странен проблем при палене - Поло - дизел

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

странен проблем при палене - Поло - дизел

Мнениеот pivv » Съб 28 фев 2009 15:19


здравейте колеги от Поло-форума :D колата е на баща ми. Днес я докара в града да й сменим някои неща. Дойде на червено и беше спрял пред нас. Опитах се да запаля, не успях. Помислих, че нафтата е свършила. Сложих 5 л. запали. Отидох да купя филтър горивен, паля, пак няма никой. викам си, може би филтърът е мръсен. Смених филтъра, пак не иска. След няколко опита запали...после пак не иска и т.н. Въздух в маркучите няма, всичко е ок. лампата за свещите угасва, но като паля, получава се все едно, когато свещите още загряват, върти без никакви признаци на палене. това ме озадачи и реших да пробвам, да изчакам още няколко секунди след като угасне лампата за свещите и тогава да запаля. И се оказва, че май е така трябвало. КАто чакаш малко повече, дори да угасне лампата на свещите, пали...Това обаче не го е правела преди, от какво ще е това нещо. Релето на свещите или нещо друго...ако някой може да помогне, ще се радвам.




Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: странен проблем при палене - Поло - дизел

Мнениеот smash_ » Съб 28 фев 2009 17:59


Опааа, за дизел си има раздел :twisted:


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: странен проблем при палене - Поло - дизел

Мнениеот pivv » Съб 28 фев 2009 18:09


ами ако е за там, тогава моля модераторите да я преместят. Мисля, че това все пак е за тук, но...


Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: странен проблем при палене - Поло - дизел

Мнениеот iavor84 » Съб 28 фев 2009 20:58


прав си за свещите колега. Наистина, когато огасне лампата все още загряват докато цъкне релето. И аз изчаквам малко повече когато е много студено. Относно това палене, на мен все пак ми прилича на въздух в системата. Имай предвид че помпата е Лукас и е много капризна относто въздуха в горивната система. При мен при смяна на горивен филтър особено голямо значение има онзи клапан за връщащата нафта дето е отгоре на филтъра. Ако не е добре поставена гумичката и цял ден да въртиш няма да запали. аз първият път я дърпах 1 км и не можа да запали. Провери го пак тоя филтър иначе др не се сещам.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта