Имам малък проблем с полото...
Когато е изключено от скорост понякога просто си гасне, независимо дали е загряло или не, дали карам на газ или на бензин...просто си гасне и после ако веднага се опитам да завъртя - не пали. Като изчакам около 2-3 минути - завъртам и паля без проблем!
За сега имам 2-ма заподозрени
Заподозрян N 1. - Бобина;
Заподозрян N 2. -Датчик на Хол;
Като проверяваме бобината - ту дава искра, ту не.
Но...ако проблема е в датчика не би ли трябвало директно и безвъзвратно да умре без да мога въобще да запаля повече?
Бобина сменях преди няколко месеца и си взех BERU точно за да нямам повече проблеми с нея
Та големия ми въпрос в случая е : Има ли начин да разбера със сигурност какъв е проблема без да я чакам да умре и без да почвам да сменям наред?

Абе мойте мераци са далеч от пропан-бутан-метановите изпълнения да ти кажа