Повечето от вас (които ме познават) знаят, че февруари месец си продадох CL полото и си взех GT
Изминаха почти четири месеца от тогава и мога да кажа, че почти съм готов с възкресението на някогашния мъртвец който взех за 1300 лв.
Промените са както следват -
Интериор:
Изцяло подменен салон. Поради лошото състояние на предишния, преди да продам CL-а размених салоните, корите по вратите, багажника и волана. Отремонтирани бяха въздуховодите на вентилацията към купето, осветлението към таблото и към купето, добавени бяха запалка, пепелник както и някои отдавна не работещи копчета. Подменени бяха говорителите и добавих едно невзрачно CD с което да си бръмча музичка. Възстановено е подгряването на задното стъкло (клеми + писти).
Екстериор:
Тук все още има забележки, но като цяло има ефект. Боята претърпя серия от полирания и пастирания, броните бяха освежени, подменени са и червените лайсни. Задните стъкла са затъмнени до 20% пропускливост. Предната решетка е без емблема. Алуминиеви джанти имитация на BBS (имаше 4 криви железни джанти с тасове които ми се разпаднаха в ръцете при първият опит за сваляне). Подменени са всички външни осветителни компоненти, отремонтирани са чистачките и пръскащите елементи. Изведена е изцяло нова външна антена.
Ходова част:
Цялата предница претърпя основен ремонт. Сменени са макферсън, шарнири с носачи, всички видове тампони, кормилната уредба е основно рециклирана. Възстановени са задните и предните дискови спирачки както и ръчната (въобще ги нямаше). Колата е с нови четири летни гуми 185/60/13 (беше с 4 съвсем различни като марка и размер).
ДВГ:
Разбира се както с всяка нова кола се процедира и тази получи на първа ръка пълната смяна на консумативи. Масло ДВГ, масло скорости, ремъци (ангренаж, алтрнатор), нова водна помпа, филтри (горивен, маслен, въздушен). Сменени са всички датчици на охладителната система, нова двустепенна перка за радиатор, сменен е и алтернаторът. Укрепени са всички детайли в коша с оригинални тампони (повечето неща бяха вързани с тел) като радиаторът например. Сменени са свещите, кабелите и капачката+палеца. Сменена е двуцевката към колекторите, добавено е ново средно гърне и нова ламбда сонда (последната въобще липсваше). Отстранени са някои течове на масъце и антифриз. Подменени са някои гарнитури и семеринги. Акумулаторът също е нов.
Други:
Поставена е аларма с централно заключване. Сменени са някои релета по инсталацията. Имобилайзер и др. дреболийки за които вече не се сещам...
Като цяло това са нещата които се случиха до тук. Предвижданията ми са като финал общата стойност на този проект да достигне 3000-3500 лв. Всичко до момента излиза на приблизително 3000...
Ето и как изглеждат нещата в момента:
Следва:
Ремонт на задницата (изчукване/боядисване), поставяне на ксенонови светлини, поставяне на разпънка, подмяна на свещите с иридиумни, смяна на задни амортесьори и пружини, затъмняване на стъклата до по-ниска пропускливост, поставяне на ветробрани на предните прозорци, поставяне на бели мигачи, затъмняване на стоповете, поставяне на спортно гърне както и някои други дреболии... (Евентуално може да се пребоядиса основно някой ден и да се помисли за по-сериозна музика)
Всичко което ми е било от компетенцията съм правил и ще правя самичък. Други неща са дело на сервизаджии.
Искам да благодаря на всички от клуба които са ми помагали до тук, специално на vaskoto1 за търпението около тази кошница, на личният ми монтьор Емо от търговска лига, на всички колеги от поло сектата, на колегата Антов (той си знае за какво)

