Не можах да вдигна 70...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Не можах да вдигна 70...

Мнениеот stil » Вто 05 окт 2004 12:12


Карам го вече Polo-то втора седмица. Този уикенд ми се отдаде възможност и на по-дълъг път. Абе хора, този автомобил не можa да вдигне повече от 70! :shock: Не km/h, а °C :wink: . На градско стрелката почти доближава чертата, която отговаря на 80. Вярно е, че времето напоследък захладня, но все пак. Това число 70 малко ме смущава. При вас така ли е?
Иначе колата си върви добре, като изключа, че понякога се наблюдава едно закъснение от 1-2 s в реакцията на колата при леко подаване на газ (най-осезаемо на първа предавка).




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 05 окт 2004 12:15


термостат!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 05 окт 2004 14:48


Пич, аз имах същия проблем на моя Голф.
Решението - смених датчика за температурата и нещата се оправиха.
Идеята беше следната:
При работещ датчик на таблото за нивото на бензина, остава подаващия сигнал да не е верен (имаше вероятност цялото табло да е дало фира).
Смених датчика и сега нямам грижи.


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Вто 05 окт 2004 19:48


Най-лесната проверка е палиш автомобила и докато загрява
наблюдаваш маркуча към двигателя
на пипане трябва да е студен ако почне да се загрява веднага
значи си за термостат..
Това ще рече че не се загрява първо само малкия кръг в двигателя
а дирекно почва да се върти водата през радиатора и ефекта ще е
подобен..Зимата няма да имаш хубаво парно..


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Чет 07 окт 2004 9:16


В термостата е причината. Прилагайки теста на PESO_G40 установих, че тръбопровода загрява бързо след пускане на студен двигател. Т.е. термостатът стои само отворен и охлаждащата течност върти винаги през радиатора (големия кръг). Иначе с форсиране на място успях да вдигна малко над 90 °C, при което включи вентилатора.
Проблемът е, че ошушках бюджета отпуснат за привеждане на един 13-годишен автомобил в що-годе добро техническо състояние и не ми се занимава със сервизи. Има ли нещо специфично при подмяната? Гледам в един Haynes за Golf, че процедурата не е сложна.
Предварително Благодаря!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 окт 2004 9:47


би редно да се намира на водната помпа в едно коляно отдолу.
процедурата е проста-ама ще изтече всичкия антифриз-вземи мерки!
с ключ 10 се развиват 2 гайки и коляното изпада-термостата има обаче и един О-пръстен който почти винаги е заминал-иди в юнито и си го купи предварително.
при слагане-подсуши и обезмасли снадките.
важно е и след това "обездушаването" :lol: .
наливаш антифриз (предварително прецеден и утаен ако ще е стария-макар че горещо препоръвам да го смениш) на тънка струя докато почне да се пълни казанчето-не го пълни догоре!
палиш колата-течноста изчезва автоматически.
предварително си пуснал парното на "топло" макс.
продължаваш доливане на тънка струя за да не се заглави въздух при бързо наливане.
докато се напълни 3/4 казанчето наливаш-нивото да се закрепи и да не спада.
слагаш тапата без да я стягаш яко-само прикарваш резбата.
НЕ ФОРСИРАЙ ДВИГАТЕЛЯ!!!
остави я да чука на място следейки температурата постоянно-ще отиде много нагоре-после рязко трябва да спадне-термостата е отворил.
изчакай да пусне перката-отвори и долей антифриз до ниво максимум( може и да не се наложи).
загаси и затвори капачката плътно но не претегнато!
на сутринта ще има още малко за доливане и си пушка!
докладвай за резултата!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 07 окт 2004 9:59


Изображение
внимавай с корпуса на термостата /коляното/поз.#6 пластмасово е и е чупливо!
пръстена по принцип си върви с термостата.ама знам ли от къде ще купуваш?
васе,к'во Юни бре?има ги навсякъде по магазините. :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 07 окт 2004 10:01


бе най сигурно е пък и не е торба злато-та затва... 8)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 07 окт 2004 10:04


А някой зне ли от къде мога да намеря фланеца изобразен на поз.#2 в картинката от Голфера?
Имам теч от него но ми казаха че в Юни-то цената му е към 120лв!!?!?
Колата е Голф3 1.4ми 92'
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 07 окт 2004 12:05


vasstop написа:А някой зне ли от къде мога да намеря фланеца изобразен на поз.#2 в картинката от Голфера?
Имам теч от него но ми казаха че в Юни-то цената му е към 120лв!!?!?
Колата е Голф3 1.4ми 92'
Благодаря предварително.

фланеца за голф2 в юнито е към 80 кинта...в ауто плюс е 45 лв.
просто за инфо, провери там, за поло може и да е по-евтин


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Пет 08 окт 2004 18:51


Утре 6те ти проверя за цени и ти казвам
не е много скъп
Ще проверя и за термостат..


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 08 окт 2004 20:57


За Голф3 става дума, днес бях в аутоплюс и цената му е 91лв.


Потребителски аватар
PESO_G40
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PESO_G40 » Съб 09 окт 2004 20:56


vasstop написа:А някой зне ли от къде мога да намеря фланеца изобразен на поз.#2 в картинката от Голфера?
Имам теч от него но ми казаха че в Юни-то цената му е към 120лв!!?!?
Колата е Голф3 1.4ми 92'
Благодаря предварително.


За поло го има в магазина и струва ~40 лева
но за голф в момента го няма
чакаме зареждане към 15 този месец и ще ви дам инфо
за цена ..
Термостат за поло ~12лв.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Пон 18 окт 2004 17:40


Вече ще вдигам 90 и на дълъг път. По монтажа всичко OK. Термостат BEHR - 13.50 от AutoPlus.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта