Така и аз да си сподиля мъката. От извесно време ДВГ-то на колицата забелязвам че не работи равномерно но празен ход,вчера като си тръгвах от работа не искаше да запали чак от петия път след като подадох предварително газ запали. Така единственното което забелязах е /дано не ми се смеете/ че под лулите се виждат искри,не по металната част овън а под тях кадето е свеща.Та въпроса ми е дали кабелите са си отишли или е нормално........колицата е ПОЛО 1.4 aex сменял сам дистрибуторна капачка и палец а кабелите и свещите не!Колата се кара само на бензин
[size=9][color=red]mod edit: dobrin[/color][/size]
Проблем с кабелите може би?
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
memfisbg написа:Имобилаизер мисля че нямам... така поне мисля на ключа немам нищо
Някои имобилайзери са си директно към алармата.
На моята старата, примерно, без проблем можех да си вляза в колата без да включа сирената (през дясната врата), но не можех да запаля.
Веднъж като си изтрървах достанционното в една локва....
Иначе в случая не мисля, че има много общо с искрите...
Ако не си сменял нито кабелите, нито свещите, наистина е по-добре първо това да направиш.
В Бош, кабелите мисля че бяха около 65-70 лв
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем с кабелите може би?
memfisbg написа: Така единственното което забелязах е /дано не ми се смеете/ че под лулите се виждат искри,не по металната част овън а под тях кадето е свеща.
Надали някой ще тръгне да ти се смее дето имаш проблем
Въпроса ми е как видя тази искра-извади кабела (лулата) от свеща и гледаше в кабела или докато кабела е монтиран на свща излизат искри. Ако е второто - задължително сменяй лулите на кабелите или целите кабели ,ако неможеш да прецениш къде точно в тях е проблема
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=119296
- memfisbg
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 18 яну 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
ами искрите ги видях докато си работеше ДВГ-то и беше тамно иначе на светло не се забелязват и се вижда като проблясаци под самата лула а не извън нея.... лулата не сам я вадил и завелязах че като вземе да се виждат проблясаци ДВГ-то почва да се тормози леко си променя оборотите....лулите не сам ги вадил още щевзема да си взема едни нови кабели и да видим како ке стане,та мисалта ми беше нормално ли е или не да се виждат искри под лулите
-
dkalfov
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
Persefona написа:memfisbg написа:Имобилаизер мисля че нямам... така поне мисля на ключа немам нищо
Някои имобилайзери са си директно към алармата... :?
Иначе в случая не мисля, че има много общо с искрите...![]()
Ако не си сменял нито кабелите, нито свещите, наистина е по-добре първо това да направиш.
В Бош, кабелите мисля че бяха около 65-70 лв
ооо имаш имаш-тези полота имат стоков имоби с чипа в ключа
да ако колата няма стоково имоби (по-старите автомобили)наистина се връзва от алармата,но несмятам че е нужно да се мята веднага на 50-60 лева за кабели ако не е от тях
memfisbg написа:ами искрите ги видях докато си работеше ДВГ-т...та мисалта ми беше нормално ли е или не да се виждат искри под лулите
не пич наистина не е нормално,но преди да се мяташ на кабели иди на майстор да те преглера да прецени на място че аз така от бързане си имам едни кабеяци в багажника(казваха ми да не взимам че може да не е от тях ама не аз търикат)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта