Проблем с температурата, май не заграва [РЕШЕНО]

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Проблем с температурата, май не заграва [РЕШЕНО]

Мнениеот freestyler911 » Сря 24 дек 2008 15:06


Здравейте, вчера пътувах към Ямбол (300 километра) , вярно студено беше , ама за цялата дестинация, колата загря между 70 и 90 градуса .... Като не съм пускал парното постоянно , точно с цел да позагрее ама няма .... щом спра за около 1 минута набира до 90 градуса, засиля ли се със 120 да си карам спокойно и айде пак на 80-85 ... пусна ли парно отиде до 70 ....

Термостат ???? Дали??? Ако да , какъв , марка,цена , къде се намира в колата ?????

БЛАГОДАРЯ ВИ !!!

Последна промяна от freestyler911 на Нед 28 дек 2008 15:29, променено общо 2 пъти.




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 24 дек 2008 15:28


Да, термостат е... съветвам те оригинален да си купиш
Теми има много, порови малко и ще откриеш тонове писано ;)


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Проблем с температурата, май не заграва

Мнениеот snupeca » Сря 24 дек 2008 15:49


freestyler911 написа: какъв , марка,цена , къде се намира в колата ?????

БЛАГОДАРЯ ВИ !!!

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 :wink:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 24 дек 2008 19:02


ще помоля за линк към темата за обезвъздушаването, как ставаше точно , че с търсачката нещо .... нище....

иначе термостата ще изхвърчи тия дни .....


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 24 дек 2008 19:11


martin_ganev написа:Системата се обезваздушава сама колега остави колата да загрее и да се отвори големият кръг на парното и ако трябва долеи малко антифриз и си готов


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 24 дек 2008 21:26


верно , ооо , още утре ще разкостя животното , нищо че е коледа :)

значи сипвам антифризера, затварям тапата, паля и оставям да бачка дорде се вдигне до 90 градуса , като отвори големия кръг .... ако трябва доливам ...

ЯСНО , ще пиша като свърша работата !!!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 24 дек 2008 21:33


Остави я да поизтине преди да отвориш да доливаш :!: Да не те изгори :wink:


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Сря 24 дек 2008 22:27


freestyler911 написа:верно , ооо , още утре ще разкостя животното , нищо че е коледа :)

значи сипвам антифризера, затварям тапата, паля и оставям да бачка дорде се вдигне до 90 градуса , като отвори големия кръг .... ако трябва доливам ...

ЯСНО , ще пиша като свърша работата !!!


докато е студена нека е с отворена тапа защото от въздуха в системата докато работи колата ще ти пада малко нивото докато изчезне въздухчето :idea: като позагрее малко чак тогава затваряш. като отвори термостата лека по лека ще почне да избутва въздуха и малко като покараш ще си настроиш нивото...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Чет 25 дек 2008 12:07


значи паля с отворена тапа на разширителния и докато загрее колата да отвори големия кръг и доливам


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Чет 25 дек 2008 16:33


а, малкия гад се намира точно под дистрибуторната капачка , където влиза маркуча от радиатора (долния) и се намира там под капачката ???
Така ли е ????


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Съб 27 дек 2008 17:22


смених термостата, положението остана същото , дори при градско каране , колата пак не подгрява, работи все едно термостата го няма , или системата работи само в отворено положение и двигателя стине ....
:shock промих системата сипах нов антифриз .... нов термостат вернет , сложих го както беше сложен стария .... само ме съмнява да не би положението на термостата да не е правилно , да не би да трябва наобратно да се сложи ....???

КАК СЕ МОНТИРА , с иглата към блока или с иглата към тръбата ....

моя е монтиран с иглата към тръбата , ама сега като се замисня че иглата е топловодещия елемент ... май трябва да я обърна към блока ....


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Съб 27 дек 2008 17:30


С иглата към тръбата се монтира


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Съб 27 дек 2008 18:49


гледах го и на схемата , наистина е с иглата навън към калника, но явно съм го сложил накриво ли и аз незнам какво .... но утре пак ще разглобя , да видя какво става , данеби да е накриво нещо ... за всеки случай ...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Съб 27 дек 2008 19:59


.... благодаря за съдействието (породи се диалога в мене вече , след неистовото ви желание за помощ ....) , айде бе хора никой ли не си е сменял термостата на полото , всички ли слагате картонче ....

... та е*ах м*мата на стария термостат ... .и разбрах как работи ... и установих че за да работи правилно , трябва да има къде да се опре иглата на термостата (ще проветя утре как е ...) трябва да се постави точно , а не накриво или наобратно (ще проверя утре как е ...)

С две думи , когато колата загрее , иглата изскача напред , щото восъка се е разширил .... като изскача напред дупето и отива назад с което отпушва тръбата която идва от долната част на радиатора ... (исмачква пружината) .... когато се поохлади двг-то восъка се свива , пружината помага на иглата да се прибере и затапва долната тръба от радиатора с което се ограничава водата в рамките на блока главата и парното .... те това е то ... утре пак разглобявам ... дано се оправи ....


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 27 дек 2008 20:24


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15

Колега виж темата ми и първата снимка - иглата ляга там в тази пластмаса която съм свалил - в моя случай иглата беше пробила пластмасата и термостата ми беше застинал в затворено положение.
И аз имах проблем след смяната на термостата - сложих първо Бер, после валер и накрая оригинален термостат и пак не загряваше - и реших проблема като му пилнах малко иглата ;) с 1 милиметър - виж при теб да не е сходен проблема - като сложих термостата в пластмасата трябва да си опре точно и да няма луфт. Дано си ме разбрал и да си решиш проблема, успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта