Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот B12Gold » Вто 31 мар 2009 10:07


Колеги смених си таблото на Поло-то с такова от Голф 3 и всичко сработи нормално с изключение на лампата за маслото (свети и пищи непрекъстано след малко каране). Таблата на вид са 1:1 и буксите са еднакви. Проблема дали е в налягането на маслото т.е. двете коли имат различно налягане или трябва да се пренареди буксата? Като дам на контакт лампата се чеква и след запалване изкасва, след малко каране започва да пищи без да спира. 100% маслото ми е наред, проблема го има само с новото табло.
Моето Поло е 6N 94г. двигателя е 1.3mono ADX, на таблото на Голфа пише G3 1.8.

Ако някой има схема с номерата на кабелите в буксата и кой кабел за какво е на Поло, пак ще е от полза

Ако някой помогне ще се лее бира :) и Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот Anbuch » Вто 31 мар 2009 20:56


Полотата имат само един датчик за налягането на маслото. Специялно твоят праща сигнал да светне лампата на 0.3 бара. Голфовете имат по два датчика, за ниско и за високо налягане ,има и комбинирани на някои голфове дето мерят точно налягането (съпротивление) и т.н.
Знаеш ли точно кода на двигателя (голфовият)


Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот B12Gold » Сря 01 апр 2009 8:42


Не го знам колега, на таблото пише само Г3 1.8 :(


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот Anbuch » Сря 01 апр 2009 12:44


Според мен проблема е в разликите от датчиците за налягане на маслото. Но все пак виж буксите щом искаш. Разликите в означенията, може да се дължат на това ,че за голф пинчетата съм ги копирал от тук ,от форума ,а за полото ги превеждам (без аранжимент, не "гугъл превод" разбира се) от италиански

Голф 3......................................................Поло 6N (старото табло ,до 11.97г :012: )

1 Усезател за външната температура (Маса)........................ 1 свободен
2 Сигнал за нивото на охлаждащата течност........................ 2 Сигнал за нивото на охлаждащата течност
3 Маса ...........................................................3 Пин 31 /Маса
4 MFA бутон за запаметяване Reset.................................4 свободен
5 Маса MFA .......................................................5 Пин 31/Маса (за някои електронни елементи)
6 MFA бутон за запаметяване Memory ...............................6 MFA бутон за запаметяване Memory
7 Сигнал за скороста ( Изход ) ...................................7 Индуктивен изходен сигнал (според мен това е за оборотомера)
8 Налягане на маслото ............................................8 Налягане на маслото 1.8 бара (това е за датчика който ти и аз нямаме)
9 Налягане на маслото 0,3 бара ...................................9 Налягане на маслото 0,3 бара
10 Сигнал за оборотомера .........................................10 Пин 1/Пин W
11 12 V постоянен плюс ...........................................11 12 V постоянен плюс (за часовника)
12 Осветление на букса 58.........................................12 Осветление на таблото, пин 58b
13 12 V при контакт ..............................................13 Пин 15 (общ)
14 свободен ......................................................14 Сигнална лампа за сложен колан
15 Копче за включване на MFA .....................................15 свободен
16 лампа на динамото .............................................16 лампа за алтернатора (напрежението) ,Пин 61
17 Сигнал за температурата на маслото.............................17 свободен
18 Сигнал за ръчната спирачка и нивото на спирачната течност .....18 Сигнал за ръчната спирачка и нивото на спирачната течност
19 Усезател за външната температура (Сигнал) .....................19 Усезател за външната температура (Сигнал)
20 Контролна лампа за подгряващите свещи .........................20 Контролна лампа за подгряващите свещи /CAT/Check/Choke
21 Горивомер .....................................................21 Горивомер
22 Мигач- ляв ....................................................22 Мигач- ляв
23 Температура на охлаждащата течност ............................23 Температура на охлаждащата течност
24 Мигач- десен...................................................24 Мигач-десен
25 лампа за дълги светлини .......................................25 лампа за дълги светлини
26 Сигнал за индикация разхода на гориво..........................26 свободен
27 Сигнал за скороста ВХОД (Датчик на скоростната кутия)..........27 Сигнал за скороста от G22 (G22 е дтачика на хол), сигнал за цифровият оборотомер :roll:
28 свободен.......................................................28 Лампа за задния фар за мъгла

тия пинове номер.... , като гледаш ел.схематана някоя кола ,на всяка жичка си пише към кой пин се свързва,на самите букси (повечето) на колата ,също е отбелязано кой пин кой номер е


Потребителски аватар
B12Gold
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 28 май 2007 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот B12Gold » Сря 01 апр 2009 15:48


Хиляди Благодарности Anbuch. За мен взе да става много сложно и утре ще я карам на майстор. После ще едитна това мнение с резултата.


Потребителски аватар
hooligan_6683
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
Автомобил: Passat b6
Двигател: BWA
Местоположение: Сапарева баня

Re: Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот hooligan_6683 » Пон 22 окт 2012 18:28


Anbuch написа:Според мен проблема е в разликите от датчиците за налягане на маслото. Но все пак виж буксите щом искаш. Разликите в означенията, може да се дължат на това ,че за голф пинчетата съм ги копирал от тук ,от форума ,а за полото ги превеждам (без аранжимент, не "гугъл превод" разбира се) от италиански

Голф 3......................................................Поло 6N (старото табло ,до 11.97г :012: )

1 Усезател за външната температура (Маса)........................ 1 свободен
2 Сигнал за нивото на охлаждащата течност........................ 2 Сигнал за нивото на охлаждащата течност
3 Маса ...........................................................3 Пин 31 /Маса
4 MFA бутон за запаметяване Reset.................................4 свободен
5 Маса MFA .......................................................5 Пин 31/Маса (за някои електронни елементи)
6 MFA бутон за запаметяване Memory ...............................6 MFA бутон за запаметяване Memory
7 Сигнал за скороста ( Изход ) ...................................7 Индуктивен изходен сигнал (според мен това е за оборотомера)
8 Налягане на маслото ............................................8 Налягане на маслото 1.8 бара (това е за датчика който ти и аз нямаме)
9 Налягане на маслото 0,3 бара ...................................9 Налягане на маслото 0,3 бара
10 Сигнал за оборотомера .........................................10 Пин 1/Пин W
11 12 V постоянен плюс ...........................................11 12 V постоянен плюс (за часовника)
12 Осветление на букса 58.........................................12 Осветление на таблото, пин 58b
13 12 V при контакт ..............................................13 Пин 15 (общ)
14 свободен ......................................................14 Сигнална лампа за сложен колан
15 Копче за включване на MFA .....................................15 свободен
16 лампа на динамото .............................................16 лампа за алтернатора (напрежението) ,Пин 61
17 Сигнал за температурата на маслото.............................17 свободен
18 Сигнал за ръчната спирачка и нивото на спирачната течност .....18 Сигнал за ръчната спирачка и нивото на спирачната течност
19 Усезател за външната температура (Сигнал) .....................19 Усезател за външната температура (Сигнал)
20 Контролна лампа за подгряващите свещи .........................20 Контролна лампа за подгряващите свещи /CAT/Check/Choke
21 Горивомер .....................................................21 Горивомер
22 Мигач- ляв ....................................................22 Мигач- ляв
23 Температура на охлаждащата течност ............................23 Температура на охлаждащата течност
24 Мигач- десен...................................................24 Мигач-десен
25 лампа за дълги светлини .......................................25 лампа за дълги светлини
26 Сигнал за индикация разхода на гориво..........................26 свободен
27 Сигнал за скороста ВХОД (Датчик на скоростната кутия)..........27 Сигнал за скороста от G22 (G22 е дтачика на хол), сигнал за цифровият оборотомер :roll:
28 свободен.......................................................28 Лампа за задния фар за мъгла

тия пинове номер.... , като гледаш ел.схематана някоя кола ,на всяка жичка си пише към кой пин се свързва,на самите букси (повечето) на колата ,също е отбелязано кой пин кой номер е

Добре а ако от пин 9 се вземе сигнал и се сложи на липсващия пин (8) няма ли да стане филма или минават различни сигнали


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Re: Табло от Голф 3 на Поло 6N проблем

Мнениеот DJ_TOLYO » Съб 26 юни 2021 16:50


След доста години повдигам темата... Някой оправял ли е това да не пищи табло от Голф 3 на Поло 6N?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта