Акломуатора ми е Бош Силвър
проблема е че вече три четери пъти го зареждам минава известно време и пак се изтощава стартера изобщо не може да завърти няма грам ток мисълта ми е може ли да е от акломуатора или от нещо друго и ако е от него може ли да се долее дестилирана вода ?
Акумулаторът се разрежда въпреки няколко зареждания
Акумулаторът се разрежда въпреки няколко зареждания
Последна промяна от dobrin на Пон 23 фев 2009 21:53, променено общо 1 път.
Причина: По-конкретно заглавие!
Причина: По-конкретно заглавие!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Акломуатора !
Ако е необслужваем не може да се долее иначе като запалиш свети ли ти лампата на зареждането ако -да провери си генератора -замери го нормите са от 13.8-14.2v и накрая закараи колата да ти замерят за оттечки и оттам да пада акумолатора но наи-вероятно си за нов акумолатор.
Re: Проблем с Акломуатора !
Смисъл като дам на контакт си светва лампата на акломуатора и другите работи а като запаля огасват това си е нормално според мен
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Акломуатора !
Да значи всичко е наред с генератора.Някои махат тиксото отгоре и клетките са с обща капачка при махането може да се счупят крачетата на капачката доливат вода и зареждат опитаи и късмет но най-добре нов акумолатор.
- superemo
- Мнения: 85
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Акломуатора !
Здрасти @VW_GT,
и аз имах такъв бош мош, зареждах го няколко пъти, накрая си взех нов Excide, добре държи засега пък и е оферта от директния представител.
Преди да си вземаш нов иди да ти замерят боша с товарна вилка и ще разбереш дали е за смяна, най-често им заминава по някоя клетка.
и аз имах такъв бош мош, зареждах го няколко пъти, накрая си взех нов Excide, добре държи засега пък и е оферта от директния представител.
Преди да си вземаш нов иди да ти замерят боша с товарна вилка и ще разбереш дали е за смяна, най-често им заминава по някоя клетка.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Акломуатора !
Имах го тоя проблем преди няколко дни..
за 12лв се оправя с нови четки
вземи мултицет-а и го замери колко волта му дава при запален двигател
ако не нов акумулатор
за 12лв се оправя с нови четки
вземи мултицет-а и го замери колко волта му дава при запален двигател
ако не нов акумулатор
Re: Проблем с Акломуатора !
преди 2-3 седмици, можеби,пусках същата тема за същия акумулатор БОШ СИЛВЪР за същия проблем но решението е само едно НОВ. ПОНЕЖЕ НА БОШ ОБЩАТА КАПАЧКА Е ЯКО ЗАЛЕПЕНА ГО НАДУПЧИХ С БУРГИЙКА И ДОЛЯХ ТЕЧНОСТ, ЗАРЕДИХ ЗАПАЛИ НЯКОЙ ПЪТ И УМРЯ. ТА ТОВА Е НОВ.
Re: Проблем с Акломуатора !
Последна промяна от VW_GT на Пон 23 фев 2009 11:15, променено общо 1 път.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с Акломуатора !
Обаче преди да купуваш нов вземи и извади АКУМУЛАТОРА и виж под него да няма някой кабел да е затиснат.При мен в началото като я купих намерих едно тънко кабелче затиснато.Симптомите бяха абсолютно същите.Карам ден-два,а на третия няма никой в акумулатора.Утечка от кабелчето.Закачих го с тел отстрани на една от фабричните дупки и вече три години съм с оригиналния акумулатор.Някакъв испански.Май TUDOR.Предполагам,че не е сменян и е с производството на колата.Само през зимата всеки месец го дозареждам за една нощ.Ей!Як излезе.Ако наистина е с колата на възраст това са 15 години.Трудно за вярване,ама...
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с Акломуатора !
Забрави да е оригиналния 
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Акломуатора !
Тези акумолатори си мрат точно така
!Това че е БОШ не означава нищо хеле пък СИЛВЕР,първите които ги пуснаха на пазара бяха от друго тесто.Затова от много време си карам с български.
!Това че е БОШ не означава нищо хеле пък СИЛВЕР,първите които ги пуснаха на пазара бяха от друго тесто.Затова от много време си карам с български.- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с Акломуатора !
Uneek написа:Забрави да е оригиналния
Защо бе,колега?Колата е правена в Испания,а докарана от Италия.Акумулатора е испански.Има някаква,макар и малка вероятност да е оригиналния.Че кой италианец ще купува испански акумулатор при наличие на по-евтини италиански...И то с традиции в производството.Както и да е.Да не му сеем на корена ряпа.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Акумулаторът се разрежда въпреки няколко зареждания
Оригиналният е бял (прозрачно-бяло...едно..такова) , със големи черни щампи VW и 0000 (ама нулите са сляти като емблемата на audi)Няма марка на него..Бош-Мош и т.н.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта
