Поло комби?Голямо ли му идва купето или не?
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
Поло комби?Голямо ли му идва купето или не?
Значи решил съм вече сериозно да си купя поло.отдавна ги оглеждам и чак сега си харесах модификация/версия на купето = Комби.Въпроса ми е тежи ли му багажника,по ли е голям разхода на гориво(бензин/дизел) от тоя при 2 или 4 вратковите хетжбег,как е в завоите,като се натвари отзад кляка ли много. + и - на версията комби.Аз съм се насочил към дизел но вс зависи от това какво има в дупница и горубляне.
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Вече карам 50 000 км поло комби и за мене това е перфектния бюджетен автомобил. Непретенциозен, товари се перфектно, не се чупи, само консумативи съм сменял и термостат
Аз съм с 1.4 APQ мотор - 60 коня.
Това е базовия бензинов мотор но се държи перфектно с него
6.8 - 7 ми е средния разход на бензин което е повече от перфектно
Гледай за течове от семеринга на скоростите, може да прочетеш че скоростите са слабо място на полотата, друго слабо място е пластмасата на централната конзола - много се чупи... на всяко второ поло дето съм видял е счупена. Ако намериш читаво и запазено поло комби определено няма да сгрешиш в избора си. Успех
Това е базовия бензинов мотор но се държи перфектно с него
6.8 - 7 ми е средния разход на бензин което е повече от перфектно
Гледай за течове от семеринга на скоростите, може да прочетеш че скоростите са слабо място на полотата, друго слабо място е пластмасата на централната конзола - много се чупи... на всяко второ поло дето съм видял е счупена. Ако намериш читаво и запазено поло комби определено няма да сгрешиш в избора си. Успех
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
siso92 написа:Uneek,хубавец,от комбито по-''голяма''кола няма!Ама 60 коня са му малко,бате!Аз съм със същия мотор и ...тц.Виж моторче 1.6-75 кобилки,му заспа!
Здрасти колега хубавец
60 коня са малко, но забелязал ли си колко му е въртящия момент ...
За справка ще ти дам за пример 2 двигателя 1.4 на други производители
и двата са 75 к.с.
Фиат браво 1.4 - 75 к.с. (при 6000
Рено клио 1.4 - 75 к.с. ( при 5800 оборота ) и 114 нм въртящ момент
Докато така "маломощното" APQ според теб се представя така:
60 коня при едва 4700 оборота и 116 нютонметра момент при 3000 оборота.
Та с поста си целя да ти докажа че един двигател не е само до кубатура и коне, и ако знаеш как да използваш потенциала на колата си, може и с малко коне
На многото всеки е майстор... нали така
И далеч не говоря празни приказки че полото е "най-голямата" кола, само защото карам такова
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Uneek написа:Вече карам 50 000 км поло комби и за мене това е перфектния бюджетен автомобил. Непретенциозен, товари се перфектно, не се чупи, само консумативи съм сменял и термостатАз съм с 1.4 APQ мотор - 60 коня.
Това е базовия бензинов мотор но се държи перфектно с него
6.8 - 7 ми е средния разход на бензин което е повече от перфектно
Гледай за течове от семеринга на скоростите, може да прочетеш че скоростите са слабо място на полотата, друго слабо място е пластмасата на централната конзола - много се чупи... на всяко второ поло дето съм видял е счупена. Ако намериш читаво и запазено поло комби определено няма да сгрешиш в избора си. Успех

-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Първо нещо си нервен,а не трябва.8 мили годинки карах комби и сега псувам,че пак не си взех,о'к ли сме!Второ 75 коя-4800 об.,135 нм в диапазон 2800-3600 /за съпоставка 100кс-128нм,при чак 4400об./.Ние сме на 116нм/3000 об. и максимални 4700.Да не говорим,че 75кс мотора постига това с по-ниска компресия,значи-по-дълъг живот и възможност за доразвиване.Трето,ако ти не си карал 75 поло,аз съм-разликата е голяма.Моето иска винаги първа със скорост дори до 20 км/ч,а с онова тръгваш и на втора.Да не говорим,че и ускоряват много по-добре,не ги спъва климата,не се притесняват от 4-5 човека вътре.Та такива работи приятелю.До тук сме по темата,но ако искаш да поговорим-skype:dimitars74,или пиши ЛС.
- stanimir_st
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 16 юли 2008 23:30
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
аз също карам поло комби AFT мотор(101к.с. можеш да го видиш в гаража) до сега през тия 20 000 Км. който съм го карал проблеми съм нямал. Моето е и на метан, за разход на бензин не мога да ти помогна, на метан ми гори 6кг. смесен разход. А за звървежа 101 коня са си 101 коня
Ако имаш някакви въпроси, питаи на личен ...
Ако имаш някакви въпроси, питаи на личен ...- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Siso92 не се вкарвай в некви филми братле.Върви супер като за 60коня,логично е че 75-те коня ще вървят повече.Аз имам една ГТИ-ка 112коня и когато търсих нещо по малолитражно мислех че са супер куци коне,но полото ми с АЕХ мотор ме изненада как върви за 1.4мотор дори и с клима смея да твърдя че добре си върви.Редовно ходя до Сандански с 5 човека в колата,пълен багажник и понякои път дори и на покрива се налага да кача по нещо,немога да твърдя че не се задъхва на изпреварвания,но то коли по 150коня са им трудни по рисковани изпреварвания,пък какво остава да говорим за този мъник.Колата си е широка,голям багажник,и ако са 4-5 човека без багаж ако си го поставиш за цел можеш да си шумахер
На моита 170км/ч съм и правил и ги подържаше без проблеми,дори можеше още.Разход извънградско стига до 6 с климатик като не превишаваш много ограниченията,Градско 7,8,9 зависи как се кара.Приятна колица е ако намериш читаво не се замисляй.Дизела съответно му е по скъпа поддръжката - предполагам че вече си инфоримиран.Има здрава ходова част,и безпроблем се намират части,цените не са им от най евтините но в никъв случаи и не са много високи,ангренажа има обтягаща ролка тя е малко по скъпа.В събота сменях консумативи-въздушен филтър 5лв,маслен-15лв,филтър на купето-13лв,не са скъпи тез работи...Както каза някои колега горе при 20км си итрябва 1ва скорост на втора се мъчи,нещо което също го споменаха скоростната кутия трябва да и се следи редовно маслото.Друго не се сещам какво да кажа,успех с намирането,и не се отчайваи аз моита я търсих 3-4месеца
След половин месец става една година откакто го купих 21000км са му навъртяни от тогава и разходите като си броя застраховка,аларама,винетка,регистрация...абе сичко без горивото са ми около 2000лв,имах един ремонт на климатика 300 и кусур лева иначе другите са дребни работи...
След половин месец става една година откакто го купих 21000км са му навъртяни от тогава и разходите като си броя застраховка,аларама,винетка,регистрация...абе сичко без горивото са ми около 2000лв,имах един ремонт на климатика 300 и кусур лева иначе другите са дребни работи...
Последна промяна от Gesha_GTI на Вто 25 ное 2008 0:23, променено общо 1 път.
-
siso92
- Мнения: 327
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
GTI,разбрал си ме погрешно,бате.Имам поло от 14 месеца/около 24 000 съм минал/ и съм доволен от колицата като такава.Карам с 90 км/ч на магистралата,само два пъти съм и чувал гумите,с една дума -айляк шофьор съм.Тръгнах лани с 5 бонки за друга и то дизел,по-голяма,ама се прибрах с поло бензин/страхотно впечатление от малка колица/.Думата ми е ,че се заглеждах и в комбита на поло или сеат,ама бяха с до 2000 лв по-скъпи и една читава нямаше във Филибето.Та искам само да кажа на колегата,който търси,че 60 коня за кола с клима и не добре изчислени предавки са малко,особено,ако е комби.Но...както в моя случай/макар,че съм си доволен и и се радвам,не съжалявам и за секунда/-гледай да е запазена,а не с какъв мотор.
Колега, и аз карам поло комби вече половин година. Двигател AFT 101 коня. Това е страхотна кола, с евтина поддръжка , държи се много добре на пътя. Разхода и е от 5,5/100 до 7/100 на извънградско. Зависи от педала на гаста , климатика и качеството на бензина. На градско не ми е качвала повече от 8,5/100,но сега ще я засичам като паднаха температурите. Климатика не и се отразява на динамиката. Консумативите и резервните части са като на Голф (много евтини). Взимай мисля че няма да съжаляваш!!! 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта