Някой и друг проблем с поло '91

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Някой и друг проблем с поло '91

Мнениеот grinddisko » Нед 30 ное 2008 2:19


Здравейте,

Значи преди 2 дни получих едно поло, което ще карам известен период от време. Преди седмица то излезна от сервиз(беше на брат ми), където му казаха, че колата е супер и няма проблем. Оказа се, че термостата е паднал някъде и колата си караше без него. Това го оправих, след като след 30 км можех да пипам двигателя с гола ръка.... Супер, само че има и още някой проблем - колата губи обороти и гасне самосиндикално. Имам предвид, че при спиране на светофар или нещо подобно трябва да припомпваш газта, за да може да не угасне. Много неприятно! Също така при смяна на скоростите, когато е на по-ниски обороти също гасне между предавките и трябва да я палаш със съединителя. Също толкова непирятно. Погледнах, че въздушния филтър е фиктивна величина там, имайки се предвид, че е умрял мнооого отдавна. Прочетох, че хора с този проблем са се оправили като са почистили дроселовата клапа и аз ще направя същото утре. Имам и друг проблем - парното духа топло само на краката и стъклото. От други места не. Предполагам, че това ще е нещо дребно, което трябва да се настрои, но като не знам кое не ми се разглобява табло само, за да проверя. Та ще съм много радостен ако може да ми помогнете в тези ми проблеми.
Благодаря Ви предварително.




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 30 ное 2008 9:43


сега , първо кажи с какъв двигател си 1.1 , 1.3 , карбуратор , моно , пълна инжекция, а това за оборотите...газова уредба имаш ли? трябва да се проверят: датчик на хол, свещи , кабели , бобина, капачка и палец на делкото, температурен датчик
а колкото до духалките на парното-те така са направени-нищо им няма, духа топло само на стъклото и краката


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4321
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 30 ное 2008 20:33


Като най лесно първо си изчисти дроселовата клапа на мен заради това ми гаснеше и половин година я разкарвах от място на място за да се разбере какво и е и вчера просто си почистих дросела и колата се оправи,затова ти препоръчвам преди всчико друго пробвай с едно почистване :wink:


Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Мнениеот grinddisko » Пон 01 дек 2008 8:47


здравейте,

Значи колата е 91ва и е с двигател 1.05л. не съм напълно сигурен, но си мисля, че е с карбуратор. На бензин си е и не е била слагана газ никога, до колкото знам. Значи вчера успях без особени проблеми да стигна от Пловдив до Варна с колицата. Проблема обаче започна тази сутрин. Тотално отказване да седи запалена. А ако остане това ще е примерно на 300-400 оборота и двигателя се мъчи много. Почистих клапата на дросела, но забелязах друго нещо, че тя изобщо не се помръдва. Седи отворане нон стоп. Видях в някоя друга тема, че пише че са я навивали от някаква макара, но при мен изглежда, че е като капсолован механизма. Най-забавното е, че в момента съм и супер зле с парите, та ако може да ми кажете някакви съвети да погледна нещо сам или ако не поне някой добър сервиз, където си разбират от работата във варна. Благодаря Ви предварително момчета


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пон 01 дек 2008 11:00


Това с гасненето е голяма мистерия. Имах подобен проблем и нищо не помагаше докато не смених свещите :shock
Други пък след почистване на дросел се оправят. Трети са направо за нова клапа, на четвърти им играят номера датчиците, а има случаи и на вода в горивото...
Като цяло това е беля с много възможни причинители. Потърси компетентно мнение в сервиз за диагностика.

За парното мога само да ти кажа да не си го слагаш на сърцето :)
Този автомобил има топло духане само на краката и на стъклото. Големите правоъгълни духалки винаги си веят студено. Фабрично е и ще трябва да се примириш :)


Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Мнениеот grinddisko » Пон 01 дек 2008 11:17


Явно това е доста завъртян проблем. И като гледам форума доста често срещан. От това което прочетох обаче изгледа, че ще трябва да дам 300-400 кинта, за да открия кое е нещото, което прави мизерии... А пък то може да е нещо за 50... Долно :cry: Аз тъжен


Потребителски аватар
grinddisko
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 2:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/Варна

Мнениеот grinddisko » Нед 14 дек 2008 13:44


аз да си кажа оправията. Трябваше да се регулира карбуратора и всичко си тръгна по мед и почти по масло. Казаха ми, че трябва да сменя свещи, капачка и палец и мисля да направя това след някой друг ден. Но поне в момента става за каране колата.Хурей


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Нед 14 дек 2008 18:15


grinddisko написа:....И като гледам форума доста често срещан. От това което прочетох обаче изгледа...

Едно съветче- в повечето случаи,това което четеш за проблеми с Поло...теб не те касае :!: :idea:
Твойто е карбурация-няма датчици,комп,МПХ и темподобни скъпоструващи нововъведения :wink:
Ако не пали колата ти-или няма бенз,или няма ток :lol:
Дросели,мросели-не бараш...само караш и се кефиш....
Ти си щастливец :D

grinddisko написа:
Имам и друг проблем - парното духа топло само на краката и стъклото. От други места не.

ключа има три позиции-стъкло,под и "лице"
няма как да направиш нещо различно....
Както Вили98 писа-има нещо сбъркано в тея коли...
(като завъртиш ключа в третата позиция-мооооже и да усетиш лек топъл повей от страничните духалки...)


bobi45
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobi45 » Пон 15 дек 2008 12:27


колега това поло дава ядове когато бензиновото филтьрче се затлачи и се намира точно до бензиновата помпа струва 2,5лв ,другото е когато вьздушният филтьр се е задрьстил сьщо прекьсва -смени тези две неща задьлжително и ако после ти дава ядове го караи на маистор


Потребителски аватар
M_POLO
Мнения: 495
Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Re: Някой и друг проблем с поло '91

Мнениеот M_POLO » Нед 05 юли 2009 9:22


аз имам подобен проблем но при мен са температурни датчеци сутрин ми прекъсва леко докато загрее след 70 С работи перфектно


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4321
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Някой и друг проблем с поло '91

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 05 юли 2009 14:47


ама вие не четете ли тои каза че след реглаж на карба се е оправил :beer , М_POLO ти с какъв двигател си ?


Потребителски аватар
M_POLO
Мнения: 495
Регистриран на: Сря 23 юли 2008 21:14
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: София

Re: Някой и друг проблем с поло '91

Мнениеот M_POLO » Нед 05 юли 2009 17:51


bbboiko2004 написа:ама вие не четете ли тои каза че след реглаж на карба се е оправил :beer , М_POLO ти с какъв двигател си ?


1.043 mono



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта