кълбета дим излизат от парното !!!!!
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
кълбета дим излизат от парното !!!!!
колеги помогнете да реша следния проблем, като пусна парното на топло и започват да излизат кълбета дим. колата е поло 1.4 AFH
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30049
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
Спукано радиаторче на парното ....
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
колега не бъди скромен дай некво инфо, къде се намира, пак ли ше скачам от портфейла и секви такива, квото се сетиш
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30049
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
Радиаторчето само по себе си не е кой знае какви пари. По последна информация която имам - към 40-50 лева. Друг е въпросът какво струва смяната му - зависи къде го правиш.
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
благодаря колега за бързия отговор, само последно питане сега след като има теч седейки колата така ше изтече ли целия антифриз в купето? извинявам се ако ми е тъп въпроса 
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
тази тема я гледах още преди да пусна моята но по никакъв начин не разбрах как по дяволите да стигна до тоя скапан радиатор, разколачих жабката и тнт но въпроса е питата как да се добера до нея, по мъркучите от двигателния отсек се разбира че е горе посредата но трябва ли да изръшкам цялото табло че да сменя един глупав радиатор. някой ако го интересува радиаторчето е 40 кинта в ауто+ . моля някой колега който се е захващал с тая неприятна процедура да сподели как го е направил, трябва ли да изтоявам целия антифриз и как тояно се прави това, въобще всичко което ми е нужно че утре ше го правя!
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
Радиаторите ги има и за по малко кинти,миналата седмица питах в един магазин и ми казаха 25лв ,а за да се смени сваляш цялото табло и се сменя ( в сервиз срещу скромната сума от 80-100лв за работа
) 
) 
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
за 80-100 лева бих се навил сам да си сваля цялото табло, и то не само с цел ремонт на радиаторчето, ами и за профилактика на едни ламарини около педала на съединителя, и малко укрепване и обезшумяване на таблото !
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
Цялото табло да се сваля?? На опела се сменя за 15 минути.А преди това имах РЕНО и съм разглобявал цялото табло заради радяторчето,но мислех че само франсетата могат да измислят такава тъпотия.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30049
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
Обърни се към niksi, има тема за сервиза му. Доколкото знам, той ги сменя без да сваля таблото, но на Поло не знам дали става. Обади му се и питай.
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
съмнява ме да земат само 80-100 лева в сервиз, като се има предвид кво разглобяване и съответно сглобяване ше падне, както и да е, смених си го сам, два дена си играх, разкоства се цялото табло, за да се докопаш до кутията където е радиаторчето, няма друг начин просто немога да си представя как някой го направилл без да махне таблото. общо взето по добрия вариант да си го направиш сам, понеже покрай цялата работа ше поизчистиш, ше уплатниш сичко наново, абе резултата като цяло си струва, сега парното е екстра, духа значително по силно, мерси на колегите за отговорите и дано никога не ви се налага да го правите 
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
Да,трябва да свалиш цялото табло.Не е сложно но си е врътня.Има два болта и от към моторния отсек-скрива ги ватата която е на преградата между двигателя и купето.Правих тази процедура преди 3 г. по Коледа,бая студ брах,но си заслужава.Можеш и да залепиш радиаторчето,ако пробитото е на видимо място/моето също е лепено/.
-
hipokrat
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
верно си е врътня иначе болтовете са 3 не 2, при теб може вече някой да го е прайл тва и да не му се е навирало под колата за 3-я, че друг начин няма как да го достигнеш, аз се подведох по една тема че са два и голям зор докато го намеря.
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: кълбета дим излизат от парното !!!!!
hipokrat написа:съмнява ме да земат само 80-100 лева в сервиз, като се има предвид кво разглобяване и съответно сглобяване ше падне, както и да е, смених си го сам, два дена си играх, разкоства се цялото табло, за да се докопаш до кутията където е радиаторчето, няма друг начин просто немога да си представя как някой го направилл без да махне таблото. общо взето по добрия вариант да си го направиш сам, понеже покрай цялата работа ше поизчистиш, ше уплатниш сичко наново, абе резултата като цяло си струва, сега парното е екстра, духа значително по силно, мерси на колегите за отговорите и дано никога не ви се налага да го правите
Колега сега на прибиране от работа, като почна да съска и пара да излиза от духалките за секунда всички стъкла станаха голо вода. Явно радиаторчето се е спукало. Утре сутрин го азпочвам, но ще те помоля да опишеш набързо къде другаде са болтовете по таблото и трябва ли да се измъкне цялото или просто трябва да го отместиш малко за да извадиш радиатора?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта