Карам го вече Polo-то втора седмица. Този уикенд ми се отдаде възможност и на по-дълъг път. Абе хора, този автомобил не можa да вдигне повече от 70! : Не km/h, а °C . На градско стрелката почти доближава чертата, която отговаря на 80. Вярно е, че времето напоследък захладня, но все пак. Това число 70 малко ме смущава. При вас така ли е?
Иначе колата си върви добре, като изключа, че понякога се наблюдава едно закъснение от 1-2 s в реакцията на колата при леко подаване на газ (най-осезаемо на първа предавка).
Не можах да вдигна 70...
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Пич, аз имах същия проблем на моя Голф.
Решението - смених датчика за температурата и нещата се оправиха.
Идеята беше следната:
При работещ датчик на таблото за нивото на бензина, остава подаващия сигнал да не е верен (имаше вероятност цялото табло да е дало фира).
Смених датчика и сега нямам грижи.
Решението - смених датчика за температурата и нещата се оправиха.
Идеята беше следната:
При работещ датчик на таблото за нивото на бензина, остава подаващия сигнал да не е верен (имаше вероятност цялото табло да е дало фира).
Смених датчика и сега нямам грижи.
- PESO_G40
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-лесната проверка е палиш автомобила и докато загрява
наблюдаваш маркуча към двигателя
на пипане трябва да е студен ако почне да се загрява веднага
значи си за термостат..
Това ще рече че не се загрява първо само малкия кръг в двигателя
а дирекно почва да се върти водата през радиатора и ефекта ще е
подобен..Зимата няма да имаш хубаво парно..
наблюдаваш маркуча към двигателя
на пипане трябва да е студен ако почне да се загрява веднага
значи си за термостат..
Това ще рече че не се загрява първо само малкия кръг в двигателя
а дирекно почва да се върти водата през радиатора и ефекта ще е
подобен..Зимата няма да имаш хубаво парно..
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
В термостата е причината. Прилагайки теста на PESO_G40 установих, че тръбопровода загрява бързо след пускане на студен двигател. Т.е. термостатът стои само отворен и охлаждащата течност върти винаги през радиатора (големия кръг). Иначе с форсиране на място успях да вдигна малко над 90 °C, при което включи вентилатора.
Проблемът е, че ошушках бюджета отпуснат за привеждане на един 13-годишен автомобил в що-годе добро техническо състояние и не ми се занимава със сервизи. Има ли нещо специфично при подмяната? Гледам в един Haynes за Golf, че процедурата не е сложна.
Предварително Благодаря!
Проблемът е, че ошушках бюджета отпуснат за привеждане на един 13-годишен автомобил в що-годе добро техническо състояние и не ми се занимава със сервизи. Има ли нещо специфично при подмяната? Гледам в един Haynes за Golf, че процедурата не е сложна.
Предварително Благодаря!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
би редно да се намира на водната помпа в едно коляно отдолу.
процедурата е проста-ама ще изтече всичкия антифриз-вземи мерки!
с ключ 10 се развиват 2 гайки и коляното изпада-термостата има обаче и един О-пръстен който почти винаги е заминал-иди в юнито и си го купи предварително.
при слагане-подсуши и обезмасли снадките.
важно е и след това "обездушаването" .
наливаш антифриз (предварително прецеден и утаен ако ще е стария-макар че горещо препоръвам да го смениш) на тънка струя докато почне да се пълни казанчето-не го пълни догоре!
палиш колата-течноста изчезва автоматически.
предварително си пуснал парното на "топло" макс.
продължаваш доливане на тънка струя за да не се заглави въздух при бързо наливане.
докато се напълни 3/4 казанчето наливаш-нивото да се закрепи и да не спада.
слагаш тапата без да я стягаш яко-само прикарваш резбата.
НЕ ФОРСИРАЙ ДВИГАТЕЛЯ!!!
остави я да чука на място следейки температурата постоянно-ще отиде много нагоре-после рязко трябва да спадне-термостата е отворил.
изчакай да пусне перката-отвори и долей антифриз до ниво максимум( може и да не се наложи).
загаси и затвори капачката плътно но не претегнато!
на сутринта ще има още малко за доливане и си пушка!
докладвай за резултата!
процедурата е проста-ама ще изтече всичкия антифриз-вземи мерки!
с ключ 10 се развиват 2 гайки и коляното изпада-термостата има обаче и един О-пръстен който почти винаги е заминал-иди в юнито и си го купи предварително.
при слагане-подсуши и обезмасли снадките.
важно е и след това "обездушаването" .
наливаш антифриз (предварително прецеден и утаен ако ще е стария-макар че горещо препоръвам да го смениш) на тънка струя докато почне да се пълни казанчето-не го пълни догоре!
палиш колата-течноста изчезва автоматически.
предварително си пуснал парното на "топло" макс.
продължаваш доливане на тънка струя за да не се заглави въздух при бързо наливане.
докато се напълни 3/4 казанчето наливаш-нивото да се закрепи и да не спада.
слагаш тапата без да я стягаш яко-само прикарваш резбата.
НЕ ФОРСИРАЙ ДВИГАТЕЛЯ!!!
остави я да чука на място следейки температурата постоянно-ще отиде много нагоре-после рязко трябва да спадне-термостата е отворил.
изчакай да пусне перката-отвори и долей антифриз до ниво максимум( може и да не се наложи).
загаси и затвори капачката плътно но не претегнато!
на сутринта ще има още малко за доливане и си пушка!
докладвай за резултата!
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
vasstop написа:А някой зне ли от къде мога да намеря фланеца изобразен на поз.#2 в картинката от Голфера?
Имам теч от него но ми казаха че в Юни-то цената му е към 120лв!!?!?
Колата е Голф3 1.4ми 92'
Благодаря предварително.
фланеца за голф2 в юнито е към 80 кинта...в ауто плюс е 45 лв.
просто за инфо, провери там, за поло може и да е по-евтин
- PESO_G40
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vasstop написа:А някой зне ли от къде мога да намеря фланеца изобразен на поз.#2 в картинката от Голфера?
Имам теч от него но ми казаха че в Юни-то цената му е към 120лв!!?!?
Колата е Голф3 1.4ми 92'
Благодаря предварително.
За поло го има в магазина и струва ~40 лева
но за голф в момента го няма
чакаме зареждане към 15 този месец и ще ви дам инфо
за цена ..
Термостат за поло ~12лв.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта