От 1.0 към 1.4 16в

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Пет 20 мар 2009 12:23


Здравейте колеги решил съм да сменям двигателя на Полото ( 6N 999i AER ) с такъв от 1.4 16в AFH, искам да попитам ако някой го е правил да даде малко инфо... пасва ли двг. имали преправяне и тем подобни работи.
Благодаря ви предварително !




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот freestyler911 » Пет 20 мар 2009 14:14


по рентабилно е да смениш колата, поне според мене.

Иначе пасва да то невъзможни неща няма, още повече тоя двигател си е от поло, който си избрал.
Имай предвид и едно наум като купваш двигателя , СКОРОСТНА КУТИЯ, много внимавай да е изправна, и там масълце и избирача да се сменят !


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Пет 20 мар 2009 14:57


А, бе, няма ли накрая някой да се навие да сложи PY в 6N??? А и за тия трансплантации към AFH само се говори, ама така и никой не ги прави :evil:

Поне още 2-ма 3-ма знам, които го мислиха, ама още си карат малолитражките.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот freestyler911 » Пет 20 мар 2009 15:03


ми доста парички трябва да се налеят във "фъстъка" за да стане ... и се отказват. Верно , и не е много практично, ама и кефа цена няма ....

Но като се замислиш всеки си е купил малолитражка щото "харчи малко", после изведнъж всеки го сърби г*за да набута 1 хилядарка и да стане рацер ....

и аз мойта бангия няма да я пипна, карам и тва е ... нали мърда все още ...


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Dido_Petrov » Пет 20 мар 2009 15:03


за PY трябват повече парички пък и по трудно се намира а по форумите много приказки се приказват но малко се деиства


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Koksan » Пет 20 мар 2009 15:06


И според мен ... по добре смени колата .... тия пари дето ще ги дадеш за мотора ... ще са ти тамън като да доплатиш ... че и по ефтино .. да не говорим че ще имаш и АБС (90% от 16Втата имат) .. може некой еърбег ... поне шофьорски ... да намаже ... по добро окачване ... по-добри спирачки и т.н. и т.н. .... но вкарайна сметка ти си преценяваш ... ама като ще слагаш сложи нещо ... ПО ... 2,0 ... 2,8 ...


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Пет 20 мар 2009 15:45


Dido_Petrov написа:за PY трябват повече парички пък и по трудно се намира а по форумите много приказки се приказват но малко се деиства

Наскоро PY се продаваше за 800 кинта, а един друг съфорумец пък си взе за 600, не виждам какво им е на цените...??? :roll: :roll: :roll:

А пък и не винаги трансплантацията излиза повече отколкото цяла кола с тоя двигател... а пък и някои вече си имат ABS и останалите глупости... а пък и нека си намери заводско 6N с двигател PY ... а и защо ли проектите с принудително пълнене винаги са по-интересни от атмосферните, въобще няма място за сравнение.

А колегата споменаващ за 2.8 (VR6) - замисляш ли се колко тежи тоя двигател и че тогава колата няма да става за каране по улиците. Тогава единствено на платформа до пистата или събора.


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Пет 20 мар 2009 15:56


doc_j написа:
Dido_Petrov написа:за PY трябват повече парички пък и по трудно се намира а по форумите много приказки се приказват но малко се деиства

Наскоро PY се продаваше за 800 кинта, а един друг съфорумец пък си взе за 600, не виждам какво им е на цените...??? :roll: :roll: :roll:

А пък и не винаги трансплантацията излиза повече отколкото цяла кола с тоя двигател... а пък и някои вече си имат ABS и останалите глупости... а пък и нека си намери заводско 6N с двигател PY ... а и защо ли проектите с принудително пълнене винаги са по-интересни от атмосферните, въобще няма място за сравнение.

А колегата споменаващ за 2.8 (VR6) - замисляш ли се колко тежи тоя двигател и че тогава колата няма да става за каране по улиците. Тогава единствено на платформа до пистата или събора.

:да:
На мен все пак ми трябва ежедневна кола и тъй като на тази вече съм и сменял доста неща ( различни от заводските ) искам да сменя само двигателя а не да сменя колата с друга.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот doc_j » Пет 20 мар 2009 16:04


Колега, радвам се, че поне ти си разбрал какво искам да кажа :да:

Имай в предвид, че аз си карам G40 като евридейка и нямам кой знае какви специфични грижи (а и аз не съм единствения с такава кола за евридей). Общо взето който и да е двигател ако е гледан и поддържан на време грижи няма. Щом си решил да сменяш двигателя - давай, аз те подкрепям. Разколебаеш ли се - язък, поредната приключена без резултат тема.

П.П. Като ще взимаш двигател, който си е от Поло (дали 16В или Г40...) няма да имаш нужда от модификации по коша на двигателя :wink:

Последна промяна от doc_j на Пет 20 мар 2009 16:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
winstrol
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот winstrol » Пет 20 мар 2009 16:18


Aааа не резултат ще има,просто ми трябваха мненията ви относно самата трансплантация,ако някой я е правил същата да съм подготвен предварително,иначе това съм го решил че ще го направя и просто е неизбежно :lol:


dkalfov
Мнения: 989
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
Автомобил: corrado
Двигател: pg
Местоположение: Идем из Село
Контакти:

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот dkalfov » Пет 20 мар 2009 17:31


ако мислиш да трансплантираш,бих ти предложил вместо 1.4 16в,1.4 мпи.До 3000 оборота вървят еднакво само дето на 8клапановото не му се скапва скоростната толкова често,или също така 1.6 не е лош мотор,аз те подкрепям в идеята :да:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот moimoimoi » Пет 20 мар 2009 18:52


скоро имаше теми за обслужването на 1.4 16v двигатели на поло-ремъци,3 ролки :dummy: масла, работа и се споменаваха някви цифри приближаващи 500 лева ,мисля си че като сменяш мотор е редно да се сменят гореспоменатите консумативи,отделно цената на двигателя и разходите по трансплантацията-приготви си едни 2000 лева-все пак накрая трябва и да почерпиш mhihi ,ето за това колегите ти казват че е по изгодно направо да смениш колата

а щом си решил да сменяш малолитражниката с двойно по мощен двигател значи това е целта ти
според мен щом искаш повече мощност си намираш един двигател от голф2-желателно да е 1.8 пълна инжекция 112 коня с код на двигателя PB-понеже няма ламбда сонда-имам 3 коли с тоя двигател и съм предоволен от вървеж,разход и поддръжка
искам и да упомена че блоковете на 1.6 и 1.8 двигателите са еднакви по размери и разликата в обема идва от факта че на 1.6 буталата са повисоки,следователно щом полото има фабрично 1.6 двигател то трябва да няма проблеми в слагането на 1.8

пп:такъв двигател от голф може да се намери за 700-800 лева с всичко му нужно и скоростна кутия

друг вариант е сеат ибиза 2.0 8v 115koня


Goldorak
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Goldorak » Пет 20 мар 2009 20:59


Не разбирам, струва ли си разправиите, времето и усилията, както и разходите по смяната на двигателя и най-вече евентуалния риск да не пастне нещо, вместо да се вземе друга кола?


Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Blizzarder-VW » Пет 20 мар 2009 21:30


До всички които не разбират защо колегата иска да си смени двигателя : Ами например че щом си обича колата той е дал маса пари точно за тая кола, като джанти, музика, оптичен тунинг и така нататък. На мен тия работи до момента са ми излезнали около 2 бона. Според вас ,неразбиращи, ако той продаде тази кола дали ще може да си намери на пазара и малко поне тунингована кола ? Отделно че кой знае от кой е карана и как е поддържана !!! Аз лично подкрепям с 2 ръце идеята за трансплантация на двигател,дано стане :) Моята е с 16v и ти казвам че няма да останеш разочарован, Успех :да:


Goldorak
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От 1.0 към 1.4 16в

Мнениеот Goldorak » Пет 20 мар 2009 22:20


Е, по тая логика, отде знае двигателя за присаждане колко е читав??



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта