Колата е Поло 1.1 карбуратор 91г и харчи 9 и не върви а глъхне.
Ама тоя кьопав карбуратор не се наема никой да го прави и вече незнам.. Дайте съвет. Знаете ли дали трябва да има уплътнение между бензиновата помпа и двигателя и ако да колко мм трябва да е. Кода на потора е HZ.
Центровка на карбуратор Pierburg
- bassmechanic
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bassmechanic
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bassmechanic
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
какво стана, оправихте ли машинката?
като ти е ХЗ мотора, карбуратора ти 1Б ли е, че моя е такъв. калпави карбуратори са това, ваското1 знае
единственото им предимство е, че са с една камера и би трябвало да осигуряват по-приличен разход. моя преди да се разцентрова харчеше 7-8 на градско. недостатъка им е сложната подръжка и това че не са много разпространени. прочее, монтират се и на опел. а едната камера пък не може да захрани двигателя с гориво и да изтегли колата при по-рязък старт или при изпреварване. но тези коли са все пак предимно за градско движение. ще го карам докато съвсем сдаде багажа и после ще мъчим да го сменяваме с 2Е3 - двукамерен, както ваското1 ме посъветва. успех!
като ти е ХЗ мотора, карбуратора ти 1Б ли е, че моя е такъв. калпави карбуратори са това, ваското1 знае

- bassmechanic
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
subzone написа:Ами центровахме го и сега много добре върви, но не знам още колко харчи кода на мотора ми е HZ. Тези дни ще пълня резервоара до горе за да засека разхода,че иначе като ми свърши бензина и филтъра се задръства. Ако има проблеми, дано да няма ще ходя при Vaskoto1. Иначе за 1.1 върви много.
Браво, юнаци! Прочее, по въпроса за запушване на филтъра, можеш да си сложиш допълнителен такъв на бензинопровода. Слага се непосредствено преди бензиновата помпа, като се срязва маркуча. Има два по-разпространени модела на такива филтри. Препоръчвам ти да си сложиш този с утайник, защото на дъното му се събират боклуците. Руски са и се продават на Симеон, не са скъпи. Трябва да внимаваш като го слагаш да не стои огънат, защото пластмасата може да се счупи и да ти се подпали двигателя - разправяха ми за един такъв случай.
- borracho
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
моя карбуратор също е пиербург, еднокамерен. а мотора ми е ACM. Днес ходих на диагностика щото нещо ми менеше оборотите колата, та се оказа че някакъв тампон на карбуратора пуска и ми смуче въздух оттам. казаха ми че били скъпички тия тампони. някой знае ли колко? и лесно ли се сменят? предварително благодаря
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за този тампон съм чул цени от 80 лв. и че е добре да се смени профилактично, ако колата е по-старичка (над 7-8-10 г., каквито са повечето наши каляски). един мастор ми регулира карба преди време и ми каза, че е добре да се смени предварително, а не като опре ножа в кокала, за да няма проблеми. за цени и майстори попитай тук-там. иначе смяната не би трябвало да коства повече от час, при сръчен майстор.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта