Оптегнах я
Значи маха се капачката дето държи кожата на ск.лост и там има две пластмасови гайки, после отщипах тая капачка дето е точно под дръжката и откопчах зад лоста, така пластмасата се повдига нагоре (може да се извади цялата ама трябваше да я разкачам и от таблото)така бръкнах с ключе 9 и натегнах двете врътки (те вървяха и на ръка при спуснат лост) има "контра гайка" която се опитах да законтря и сега ръчната лови на 3-4 зъб
Поло / Лупо - Как да си натегна ръчната спирачка
Re: Поло / Лупо - Как да си натегна ръчната спирачка
Здравейте колеги,
Съвсем скоро си купих VW Polo 6r 1.2 bluemotion 2010. Ръчната спирачка хваща много високо и т.к. колата е с подлакътник трябва да го вдигам всеки път когато искам да използвам ръчната спирачка. Прочетох, че мога да натегна жилото чрез затягане на гайка, която се намира под пластмасите на подлакътника - колата е на 50 000км и никога не е затягано. Та, въпросът ми е как се махат пластмасите? Опитах да ги махна, но не успях и се притеснявам, че ще счупя пластмасовите щифтове, които я държат. Има ли някой, който може да ме посъветва или да ми изпрати линк с упътвания? Благодаря предварително!
Съвсем скоро си купих VW Polo 6r 1.2 bluemotion 2010. Ръчната спирачка хваща много високо и т.к. колата е с подлакътник трябва да го вдигам всеки път когато искам да използвам ръчната спирачка. Прочетох, че мога да натегна жилото чрез затягане на гайка, която се намира под пластмасите на подлакътника - колата е на 50 000км и никога не е затягано. Та, въпросът ми е как се махат пластмасите? Опитах да ги махна, но не успях и се притеснявам, че ще счупя пластмасовите щифтове, които я държат. Има ли някой, който може да ме посъветва или да ми изпрати линк с упътвания? Благодаря предварително!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта