Странен проблем с обороти

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Странен проблем с обороти

Мнениеот Marto_Polo » Сря 03 дек 2008 9:32


Днес ми се случи следния проблем:
Идвайки на работа сутринта колата в движение на изключена предавка държеше 1200 оборота (по принцип са ми към 900). На място падат на 1000 оборота, като от време на време се вдигат до 1100 и пак падат на 1000 (по принцип на място са ми към 850).
Както бях в задръстването реших да угася и пак да запаля и какво се случи: вдигна си оборотите на 2500 и започна да се форсира, падат до 2250 и се форсира до 2500. Като стигне 2500 пак пада до 2250 и пак нагоре. След това пак загасих и като запалих се върна на предишната ситуация. И на бензин и на газ (с ГИ съм) се държи по еднакъв начин.
Незнам в някаъв режим ли я вкарах ?!? :(

То ще се ходи на диагностика, ма ако някой има идея какво става?




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Сря 03 дек 2008 9:50


Колега пробвай да си изчистиш дросела,ако не си го чистил скоро.Аз го имах същия проблем преди...накрая вече съвсем не се държаха оборотите,не подлежеше и на адаптация и отидох на смяна на дросел :?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 03 дек 2008 10:18


Според мене щом го прави и на газ, компа бърка нещо режимите и работата пак отива май къмто температурен датчик. Ако е от клапата ще почне първо да ти гасне, а не да се форсира. Вероятно диагностиката или нищо няма да покаже или ще ти кажат някоя фалшива грешка /ако компа се е шашнал/.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Сря 03 дек 2008 10:25


Дросела ми е зачистене, ма в момента съм сигурен, че не е проблема в него, а по скоро @maslinkov каквото каза. Ще пробвам сега да откача кабела на датчика да видя как ще се държи. иначе не се сетих да му премеря съпротивлението какво е при 90 градуса. Ако не се оправи в нас имам нов датчик довечера ще го сложа него и ще видя как е.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Сря 03 дек 2008 23:29


Смених датчика преди малко с нов. Показанията на двата се разминават малко на студено, но ще видим утре как ще се държи. Не съм рестартирал компа, дано заработи нормално.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Чет 04 дек 2008 9:12


Значи оборотите в движение паднаха на 1000, а на място на към 900, но все още не са каквито бяха. Май ще трябва да ресетна компа, ма ми се иска преди това да го кача на диагностика да видя какви грешки са се записали.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Чет 04 дек 2008 14:09


Аз доколкото знам вашите компове не се рестартират като нашите, щото съвсем оглупяват - направо отивай на диагностика за външна адаптация.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пон 15 дек 2008 21:48


Пак да си събудя темата :)

Значи вчера си изчистих дросела и сутринта отидох на диагностика и да ми направят адаптация. Оборотите на празен ход бяха 860 и всичко се оправи, но след 20-на километра на една пешеходна пътека при потегялне ми загасна. В бързината да запаля два три пъти я запалих без имобилайзера (фабричния) при което палейки и потегляйки забиваше муцуна. На четвъртия път вече сложих чипа и запалих с имобилайзера, но нещо пак се ошашавиха оборотите. Започна да държи на свободна 1100 оборота, като се форсира сама от време на време до 1400. В движение държи към 1300-1400 оборота.
Утре сутрин съм пак в сервиза да видим грешката и да адаптираме.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пон 15 дек 2008 23:52


Колега за мен този проблем засмукване на вьздух дросел,гумен шлаух,гарнитура на смукатели,моторче празен ход,Болтче за обороти липса от вибрация,не затегната свещ и др.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 16 дек 2008 8:42


Marto_Polo написа:Пак да си събудя темата :)

Значи вчера си изчистих дросела и сутринта отидох на диагностика и да ми направят адаптация. Оборотите на празен ход бяха 860 и всичко се оправи, но след 20-на километра на една пешеходна пътека при потегялне ми загасна. В бързината да запаля два три пъти я запалих без имобилайзера (фабричния) при което палейки и потегляйки забиваше муцуна. На четвъртия път вече сложих чипа и запалих с имобилайзера, но нещо пак се ошашавиха оборотите. Започна да държи на свободна 1100 оборота, като се форсира сама от време на време до 1400. В движение държи към 1300-1400 оборота.
Утре сутрин съм пак в сервиза да видим грешката и да адаптираме.

Температурен датчик е следващият заподозрян.


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Вто 16 дек 2008 11:23


Значи температурния датчик го сменях миналата седмица, както по горе написах. Сутринта на диагностиката даде само грешката за имобилайзера, изтрихме я и адаптирахме клапата. За сега е ок. Та се чудя дали тази грешка не прецаква нещата. Ще гледам да не се получава и ще видя как ще се държи.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта