разправям :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 28 окт 2008 18:33


groznika написа:Здрава е и държи на леки удърчета и почуквания (броня в броня например) ;)

Няма нищо общо... особенно отзад тази кола няма броня.. има пластмаса.. всеки уъдър с над 10 км в час те бие в легена.. и води до изкривяване на роговете...

окачването.. всеки удър в бордюр криви много работи.. и много вероятно е да се откърти държача за носача от рога.. и колата губи геометрия.. става много нестабилна.. и трябва майстор да го завари..

groznika написа:Има изключително добро парно зимата :)

нищо общо...
1. загрява трудно..
2. не държи 90 градуса при всичко изправно
3. Горните духалки духат студено и точка по въпроса.. с две думи зле..
е поне се сменява лесно радиаторчето на парното.


малкия мотор в градско харчи колкото големия...

мономотроника вечно нещо му е криво.. и на студено не се форсира нормално..

не можеш да сложиш 14, 15 или друг вид джанти.. абе можеш.. ама по-добре да не скачаш да го правиш

Добри страни: държат на газ...
може много да возят.. особенно комби....дори и да е маломощна.. върши работа да придвижиш инцидентно много багаж...


geleto_89
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот geleto_89 » Вто 28 окт 2008 23:19


Много ви благодаря за мненията.Категорично съм се спрял на 1.0,вуйна ми има ибиза с такъв мотор,която съм я карал няколко пъти и много ми допадна.Искам да ви питам,в мобиле.бг гледам че има някакви модели на ПОЛО,които ги водят Х-Модификация,какво ще представлява това.Благодаря ви отново.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 29 окт 2008 0:06


wili98 написа:
groznika написа:Здрава е и държи на леки удърчета и почуквания (броня в броня например) ;)

Няма нищо общо... особенно отзад тази кола няма броня.. има пластмаса.. всеки уъдър с над 10 км в час те бие в легена.. и води до изкривяване на роговете...

окачването.. всеки удър в бордюр криви много работи.. и много вероятно е да се откърти държача за носача от рога.. и колата губи геометрия.. става много нестабилна.. и трябва майстор да го завари..

groznika написа:Има изключително добро парно зимата :)

нищо общо...
1. загрява трудно..
2. не държи 90 градуса при всичко изправно
3. Горните духалки духат студено и точка по въпроса.. с две думи зле..
е поне се сменява лесно радиаторчето на парното.


малкия мотор в градско харчи колкото големия...

мономотроника вечно нещо му е криво.. и на студено не се форсира нормално..

не можеш да сложиш 14, 15 или друг вид джанти.. абе можеш.. ама по-добре да не скачаш да го правиш

Добри страни: държат на газ...
може много да возят.. особенно комби....дори и да е маломощна.. върши работа да придвижиш инцидентно много багаж...


Ти шо се обаждаш като колата ти само мяза на поло? :lol:
Аз смених вече две и от написаното няма да отстъпя ;)

1. загрява трудно.. - няма такова нещо. Това абсолютно не е вярно!
2. не държи 90 градуса при всичко изправно - Също нещо си се объркал. И двете ми коли не са имали проблем с температурата и достигането на работните и стойности.
3. Горните духалки духат студено и точка по въпроса.. с две думи зле..
е поне се сменява лесно радиаторчето на парното. - Не са горните, а са долните и като ти духат студено има плъзгач за затваряне само на тях.

За броните какво да ти кажа... Нормални почуквания при маневри с ниска скорост ги понасят повече от идеално. Еластични са и не се чупят на трески като новите пластмасовки. Все пак това е евтина лека кола, а не танк. За удари от зад с над 10 км си има гражданска ;)
Окачването... Не съм дрифтил до там, че да я суча по бордюрите, но от дупки, спящи полицаи и тн. не се притеснявам дори и при малко по-несъобразена скорост.

Оня ден като се видяхме на Бояна каза, че нямаш време и нерви да правиш колите и, че си ги оставил на самотек. Дали точно от там не са голяма част от описаните негативи? :roll:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 29 окт 2008 6:38


geleto_89 написа:...вуйна ми има ибиза с такъв мотор,която съм я карал няколко пъти и много ми допадна...

Съветвам те да покараш повечко коли и тогава да скачаш. И на мен много ми допадна Г2/1.3 първия път като го карах. И доста време го карах. Но сега никога не можеш ме качи на кола с мотор 55кс.
Не бързай! Покарай различни коли с различни мотори. Вземай със себе си някой по-опитен и по-претенциозен приятел, който ще може да ти покаже и обясни предимствата и недостатъците на рзличните коли.
И още веднъж:
Не бързай!


Потребителски аватар
simion
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 05 май 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот simion » Сря 29 окт 2008 23:24


Здрасти, колега,

виждам, че си от София, ако решиш да купуваш 1.0 (999), 45-50 кс, можеш да се обадиш някой път и да дойдеш направо да разгледаш нашето, когато имаме време и двамата. А защо не и да врътнеш някое кръгче из града в почивните дни!

Моето е 999, 50 кс, 1998 г. Виж снимките в гаража.

Градско дава разход между 6-9 / 100 за София
Извънградско между 4-6 / 100 в зависимост от броя пътници

Разбира се, че с 4-5 души на борда вижда зор, но проблема е незначителен. Колата е перфектна за градски условия. Не забравяй и огромния проблем с паркирането, който тази колица ще ти реши наполовина с малките си габарити.
Трудно я намерихме толкова запазена. На приятелката ми баща й обиколи сума ти автокъщи и "разбирачи" преди да се спре на този модел.

Сервизната поддръжка е сравнително евтина. Стабилността на пътя също е гарантирана.

За допълнителна информация винаги можеш да ме намериш.

Поздрви :-)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта