Нека попитам колегите с подобни мотори.Интересно ми е какава е причината колата ми да загрява сравнително бавно - тоест след 3-4км чак започва да духа парното леко топло.Има ли значение че е на газ и ще има ли разлика ако е на бензин ? Имам колеги които с 1.4 двигател примерно на форд им загрява за 1-2км... при мен за да загрее и да се стопли в колата така че да карам без яке и да духа доста топло трябва да карам поне 40мин ? Според вас нормално ли е ?
[ всичко по охлаждащата система е в ред, има антифриз, няма течове ]
Polo 1991 1.1карб-газ [ време за загряване? ]
и мойто бавно загряваше-доста по бавно от твойто...и нямах течове..и иначе всичко беше наред,до момента в който не реших да сменя целия(или почти целия )антифриз.
сега се усеща топлото доста бързо(4-5 минути работа на мотора),на 10-15минути работа на място вече минава 70градуса...ама имам сълзене от таралежа
обезвъздушаване на радиаторчето за парното да си правил скоро?
сега се усеща топлото доста бързо(4-5 минути работа на мотора),на 10-15минути работа на място вече минава 70градуса...ама имам сълзене от таралежа
обезвъздушаване на радиаторчето за парното да си правил скоро?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Мойто и то загрява много бавно - 10 минути работа и тогава е долу горе добре. Температурата става около 75 градуса. Антифриза ми е чисто нов и е само концентрат. Не виждам разлика между работа на газ и бензин!
Но при мен мисля че има и друг проблем - горирания ми маркуч за топъл въздух има дупка 4 см. Мился да го сменям и дано загрява по-бързо!
ПС: колега chy, как става обезвъздушаването?
Но при мен мисля че има и друг проблем - горирания ми маркуч за топъл въздух има дупка 4 см. Мился да го сменям и дано загрява по-бързо!
ПС: колега chy, как става обезвъздушаването?
като махнеш пластмасовата кора която се намира в двиг.отсек-тая до акумулатора,ще видиш охлюва на парното-там има едно бяла пластмасова джажда(откъм шоф.страна е ) която се отвива-ей това е обезвъздушителя
не вярвам да е от термостат-но това е лесно проверимо като се пипат маркучите докато загрява
гофрирания маркуч-не играе толкова голяма роля-и с него и без него еднакво бавно загряваше полото ми...по скоро е за някаква минимална икономия на бенз-щото ужким вкарва малко по-топъл въздух...
Вили98 го написа преди много време-"има нещо сбъркано в парното на тея коли"

не вярвам да е от термостат-но това е лесно проверимо като се пипат маркучите докато загрява
гофрирания маркуч-не играе толкова голяма роля-и с него и без него еднакво бавно загряваше полото ми...по скоро е за някаква минимална икономия на бенз-щото ужким вкарва малко по-топъл въздух...
Вили98 го написа преди много време-"има нещо сбъркано в парното на тея коли"
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
На мене сега зимата рядко минава 80 градуса стрелката с вкл парно постоянно. Малко им е слабо парното ма кво да праиш. А и мене ми заминава вентилаторчето
кат е студена на 3 кат го пусна и яко дим и бакелитова миризма
кат загрее малко сичко е ток. Пръскам го с тефлонов спрей и движи за сега.
Мисля че е дна промивка на радиаторчето ще има + ефект
Мисля че е дна промивка на радиаторчето ще има + ефект
- sony_87
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
С термостата нямам проблеми, отваря си всички кръгове навреме,с датчиците също.Таралежа е сменян преди 2м заедно с всички уплатнения.Охлаждащата течност ми 3л антифриз + остатък вода.Радиатора на парното не съм го обезвъдушавал и мисля да го пробвам - мерси за съвета. А иначе почти не стигам до средата на термометъра - около 75-80 се върти че и надолу.Духа сравнително хладно.Знам че на другите коли може да има проблем( както и слабо духане от парното) ако не е сменен филтъра на купето.В тоя ред на мисли ние имаме ли такъв ?
Днес направих тест че на бензин загрява по-бързо и духа по-топло.Може би когато съм на газ водата която минава през изпарителя губи от температурата си, но все си мисля че водата винаги си минава от там било то на бензин или на газ след като и е отклонен пътя да минава от там.Тази вечер след 20мин въртене в един сняг и дрифтене на бензинче успя да загрее и се включи перката което не ми се беше случвало от летните жеги насам
.
.- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Мойта също загрява бързо. Като я запаля изчаквам около половин до 1 минута и тръгвам и сега при тези температури за около 2км ми достига 90градуса и не мърда от там, без значение дали пускам парното или не(пада температурата, само ако стои на място на празен ход и парното е увеличено на 4-та степен). Преди и аз имах подобен проблем-бавно ми загряваше, а като загрееше и пуснех парното започваше да пада температурата. Проблема го реших със смяна на термостат-оказа се че стария не е затварял хубаво, а новия го взех с температура на отваряне 87 градуса(89-извинявам се, печатна грешка)
Последна промяна от veselin111 на Пет 09 яну 2009 19:52, променено общо 2 пъти.
- blueice
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 7:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
След километър "пречупва" въздуха , след още два си духа топло ,след пет си е баня
но съм свалял радиаторчето и го промивах старателно.Ново струва цяло Поло
За да не пускам нова тема искам да попитам , напоследък забелязвам че температурата ми се повиши стрелката стои м/у 80 и 90град (по към 90) преди седмица даже и перка се опита да включи .Маркучите не са твърди , маслото си е ОК , само дето вода ми се губи но е малко.Прокапва от едни връзки на изпарителя.Някъкви идеи?
За да не пускам нова тема искам да попитам , напоследък забелязвам че температурата ми се повиши стрелката стои м/у 80 и 90град (по към 90) преди седмица даже и перка се опита да включи .Маркучите не са твърди , маслото си е ОК , само дето вода ми се губи но е малко.Прокапва от едни връзки на изпарителя.Някъкви идеи?
bluice-то това си е нормалната температура
...иначе-радиатора горещ ли е като закове 90те?
мойта сваля градусите само по нанадолнище...по инерция особено бързо...
няма зиме няма лете-кове 90те и си ги държи...рядко вдига повече,още по-рядко вкл перката(само при голееми задръствания,ама аз и без тва рядко влизам в такива
)
колегата Сони-87,ако виж с промивката на радиаторчето дали ще оправиш положението
П.П. преди да ръгнеш газта имаще ли проблеми?
П.П.п. случайно да са сменяли радиатора на колата?ако да-дали не е сложен по-голям?
Защото на опелчето ми като вкл на газ-колата по-бързо загрява от когато е на бензин...
Преди време карах за кратко една варга с 4тактовия мотор на Поло-заради калпаво сложената газената уредба-нямаше никво парно...от София до Варна ни се е... мамата на 4 човека....

мойта сваля градусите само по нанадолнище...по инерция особено бързо...
няма зиме няма лете-кове 90те и си ги държи...рядко вдига повече,още по-рядко вкл перката(само при голееми задръствания,ама аз и без тва рядко влизам в такива
колегата Сони-87,ако виж с промивката на радиаторчето дали ще оправиш положението
П.П. преди да ръгнеш газта имаще ли проблеми?
П.П.п. случайно да са сменяли радиатора на колата?ако да-дали не е сложен по-голям?
Защото на опелчето ми като вкл на газ-колата по-бързо загрява от когато е на бензин...
Преди време карах за кратко една варга с 4тактовия мотор на Поло-заради калпаво сложената газената уредба-нямаше никво парно...от София до Варна ни се е... мамата на 4 човека....

- sony_87
- Мнения: 97
- Регистриран на: Чет 16 мар 2006 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Обезвъздуших радиатора на парното.Няма ефект.Не е сменяно нищо по колата скоро.Интересното е че като седя на едно място със запалена и загряла кола на празни обороти без газ духа хладко и леко да натисна педала да вдигна оборотите и задухва по-топло...пффф
Преди като бях на бензин като чели духаше по-силно
Преди като бях на бензин като чели духаше по-силно
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Май требе термостат поне на 87 градуса да отваря или (89 ма такъв не съм виждал) за да е по топло зимата.
Моя отваря на 84 и по дефолт на наще половери си е толкова.
Няма как на извън градско да държи 90 скед като той отваря на 84.
Аз зимата и градско и извън съм на 80-85 макс
За хубаво парно си трябва 90 градуса
Тва с промивката ще го правя и аз, ама чак другата зима
Моя отваря на 84 и по дефолт на наще половери си е толкова.
Няма как на извън градско да държи 90 скед като той отваря на 84.
Аз зимата и градско и извън съм на 80-85 макс
За хубаво парно си трябва 90 градуса
Тва с промивката ще го правя и аз, ама чак другата зима
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта