Падат оборотите и гасне на празен ход и при влажно време

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Падат оборотите и гасне на празен ход и при влажно време

Мнениеот martinpetrov » Пон 26 ное 2007 10:23


Здравейте пак имам проблем с колата от време на време,когато е валяло или е влажно времето,когато изключа от скорост оборотите падат в диапазон от 200-300 някой път и загасва. Миналата зима пак го имаше този проблем но тогава само падаха за секунда до 200-300 и се вдигаха. Лятото нямах никакви проблеми.
Предполагам, че проблема е по тоците но ако имате някакви идеи моля помагайте.




Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Пон 26 ное 2007 12:58


здр имах същия проблем и аз си мислех че е от токовете но се оказа от имобилайзера но при мен почти винаги колата изгасваше но имаше и случаи когато оборотите падаха много аха да угасне и пак се стабилизираше но рядко правеше така. Дано да съм ти помогнал


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Пон 26 ное 2007 13:25


Аз нямам имобилайзер :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 26 ное 2007 13:34


дюзи, грешка в компира...
залагам на задръстена дюза..


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Пон 26 ное 2007 14:10


В компа няма грешки дори се опитаха да ми кажат миналата година, че си въобразявам. А дюзата и аз съм се замислил за нея обаче си мисля, че номерата щеше да га прави винаги, а не само зимата на валеж.


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Dido_Petrov » Пон 26 ное 2007 14:42


Здравейте и аз го имам този проблем и аз сам забелязъл, че само когато е е влажно и през зимата го прави това, но забелязах също така че не го прави винаги само когато откача акумолатора. За това ми намираисва и на нещо друго дали не тряя да се изчисти тоя дросел или дебитомера да си заминава???


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Пон 26 ное 2007 14:53


само когато откача акумолатора


Какво имаш предвид колега, акумулатора не съм го пипвал.


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Пон 26 ное 2007 15:27


И аз имам абсолютно същият проблем. Когато е влажно или един ден не е карано, полото пали с големи мъки. Тия дни ще ходи на майстор, та ако искате, после мога да споделя какъв е бил точно проблемът.


bimmoby
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bimmoby » Пон 26 ное 2007 23:00


колега,аз имах същия проблем със старото ми поло
през лятото нямаше проблеми,но наесен щом завали и почваше-нестабилна работа на празен ход,гаснене,понякога трудно палене
доста майстори го гледаха-смених палец,капачка на делко,бобина,свещи,но проблема продължаваше.
най-накрая се оказа,че има пробив на изолацията на един от кабелите към свещите(видимо му нямаше нищо) и при влага тотално се скапва и така на моменти двигателят работи на 3 цилиндъра
това го хванаха на един стенд случайно,след като доста време си поиграха и все не даваше никакъв проблем


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Вто 27 ное 2007 0:08


Във влажно време, 99% от проблените са в запалителната система: свещи, кабели, дистрибутор, бобина, комутатор... Проверявате наред и сменяте износеното/негодното.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 27 ное 2007 5:29


wili98 написа:дюзи, грешка в компира...
залагам на задръстена дюза..

Ако е дуза не би ли трябвало да е постоянен проблема?

Dido_Petrov написа:Здравейте и аз го имам този проблем и аз сам забелязъл, че само когато е е влажно и през зимата го прави това, но забелязах също така че не го прави винаги само когато откача акумолатора. За това ми намираисва и на нещо друго дали не тряя да се изчисти тоя дросел или дебитомера да си заминава???


Колега ако е само след откачане не акомулатора ме съмнява да си точно същият проблем. Ако си 100% сигорен че тогава се получава и можеш даже и веднага да го симолираш проблема, направо иди до бош сервиз за компютарна диагностика и ако направи проблема като е закачена на компа най-добре.

Sara_Bold написа:И аз имам абсолютно същият проблем. Когато е влажно или един ден не е карано, полото пали с големи мъки. Тия дни ще ходи на майстор, та ако искате, после мога да споделя какъв е бил точно проблемът.

Само при палене ли е проблема? Ако да провери акомулатор и алтернатор.

И накрая да попитам нещо за това прекъсване защото и аз съм го изпитвал. Да усещате че колата се дави?Пада на 200-300 оборота ако подадеш по рязко газ особено при потегляне? Да се анулират приборите на таблото, като часовник и дневен километраж при това прекъсване или паленето сутрин?
Ако виждате нещо познато в това моят опит говори за заминаваща бобина.
Аз съм съгласен с колегата и аз от тук бих почнал:
stil написа:Във влажно време, 99% от проблените са в запалителната система: свещи, кабели, дистрибутор, бобина, комутатор... Проверявате наред и сменяте износеното/негодното.


Моля напишете как сте решили тези проблеми, мисля че навсички ще ни бъде интересно. :)


Потребителски аватар
martinpetrov
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот martinpetrov » Вто 27 ное 2007 9:50


накрая да попитам нещо за това прекъсване защото и аз съм го изпитвал. Да усещате че колата се дави?Пада на 200-300 оборота ако подадеш по рязко газ особено при потегляне? Да се анулират приборите на таблото, като часовник и дневен километраж при това прекъсване или паленето сутрин?


Колега за сега приборите ми не са се нулирали никога но като спомена подаването на гас и задавенето при мен когато подам рязко гас не всеки път но понякога глъхне в първия момент все едно се задавя и после поема. но това е само когато рязко натисна пеедала на гаста.
В събота ще ходя да я разпарчедосваме и обезателно ще пиша ако стигнем до проблема.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 27 ное 2007 13:26


Lizard написа:
wili98 написа:дюзи, грешка в компира...
залагам на задръстена дюза..

Ако е дуза не би ли трябвало да е постоянен проблема?

Не задължително..
но поне чистенето на дюза не е скъпо удоволствие..
може да се пробва...
вземи една кофа вода, на сухо и не студено време.. лисни я в/у двигателя.. да омацаш капачка, кабели бобина..

палиш и слушаш.. ако пак прекъсва.. запалително е...
ама иначе е горивообразуващо..
има там едни клашани за топълв въздух да смуче..
датчик за температурата за компира..
ламбда сонда
абе....


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Сря 28 ное 2007 13:32


martinpetrov написа:
накрая да попитам нещо за това прекъсване защото и аз съм го изпитвал. Да усещате че колата се дави?Пада на 200-300 оборота ако подадеш по рязко газ особено при потегляне? Да се анулират приборите на таблото, като часовник и дневен километраж при това прекъсване или паленето сутрин?


Колега за сега приборите ми не са се нулирали никога но като спомена подаването на гас и задавенето при мен когато подам рязко гас не всеки път но понякога глъхне в първия момент все едно се задавя и после поема. но това е само когато рязко натисна пеедала на гаста.
В събота ще ходя да я разпарчедосваме и обезателно ще пиша ако стигнем до проблема.

А на газ ли я караш колата


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Сря 28 ное 2007 15:57


Lizard написа:
Sara_Bold написа:И аз имам абсолютно същият проблем. Когато е влажно или един ден не е карано, полото пали с големи мъки. Тия дни ще ходи на майстор, та ако искате, после мога да споделя какъв е бил точно проблемът.

Само при палене ли е проблема? Ако да провери акомулатор и алтернатор.

Акумулатора е сменен!А относно алтернатора...не е губило тоци! :roll:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта