Здравейте колеги решил съм да сменям двигателя на Полото ( 6N 999i AER ) с такъв от 1.4 16в AFH, искам да попитам ако някой го е правил да даде малко инфо... пасва ли двг. имали преправяне и тем подобни работи.
Благодаря ви предварително !
От 1.0 към 1.4 16в
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
по рентабилно е да смениш колата, поне според мене.
Иначе пасва да то невъзможни неща няма, още повече тоя двигател си е от поло, който си избрал.
Имай предвид и едно наум като купваш двигателя , СКОРОСТНА КУТИЯ, много внимавай да е изправна, и там масълце и избирача да се сменят !
Иначе пасва да то невъзможни неща няма, още повече тоя двигател си е от поло, който си избрал.
Имай предвид и едно наум като купваш двигателя , СКОРОСТНА КУТИЯ, много внимавай да е изправна, и там масълце и избирача да се сменят !
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
А, бе, няма ли накрая някой да се навие да сложи PY в 6N??? А и за тия трансплантации към AFH само се говори, ама така и никой не ги прави
Поне още 2-ма 3-ма знам, които го мислиха, ама още си карат малолитражките.
Поне още 2-ма 3-ма знам, които го мислиха, ама още си карат малолитражките.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
ми доста парички трябва да се налеят във "фъстъка" за да стане ... и се отказват. Верно , и не е много практично, ама и кефа цена няма ....
Но като се замислиш всеки си е купил малолитражка щото "харчи малко", после изведнъж всеки го сърби г*за да набута 1 хилядарка и да стане рацер ....
и аз мойта бангия няма да я пипна, карам и тва е ... нали мърда все още ...
Но като се замислиш всеки си е купил малолитражка щото "харчи малко", после изведнъж всеки го сърби г*за да набута 1 хилядарка и да стане рацер ....
и аз мойта бангия няма да я пипна, карам и тва е ... нали мърда все още ...
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: От 1.0 към 1.4 16в
за PY трябват повече парички пък и по трудно се намира а по форумите много приказки се приказват но малко се деиства
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
И според мен ... по добре смени колата .... тия пари дето ще ги дадеш за мотора ... ще са ти тамън като да доплатиш ... че и по ефтино .. да не говорим че ще имаш и АБС (90% от 16Втата имат) .. може некой еърбег ... поне шофьорски ... да намаже ... по добро окачване ... по-добри спирачки и т.н. и т.н. .... но вкарайна сметка ти си преценяваш ... ама като ще слагаш сложи нещо ... ПО ... 2,0 ... 2,8 ...
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Dido_Petrov написа:за PY трябват повече парички пък и по трудно се намира а по форумите много приказки се приказват но малко се деиства
Наскоро PY се продаваше за 800 кинта, а един друг съфорумец пък си взе за 600, не виждам какво им е на цените...???
А пък и не винаги трансплантацията излиза повече отколкото цяла кола с тоя двигател... а пък и някои вече си имат ABS и останалите глупости... а пък и нека си намери заводско 6N с двигател PY ... а и защо ли проектите с принудително пълнене винаги са по-интересни от атмосферните, въобще няма място за сравнение.
А колегата споменаващ за 2.8 (VR6) - замисляш ли се колко тежи тоя двигател и че тогава колата няма да става за каране по улиците. Тогава единствено на платформа до пистата или събора.
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
doc_j написа:Dido_Petrov написа:за PY трябват повече парички пък и по трудно се намира а по форумите много приказки се приказват но малко се деиства
Наскоро PY се продаваше за 800 кинта, а един друг съфорумец пък си взе за 600, не виждам какво им е на цените...???![]()
![]()
![]()
А пък и не винаги трансплантацията излиза повече отколкото цяла кола с тоя двигател... а пък и някои вече си имат ABS и останалите глупости... а пък и нека си намери заводско 6N с двигател PY ... а и защо ли проектите с принудително пълнене винаги са по-интересни от атмосферните, въобще няма място за сравнение.
А колегата споменаващ за 2.8 (VR6) - замисляш ли се колко тежи тоя двигател и че тогава колата няма да става за каране по улиците. Тогава единствено на платформа до пистата или събора.
На мен все пак ми трябва ежедневна кола и тъй като на тази вече съм и сменял доста неща ( различни от заводските ) искам да сменя само двигателя а не да сменя колата с друга.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Колега, радвам се, че поне ти си разбрал какво искам да кажа
Имай в предвид, че аз си карам G40 като евридейка и нямам кой знае какви специфични грижи (а и аз не съм единствения с такава кола за евридей). Общо взето който и да е двигател ако е гледан и поддържан на време грижи няма. Щом си решил да сменяш двигателя - давай, аз те подкрепям. Разколебаеш ли се - язък, поредната приключена без резултат тема.
П.П. Като ще взимаш двигател, който си е от Поло (дали 16В или Г40...) няма да имаш нужда от модификации по коша на двигателя
Имай в предвид, че аз си карам G40 като евридейка и нямам кой знае какви специфични грижи (а и аз не съм единствения с такава кола за евридей). Общо взето който и да е двигател ако е гледан и поддържан на време грижи няма. Щом си решил да сменяш двигателя - давай, аз те подкрепям. Разколебаеш ли се - язък, поредната приключена без резултат тема.
П.П. Като ще взимаш двигател, който си е от Поло (дали 16В или Г40...) няма да имаш нужда от модификации по коша на двигателя
Последна промяна от doc_j на Пет 20 мар 2009 16:56, променено общо 1 път.
- winstrol
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 16:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Aааа не резултат ще има,просто ми трябваха мненията ви относно самата трансплантация,ако някой я е правил същата да съм подготвен предварително,иначе това съм го решил че ще го направя и просто е неизбежно 
-
dkalfov
- Мнения: 989
- Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 21:32
- Автомобил: corrado
- Двигател: pg
- Местоположение: Идем из Село
- Контакти:
Re: От 1.0 към 1.4 16в
ако мислиш да трансплантираш,бих ти предложил вместо 1.4 16в,1.4 мпи.До 3000 оборота вървят еднакво само дето на 8клапановото не му се скапва скоростната толкова често,или също така 1.6 не е лош мотор,аз те подкрепям в идеята 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: От 1.0 към 1.4 16в
скоро имаше теми за обслужването на 1.4 16v двигатели на поло-ремъци,3 ролки
масла, работа и се споменаваха някви цифри приближаващи 500 лева ,мисля си че като сменяш мотор е редно да се сменят гореспоменатите консумативи,отделно цената на двигателя и разходите по трансплантацията-приготви си едни 2000 лева-все пак накрая трябва и да почерпиш
,ето за това колегите ти казват че е по изгодно направо да смениш колата
а щом си решил да сменяш малолитражниката с двойно по мощен двигател значи това е целта ти
според мен щом искаш повече мощност си намираш един двигател от голф2-желателно да е 1.8 пълна инжекция 112 коня с код на двигателя PB-понеже няма ламбда сонда-имам 3 коли с тоя двигател и съм предоволен от вървеж,разход и поддръжка
искам и да упомена че блоковете на 1.6 и 1.8 двигателите са еднакви по размери и разликата в обема идва от факта че на 1.6 буталата са повисоки,следователно щом полото има фабрично 1.6 двигател то трябва да няма проблеми в слагането на 1.8
пп:такъв двигател от голф може да се намери за 700-800 лева с всичко му нужно и скоростна кутия
друг вариант е сеат ибиза 2.0 8v 115koня
масла, работа и се споменаваха някви цифри приближаващи 500 лева ,мисля си че като сменяш мотор е редно да се сменят гореспоменатите консумативи,отделно цената на двигателя и разходите по трансплантацията-приготви си едни 2000 лева-все пак накрая трябва и да почерпиш
,ето за това колегите ти казват че е по изгодно направо да смениш колатаа щом си решил да сменяш малолитражниката с двойно по мощен двигател значи това е целта ти
според мен щом искаш повече мощност си намираш един двигател от голф2-желателно да е 1.8 пълна инжекция 112 коня с код на двигателя PB-понеже няма ламбда сонда-имам 3 коли с тоя двигател и съм предоволен от вървеж,разход и поддръжка
искам и да упомена че блоковете на 1.6 и 1.8 двигателите са еднакви по размери и разликата в обема идва от факта че на 1.6 буталата са повисоки,следователно щом полото има фабрично 1.6 двигател то трябва да няма проблеми в слагането на 1.8
пп:такъв двигател от голф може да се намери за 700-800 лева с всичко му нужно и скоростна кутия
друг вариант е сеат ибиза 2.0 8v 115koня
-
Goldorak
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Не разбирам, струва ли си разправиите, времето и усилията, както и разходите по смяната на двигателя и най-вече евентуалния риск да не пастне нещо, вместо да се вземе друга кола?
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
До всички които не разбират защо колегата иска да си смени двигателя : Ами например че щом си обича колата той е дал маса пари точно за тая кола, като джанти, музика, оптичен тунинг и така нататък. На мен тия работи до момента са ми излезнали около 2 бона. Според вас ,неразбиращи, ако той продаде тази кола дали ще може да си намери на пазара и малко поне тунингована кола ? Отделно че кой знае от кой е карана и как е поддържана !!! Аз лично подкрепям с 2 ръце идеята за трансплантация на двигател,дано стане
Моята е с 16v и ти казвам че няма да останеш разочарован, Успех 

-
Goldorak
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От 1.0 към 1.4 16в
Е, по тая логика, отде знае двигателя за присаждане колко е читав??
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта