След смяна на консумативи загуби мощност. Решено!
След смяна на консумативи загуби мощност. Решено!
Колеги, както писах във вчерашната тема, смених бая неща по Полото вчера и освен, че двигателя стана значително по-тих, забелязвам и това, че колата набира по-бавно от преди. На какво би могло да се дължи това (смених всичко по ангренажа, масло и филтри, дали има връзка с това , че частите са нови и не са се разработили)? Или пък си внушавам, защото колата е по-тиха и не свисти като ускорява?
Последна промяна от smash_ на Пон 06 окт 2008 19:50, променено общо 1 път.
anonimko написа:за центровка не трябва стенд ако си разбират от работата при зацепване на ангренажния ремък може да е избягал с 1-2зъба много малко майстори освен белезите на зъбните колела гледат и белега на делкото при зацепване на ангренажа. Иди да ти пуснат един стратоскоп за да си сигурен за центровката
Специално ги гледах, докато настройваха делкото.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
smash_ написа:anonimko написа:за центровка не трябва стенд ако си разбират от работата при зацепване на ангренажния ремък може да е избягал с 1-2зъба много малко майстори освен белезите на зъбните колела гледат и белега на делкото при зацепване на ангренажа. Иди да ти пуснат един стратоскоп за да си сигурен за центровката
Специално ги гледах, докато настройваха делкото.
Еми иди и направи рекламация.....
maslinkov написа:Ако не е от центровката и ако не си бутал дроселната клапа, вероятно е от въздушния филтър - пуща повече въздух, щото е още чист. С теченине на времето компа ще се адаптира. Някои колеги се оплакваха преди време, че такова "омекване" на колата са получили след като са сложили спортен филтър.
Да, това обяснение ми звучи правдоподобно. Именно "омекнала" я чувствам. Дано наистина с времето да стане по-пъргава.
valdesbg написа:Би трябвало обратен ефект да има , при запушен да е "мудна" / харчи /прекъсва .
Ако мислиш че е от компа - "ресет-ни" го , има теми за това как става .
Не мисля да го ресетвам, защото електрониката ми е италианска и не се самонастройва и трябва после пак да ходя да кихам в Бош, за да го оправят.
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
ANTOV_MS написа:само от центровка (зацепване на ремъка) там стенд не тряаа провери белезите
Не казвам че трябва стенд, казвам, че след като смениха ремъците и наместиха делкото, настроиха и дросела и ламбда сондата на БОШ стенд. Колата е сто пъти по-тиха и скоростите се сменят по-плавно. Единствено сякаш набира малко по-бавно, но според мен е напълно възможно да е от филтрите, защото сега сложих хубави (МАЛЕ), а преди това бяха някакви евтини. И точно както каза колегата по-горе е "омекнала". Не мисля, че има проблем с центровката - пали от раз и полита - каква центровка?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта
