Като освободя от скорост задържа малко на около 2000 оборота после бавно се спуска и си седи някаде около 1000 независимо дали е загряла колата. Нормално държат на 800 Като е загряла и като запаля стрелката на оборотите пада за малко на 800 оборота и след това се вдига на 1000 и малко Предполагам че смукача автоматично компенсира ниякакъв проблем при ниските обороти
Ако имате представа от какво може да е пишете
Колата ми е 93та
Проблем с оборотите
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ми аз съм със същия двигател, това което прави при мен е дори и да е загряла, пали дига до ~1500-2000 държи така около 10-15 сек. и после падат.... другото което съм забелязал е че дори и студена, ако я форсирам си връща сама смукача, и като започнат вече да се клатят оборотите примерно на празен ход се усеща как си включва пак смукача и ги нормализира.....
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vaskoto1 написа:...когато не им е в ред предварението на делкото
бе не че нещо, ма мойта центровка е правена на стенд, значи сичко би трябвало да е наред.... може да си е нормално да си пуска смукача при палене пък дори и да е загряла, както и да е де, не е болка за умиране че 10 сек. държи 1500 об.
Колкото до колегата, дали държи 800 или ~1000, чак пък толкоз ли те тревожи... + тва доколкото разбрах, ти имаш оборотомер, може пък там да е грешката в отчитането.....
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
То всичко е много хубаво ама преди това направо си ми се форсираше карам си а като превключвам или и изключа скоростите оборотите хвръкват на 2000 и си седиат там после започваха да падат сега се кротнаха но нормално преди си седяха на оконо 800 а сега седят на 1000 но се осеща че смукача работи и форсира двигателя а от време на време се излъгва и падат малко и двигателя утихва проблема надали е в таблото а относно делкото може и да си прав ще пробвам Тъй като преди време един "майстор" ми го разбазика яко смени ми палеца а след това една седмица като запаля и като подадях газ гаснеше посме отидох на един друг майстор но и той ми го центрова на око след това почна от време на време на празен ход да ми държи много ниски обороти около 400-500 и сега се появи и това
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги аз съм с Корадо Г60 но то ми правеше същите номера сменяше си оборотите само както му е кеф като изключа от скорост отиват на 2000 и след известно време падат на 1500 после пак се вдигат абе ужас и няма оправия,обаче има един клапан за оборотите на празен ход мисля че е откачих го и всичко се оправи мотора си работи на 900 1000 оборота и нямам никакви проблеми ако искате пробваите клапана е метален с диаметър околу 20см
- jeff
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 9:28
- Автомобил: VW T4 2.4 D
- Двигател: AAB1992
- Местоположение: София
Абсолютно същия проблем
Имах абсолютно същия проблем с кадет 1.3 ми. Даже по лошо - при спиране или вдига оборотите или гасне.
1. Един маистор "ох боли" - чисти с спей стъпковия мотор(за пр. ход), лепи нещо по изходите на сервото на спирачките да не смуче въздух - и колата поне престана да гасне. след 2 - 3 хил км - пак същия проблем.
2. Купих си стъпковото моторче за 80 лв. смених си го сам и проблема изчезна - дори да работи или периодично да се почиства, след опеделен период чипа бачка но пружинката или главичката(механиката) се скапва и т.н.
... 3. Педи седмица си купих ПОЛО 2- 93г. :lol: (има си и оборотомерче) - 1043... - същия проблем с гасненето, в началото гаснеше само на студено после се държи нормално, от два дена на ниски обороти си гасне както си иска... Чудя се откъде пак да почна ?!!
1. Един маистор "ох боли" - чисти с спей стъпковия мотор(за пр. ход), лепи нещо по изходите на сервото на спирачките да не смуче въздух - и колата поне престана да гасне. след 2 - 3 хил км - пак същия проблем.
2. Купих си стъпковото моторче за 80 лв. смених си го сам и проблема изчезна - дори да работи или периодично да се почиства, след опеделен период чипа бачка но пружинката или главичката(механиката) се скапва и т.н.
... 3. Педи седмица си купих ПОЛО 2- 93г. :lol: (има си и оборотомерче) - 1043... - същия проблем с гасненето, в началото гаснеше само на студено после се държи нормално, от два дена на ниски обороти си гасне както си иска... Чудя се откъде пак да почна ?!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта