Проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с оборотите

Мнениеот martinpetrov » Сря 23 фев 2005 15:29


Като освободя от скорост задържа малко на около 2000 оборота после бавно се спуска и си седи някаде около 1000 независимо дали е загряла колата. Нормално държат на 800 Като е загряла и като запаля стрелката на оборотите пада за малко на 800 оборота и след това се вдига на 1000 и малко Предполагам че смукача автоматично компенсира ниякакъв проблем при ниските обороти
Ако имате представа от какво може да е пишете
Колата ми е 93та




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 23 фев 2005 15:51


дай повечко инфо за двигателя. :wink:


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Сря 23 фев 2005 15:57


Двигателя ми е 1,3 от 1993г AAV 54коня


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 25 фев 2005 23:59


ми аз съм със същия двигател, това което прави при мен е дори и да е загряла, пали дига до ~1500-2000 държи така около 10-15 сек. и после падат.... другото което съм забелязал е че дори и студена, ако я форсирам си връща сама смукача, и като започнат вече да се клатят оборотите примерно на празен ход се усеща как си включва пак смукача и ги нормализира.....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 26 фев 2005 10:24


bosch monomotronic.
така се държат когато не им е в ред предварението на делкото.
по моите данни ти трябва да си с 5 градуса преди ГМТ.
провери си го това първо.


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Съб 26 фев 2005 12:10


vaskoto1 написа:bosch monomotronic.
така се държат когато не им е в ред предварението на делкото.
по моите данни ти трябва да си с 5 градуса преди ГМТ.
провери си го това първо.


благодаря за отговора но ще можели малко повече да ми го разясниш тъй като не разбирам много много от карантията на колата


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Съб 26 фев 2005 16:26


vaskoto1 написа:...когато не им е в ред предварението на делкото


бе не че нещо, ма мойта центровка е правена на стенд, значи сичко би трябвало да е наред.... може да си е нормално да си пуска смукача при палене пък дори и да е загряла, както и да е де, не е болка за умиране че 10 сек. държи 1500 об.

Колкото до колегата, дали държи 800 или ~1000, чак пък толкоз ли те тревожи... + тва доколкото разбрах, ти имаш оборотомер, може пък там да е грешката в отчитането.....


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Съб 26 фев 2005 22:23


То всичко е много хубаво ама преди това направо си ми се форсираше карам си а като превключвам или и изключа скоростите оборотите хвръкват на 2000 и си седиат там после започваха да падат сега се кротнаха но нормално преди си седяха на оконо 800 а сега седят на 1000 но се осеща че смукача работи и форсира двигателя а от време на време се излъгва и падат малко и двигателя утихва проблема надали е в таблото а относно делкото може и да си прав ще пробвам Тъй като преди време един "майстор" ми го разбазика яко смени ми палеца а след това една седмица като запаля и като подадях газ гаснеше посме отидох на един друг майстор но и той ми го центрова на око след това почна от време на време на празен ход да ми държи много ниски обороти около 400-500 и сега се появи и това


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Нед 27 фев 2005 1:14


бе да не се ебава тоз стъпков двигател нещо?
при мене понякога почва се форсира сама, ма не постоянно ми все едно си играеш с газта и натискаш - отпускаш - натискаш - отпускаш...

за такъв ефект ли говориш?


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Нед 27 фев 2005 3:19


Да ти кажа честно просто си забива на 2000 и край много рядко да играят оборотите все едно я форсираш но пък сега кротна нещо но до кога ли а и пак не държи нормалните обороти


G60

Мнениеот G60 » Съб 05 мар 2005 17:21


Колеги аз съм с Корадо Г60 но то ми правеше същите номера сменяше си оборотите само както му е кеф като изключа от скорост отиват на 2000 и след известно време падат на 1500 после пак се вдигат абе ужас и няма оправия,обаче има един клапан за оборотите на празен ход мисля че е откачих го и всичко се оправи мотора си работи на 900 1000 оборота и нямам никакви проблеми ако искате пробваите клапана е метален с диаметър околу 20см


Потребителски аватар
jeff
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 9:28
Автомобил: VW T4 2.4 D
Двигател: AAB1992
Местоположение: София

Абсолютно същия проблем

Мнениеот jeff » Чет 05 яну 2006 20:01


Имах абсолютно същия проблем с кадет 1.3 ми. Даже по лошо - при спиране или вдига оборотите или гасне.
1. Един маистор "ох боли" - чисти с спей стъпковия мотор(за пр. ход), лепи нещо по изходите на сервото на спирачките да не смуче въздух - и колата поне престана да гасне. след 2 - 3 хил км - пак същия проблем.
2. Купих си стъпковото моторче за 80 лв. смених си го сам и проблема изчезна - дори да работи или периодично да се почиства, след опеделен период чипа бачка но пружинката или главичката(механиката) се скапва и т.н.

... 3. Педи седмица си купих ПОЛО 2- 93г. :lol: (има си и оборотомерче) - 1043... - същия проблем с гасненето, в началото гаснеше само на студено после се държи нормално, от два дена на ниски обороти си гасне както си иска... Чудя се откъде пак да почна ?!!


Kamenitza
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 02 яну 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот Kamenitza » Пет 06 яну 2006 0:10


Абе и аз да си призная имам същия проблем ... и разбирачи ми казаха че е от машинката за празния .. ход .... но поне съм още доста зелен с автомонтирането и демонтирането .... моля за съвет как да се справя с тази проклетия :))) ! Става дума за поло 3 1.4 16V ЗВЯРРРРРР :) !



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта