Поло-то угасна по време на дви?..Оказа се двигател!-Решено!!
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Поло-то угасна по време на дви?..Оказа се двигател!-Решено!!
По време на движение по магистралата с около 100-110км/h, колата започна да нямалява скоростта, превключих на 4-та предавка и скоростта продължаваше да пада, тогава превключих на бензин, като си помислих да не би да свършва газта, (въпреки че преди това напълних бутилката до горе) но положението остана същото и като натиснах съединителя колата загасна.
След това направихме на място абсолютно всякакви проби, на газ и бензин. Гориво в моноинжекциона отива, ток има на свещите (свещите са сухи), почистихме палеца и дистрибуторната капачка.
Маслото си е нормално на цвят и вискозитет(сменено е преди 2хил.км). Антифриза си е на същото ниво.
Колата със сигурност не е прегряла- температурата на таблото си показваше 90 градуса, а и видимо температурата си беше нормална.
Когато се опитвам да запаля двигателя върти и много малко и трябва да запали, като все едно няма гориво.
От маркуча за картерните газове, която отива при въздушния филтър излиза бял пушек когато се опитвам да запаля - когато загасна колата пушек нямаше, появи се след това при многобройните опити за палене.
Каква е възможността да е прескочил ангренажен ремък и колата да е с развалена центровка или примерно да се е счупил семеринг?
Моля дайте идеи?........
Благодаря предварително на отзовалите се!
Колата е поло 6N 1043куб. 45к.с. моноинжекция 1996-та.
п.п. Извинявам се за дългия пост!!!
След това направихме на място абсолютно всякакви проби, на газ и бензин. Гориво в моноинжекциона отива, ток има на свещите (свещите са сухи), почистихме палеца и дистрибуторната капачка.
Маслото си е нормално на цвят и вискозитет(сменено е преди 2хил.км). Антифриза си е на същото ниво.
Колата със сигурност не е прегряла- температурата на таблото си показваше 90 градуса, а и видимо температурата си беше нормална.
Когато се опитвам да запаля двигателя върти и много малко и трябва да запали, като все едно няма гориво.
От маркуча за картерните газове, която отива при въздушния филтър излиза бял пушек когато се опитвам да запаля - когато загасна колата пушек нямаше, появи се след това при многобройните опити за палене.
Каква е възможността да е прескочил ангренажен ремък и колата да е с развалена центровка или примерно да се е счупил семеринг?
Моля дайте идеи?........
Благодаря предварително на отзовалите се!
Колата е поло 6N 1043куб. 45к.с. моноинжекция 1996-та.
п.п. Извинявам се за дългия пост!!!
Последна промяна от veselin111 на Пет 19 юни 2009 19:13, променено общо 2 пъти.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
то като е топло маслото си е нормално от мъркуча на картерните да си излиза пушек , а при опитите за палене отзад от ауспуха какво излиза , мирише ли на бенз ?
И ток има и бензин , и маслото ок, и антифриза, и капачката и палеца, датчика на хол ?
И да не се окаже че счупен сегмент , но то тогава се чува специфичен звук като задиря. Пък да е изгубил внезапно компресия .... съмнявам се ....
И ток има и бензин , и маслото ок, и антифриза, и капачката и палеца, датчика на хол ?
И да не се окаже че счупен сегмент , но то тогава се чува специфичен звук като задиря. Пък да е изгубил внезапно компресия .... съмнявам се ....
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
За мирис отзад на ауспуха не съм усетил, но със сигурност нямаще дим, защото щях да забележа. Не се чува никакъв звук на задиране или тропане от двигателя.
Какво прави точно датчика на хол и какво може да се повреди по време на движение, така че след това да не може да запали?
Какво прави точно датчика на хол и какво може да се повреди по време на движение, така че след това да не може да запали?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
veselin111 написа:За мирис отзад на ауспуха не съм усетил, но със сигурност нямаще дим, защото щях да забележа. Не се чува никакъв звук на задиране или тропане от двигателя.
Какво прави точно датчика на хол и какво може да се повреди по време на движение, така че след това да не може да запали?
ами точно колата гасне, при нас се случи в града , нормално каране и хоп да включи на трета и огасна моторя, кабели всичко здраво и двиг и всичко ама неще да пали ....
сигурни ли сте че стига ток до всяка свещ , то ако е дефектен датчика, или не стига достатъчно ток за искра, или не подава сигнал въобще. То е един датчик с 4 крачета и когато палеца минава покрай него дава сигналл
много ми спи , айде утре ще пиа
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
Пантарей - вода/антифриз в бензина, или по - точно бензин във водата. 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
А като се опиташ да запалиш след това чува ли се сссссссс-с-сс-с от към двигателя?
Така както го обясняваш ,аз бих се насочил към катализатора. Запушва се от раз!Също така..в гърнетата има вата и "надупчени тръби"....когато тези тръби изгният и станат на шупли ръжда (първо те изгниват и после гърнето отвън)..не е невъзможно тази вата да позапуши гърнетата,ама все пак е малко вероятно
Имах подобна ситуация като ми беше замръзнала водата в тръбата пред задното гърне и правих шоу на минувачите с един калорифер пред блока на -10 градуса температура
Така както го обясняваш ,аз бих се насочил към катализатора. Запушва се от раз!Също така..в гърнетата има вата и "надупчени тръби"....когато тези тръби изгният и станат на шупли ръжда (първо те изгниват и после гърнето отвън)..не е невъзможно тази вата да позапуши гърнетата,ама все пак е малко вероятно
Имах подобна ситуация като ми беше замръзнала водата в тръбата пред задното гърне и правих шоу на минувачите с един калорифер пред блока на -10 градуса температура

- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
Ток и на 4-те свеща има да те утрепе, а катализатора е махнат и заменен с гърне. След пускане на ключа при опит за палене няма никакви допълнителни шумове
.
През тези дни съм много зает с работа и още не съм я карал на майстор, после ще пиша и естесвено резултати. Сега събирам мнение и идеи...
. През тези дни съм много зает с работа и още не съм я карал на майстор, после ще пиша и естесвено резултати. Сега събирам мнение и идеи...
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
Да не си е заминала дюзата, щот другото всичко изглежда ОК - по твойто описание.
А това със счупения сегмент - недейте вкарва човека във филми
Тая кола ще бачка и с 2 бутала камо ли да угасне от счупен сегмент
Ще чакаме развитие, тия мистериозни проблеми са най-дразнещи
А това със счупения сегмент - недейте вкарва човека във филми
Тая кола ще бачка и с 2 бутала камо ли да угасне от счупен сегмент
Ще чакаме развитие, тия мистериозни проблеми са най-дразнещи
- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
Ако върти, а не иска да пали има вероятност да е датчика. При мен изгасна и не искаше да запали замерих бобината и се оказа, че тя закъсява. Причината тя да започне да закасява беше гадният ми мобилайзер. Смених тази въпросната бобина( не знам как се казва отговаря за паленето и се намира под капака на двигателя в средата до предното стъкло) с бобина на Bosh за 72лв. и си смених няколко елемента по платката на мобилайзера. Сега си пали от раз.
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...
Проблема се оказа във второ и трето бутало - това ще рече ремонт на блока и нови сегменти и бутала или другия вариант е блок с бутала от морга.
Кой е по добър вариант и кое колко пари ще ми излезне?
Преди да я купя аз колата явно е била прегрявана и ремонтирана , първи цилиндър не е работил както трябва и от там са се натоварили останалите!!!!
Кой е по добър вариант и кое колко пари ще ми излезне?
Преди да я купя аз колата явно е била прегрявана и ремонтирана , първи цилиндър не е работил както трябва и от там са се натоварили останалите!!!!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...Оказа се двигател!!!!
Само да не си с АЕR?
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...Оказа се двигател!!!!
двигателя е 1043куб. 45к.с. AEV
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...Оказа се двигател!!!!
Тогава ремонтирай, иначе е ролетка на какъв ще попаднеш.
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...Оказа се двигател!!!!
Може ли да ми кажете цени на нови бутала и сегменти?
Благодаря предварително
Благодаря предварително

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло-то угасна по време на движение?...Оказа се двигател!!!!
поне по 150лв на бутало ги смятай.. не се занимавай или сменяй двигателя... по-добре се обади на летаджанта
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта