Падат оборотите и гасне на празен ход и при влажно време
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Падат оборотите и гасне на празен ход и при влажно време
Здравейте пак имам проблем с колата от време на време,когато е валяло или е влажно времето,когато изключа от скорост оборотите падат в диапазон от 200-300 някой път и загасва. Миналата зима пак го имаше този проблем но тогава само падаха за секунда до 200-300 и се вдигаха. Лятото нямах никакви проблеми.
Предполагам, че проблема е по тоците но ако имате някакви идеи моля помагайте.
Предполагам, че проблема е по тоците но ако имате някакви идеи моля помагайте.
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега,аз имах същия проблем със старото ми поло
през лятото нямаше проблеми,но наесен щом завали и почваше-нестабилна работа на празен ход,гаснене,понякога трудно палене
доста майстори го гледаха-смених палец,капачка на делко,бобина,свещи,но проблема продължаваше.
най-накрая се оказа,че има пробив на изолацията на един от кабелите към свещите(видимо му нямаше нищо) и при влага тотално се скапва и така на моменти двигателят работи на 3 цилиндъра
това го хванаха на един стенд случайно,след като доста време си поиграха и все не даваше никакъв проблем
през лятото нямаше проблеми,но наесен щом завали и почваше-нестабилна работа на празен ход,гаснене,понякога трудно палене
доста майстори го гледаха-смених палец,капачка на делко,бобина,свещи,но проблема продължаваше.
най-накрая се оказа,че има пробив на изолацията на един от кабелите към свещите(видимо му нямаше нищо) и при влага тотално се скапва и така на моменти двигателят работи на 3 цилиндъра
това го хванаха на един стенд случайно,след като доста време си поиграха и все не даваше никакъв проблем
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
wili98 написа:дюзи, грешка в компира...
залагам на задръстена дюза..
Ако е дуза не би ли трябвало да е постоянен проблема?
Dido_Petrov написа:Здравейте и аз го имам този проблем и аз сам забелязъл, че само когато е е влажно и през зимата го прави това, но забелязах също така че не го прави винаги само когато откача акумолатора. За това ми намираисва и на нещо друго дали не тряя да се изчисти тоя дросел или дебитомера да си заминава???
Колега ако е само след откачане не акомулатора ме съмнява да си точно същият проблем. Ако си 100% сигорен че тогава се получава и можеш даже и веднага да го симолираш проблема, направо иди до бош сервиз за компютарна диагностика и ако направи проблема като е закачена на компа най-добре.
Sara_Bold написа:И аз имам абсолютно същият проблем. Когато е влажно или един ден не е карано, полото пали с големи мъки. Тия дни ще ходи на майстор, та ако искате, после мога да споделя какъв е бил точно проблемът.
Само при палене ли е проблема? Ако да провери акомулатор и алтернатор.
И накрая да попитам нещо за това прекъсване защото и аз съм го изпитвал. Да усещате че колата се дави?Пада на 200-300 оборота ако подадеш по рязко газ особено при потегляне? Да се анулират приборите на таблото, като часовник и дневен километраж при това прекъсване или паленето сутрин?
Ако виждате нещо познато в това моят опит говори за заминаваща бобина.
Аз съм съгласен с колегата и аз от тук бих почнал:
stil написа:Във влажно време, 99% от проблените са в запалителната система: свещи, кабели, дистрибутор, бобина, комутатор... Проверявате наред и сменяте износеното/негодното.
Моля напишете как сте решили тези проблеми, мисля че навсички ще ни бъде интересно.

- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
накрая да попитам нещо за това прекъсване защото и аз съм го изпитвал. Да усещате че колата се дави?Пада на 200-300 оборота ако подадеш по рязко газ особено при потегляне? Да се анулират приборите на таблото, като часовник и дневен километраж при това прекъсване или паленето сутрин?
Колега за сега приборите ми не са се нулирали никога но като спомена подаването на гас и задавенето при мен когато подам рязко гас не всеки път но понякога глъхне в първия момент все едно се задавя и после поема. но това е само когато рязко натисна пеедала на гаста.
В събота ще ходя да я разпарчедосваме и обезателно ще пиша ако стигнем до проблема.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Lizard написа:wili98 написа:дюзи, грешка в компира...
залагам на задръстена дюза..
Ако е дуза не би ли трябвало да е постоянен проблема?
Не задължително..
но поне чистенето на дюза не е скъпо удоволствие..
може да се пробва...
вземи една кофа вода, на сухо и не студено време.. лисни я в/у двигателя.. да омацаш капачка, кабели бобина..
палиш и слушаш.. ако пак прекъсва.. запалително е...
ама иначе е горивообразуващо..
има там едни клашани за топълв въздух да смуче..
датчик за температурата за компира..
ламбда сонда
абе....
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
martinpetrov написа:накрая да попитам нещо за това прекъсване защото и аз съм го изпитвал. Да усещате че колата се дави?Пада на 200-300 оборота ако подадеш по рязко газ особено при потегляне? Да се анулират приборите на таблото, като часовник и дневен километраж при това прекъсване или паленето сутрин?
Колега за сега приборите ми не са се нулирали никога но като спомена подаването на гас и задавенето при мен когато подам рязко гас не всеки път но понякога глъхне в първия момент все едно се задавя и после поема. но това е само когато рязко натисна пеедала на гаста.
В събота ще ходя да я разпарчедосваме и обезателно ще пиша ако стигнем до проблема.
А на газ ли я караш колата
- Sara_Bold
- Мнения: 1698
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Lizard написа:Sara_Bold написа:И аз имам абсолютно същият проблем. Когато е влажно или един ден не е карано, полото пали с големи мъки. Тия дни ще ходи на майстор, та ако искате, после мога да споделя какъв е бил точно проблемът.
Само при палене ли е проблема? Ако да провери акомулатор и алтернатор.
Акумулатора е сменен!А относно алтернатора...не е губило тоци!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта