Провблем с двигателя - гасне!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
needmoney
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 04 окт 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот needmoney » Вто 16 юни 2009 8:16


Искам да чуя поне едно експертно мнение, преди да се захвана сериозно с проблема... Значи, преди около 2 седмици сипвах бензин на една клошарска бензиностанция и като за 6 лева 95Н, стрелката ми се вдигна ненормално високо... брамчах си цял ден, сигурно с тия 3 литра и малко дет съм сипал, съм минал поне едно 50-60 км и бях страшно доволен, до момента в който на следващатата сутрин тръгвам да паля и колата не ще! Ако знаете дизел като няма компресия как пали, точно същатата работа :banghead: Въртиш един, два пъти да направи някакво налагяне в цилиндрите и чак тогава на третия път успява. Проблема е, че колата не е дизел, а си е нормално поло 6N1 1.4i АЕХ. Също така на студен двигател, тръгвам на 1ва и в момента в който подам газ колата си гасне, трябва да форсирам на поне едно 4-5 хил. обората за да отлепи, иначе гасне... Като я запаля в 14h на обяд в най-голямата жега и всичко си е О.К. - пали си нормално, не прекъсва, не гасне... но като трябва да карам майка ми сутрин на работа и става кошмар, чак не ми се става от леглото death
Според мене проблема е, че тия клошари са ми сипали 50/50 (вода/бензин). Вече ръчках свещите, ама нагара си е просто перфектен по тях... нито е много черен, за да ми гори повече масло, нито са бели, за да има влага по тях. Още повече, че са на по-малко от 10 хил. км. откакто ги смених. Прочетох к'во ли не?! - включително как да си изчистя дроселовата клапа 8) но смятам, че проблема е от инжекциона. Това е по двигателя, да не ви разправям как ми вият лагерите от скоростната кутия, как ми припълзва съединителя, и как вече чупих педала на съединителя, щото ще ми забраните да се движа със закон! :horror:

Ако някой знае как да се спрявя с проблема, ще съм му адски благораден :roll:




Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот kojuharov » Вто 16 юни 2009 10:01


Вземи си смени горивният филтър като за начало. Предполагам, че ако са ти сипали 50/50 (вода/бензин) филтърът ти ще е пълен с вода. После си зареди 10 литра бензин-качествен и 500 мл спирт. Това се прави с цел почистване на системата. Ако ме питате защо така и как не знам един майстор ми го каза, а той се носи с много добро име. И ако пак не пали на майстор вече да ти гледат сериозно всичко. И не споделяй тук в форума колко е неподдържан автомобилът. Говорим си как си глезим автомобилите, а не как ги занемаряваме.

Последна промяна от kojuharov на Сря 17 мар 2010 13:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот Anbuch » Вто 16 юни 2009 10:27


kojuharov написа: После си зареди 10 литра бензин-качествен и 500 мл дизел.

:horror: ,не-не-не-не-не...не не бих направил подобно нещо. Виж 500мл спирт за горене с 10 литра бензин и то 98 или 100 може ,ама дизел :shock


и да пусна това дето бях почнал да пиша:

Щом си с поло 6N , на бензиномера вяра никаква, показва ориентировачно ,можеш да му вярваш само като влезне в червеното ,че скоро ще ти свърши бензина (към 7 литра има).

Свещите кога ги гледа,след като последно колата е работила нормално или не. Запали я сутрин да почне да се дави и преди да се е оправила я загаси и ги виж.

Според мен трябва да провериш и температурния датчик ,и после да мислиш за вода в бензина. Водата в бензина се лекува със спирт за горене + бензин 98 или 100 (от спирта общият октан на горивото намаля)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот Vizor » Вто 16 юни 2009 10:28


Дизела не му пречи толкова на бензина.. ще го изгори..
ама защо ще му слага 500мл дизел пък точно?!


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот Anbuch » Вто 16 юни 2009 10:38


Водата не се разтваря в бензина (до колкото зная и в дизела) ,но се разтваря в спирта и така на малко порции минава през двигателя ,а не на неразтворени капки.Нетрябва да се прекалява със спирта заради октана както казах. И пропорцията е точно толкова 500 мл на 10литра бензин.
А тая нафта няма ли да зацапа зверси бензиновите инжектори както и свещите?


Потребителски аватар
kojuharov
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот kojuharov » Вто 16 юни 2009 13:38


Anbuch написа:Водата не се разтваря в бензина (до колкото зная и в дизела) ,но се разтваря в спирта и така на малко порции минава през двигателя ,а не на неразтворени капки.Нетрябва да се прекалява със спирта заради октана както казах. И пропорцията е точно толкова 500лв на 10литра бензин.
А тая нафта няма ли да зацапа зверси бензиновите инжектори както и свещите?

Честно казано грешката е от моя страна, става дума за спирт. Извинявам се не съм разбрал аз. Даже нафта в никакъв случай. За пропорцията съм сигурен, званях на майсторчето да ми потвърди версията.


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот Bobi_S13 » Вто 16 юни 2009 13:50


kojuharov написа:....
Честно казано грешката е от моя страна, става дума за спирт. Извинявам се не съм разбрал аз. Даже нафта в никакъв случай. За пропорцията съм сигурен, званях на майсторчето да ми потвърди версията.


направо изтрии грешката горе дето си я написал, по добре мнение от точки от колкото някой недочел да изгори ;)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот maslinkov » Вто 16 юни 2009 14:42


И не забравяйте, че ФВ не е показан да гори етилиран бензин. Доколкото знам се преибава Ламбда сондата. Има си добавки за вода в бензина. :012:


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот Garchev » Чет 18 юни 2009 12:40


Не е ли вариант да си смени и горивния филтър ... До колкото знам и в него се събира вода :roll: :shock
Иначе и аз мисля че със спирт ще се оправят нещата


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот Anbuch » Чет 18 юни 2009 12:59


Garchev написа:......

При мен не беше точно вода ,а вода смесена с масло. Сещате се ,онази емулсия дето я има под капачките на двигателите за наливане на масло през зимата. Отворих филтъра с ножовка,беше пълен тази боза. Имаше от нея и по бензинопровода към моноинжекцията (това на поло 91 година) и като продухах с помпа бензинопровода излезна доста от тази гадост. Обяснението ми е ,че в бензина има масло което се пресича с водата и бонеже бензина е доста по-лесно се изпомпва си минава покрай емулсията ,а тя си се събира :roll:


needmoney
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 04 окт 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот needmoney » Сря 24 юни 2009 11:10


Така,
да речем, че колата се оправи от самосебе си, или по-скоро престана да върши такива мизерии.
А, колкото до свещите Anbuch, разбира се, че след като се появи проблема... иначе няма смисъл да ги гледам 8)
За бензиномера, мога само да кажа, че не сте бръмчали с R19 за да видите какво е да ви свърши бензина - стрелката изобщо не е в резерва, лампичката изобщо не свети и изведнъж хоп ви свършва бензина в крайна лява лента на орлов мост... най-близката бензиностанция е или долу на сточна гара или горе при НДК, при всички положения сте преебани, да не споменавам дефектите в стартера и факта, че постоянно губеше ток. В това отношение Полото е железарка! :bowdown - Оказа се, адски здрава кола :applause: като изключим скоростната кутия :не: всичко в тая кола, колкото и да изглежда дървено върши адски добра работа :roll:
И все пак да се върна на проблема - истина е, че ако има вода в резервоара - на 10л бензин се сипва 400-500 мл спирт или домашна гроздова с много висок градус, като целта е всичко вътре да стане една еднородна смес и да изгори, защотото предполагам знаете, че бензина и водата са с различна плътност и за това стават разни мизерии... Така, аз какво направих или по-скоро какво ми се случи - Незнайно откъде се получи теч на бензин, някъде отдолу, в горната част на конзолата в която влиза горивопровода и отива към двигателя. След щателна инспекция при едни гараджии, просто сменихме скобите с който се затягат маркучите и всичко си стана бомба :applause:
Сега нито бензин ми тече, нито ми гасне и пали на пушка 8)
И, искам да поясня още нещо относно подръжката - за скромните 6-7 месеца откакто станах горд собственик на VW Polo 1.4i, съм изминал около скромните 20, 000 км и през това време съм му сменил доста работи, като се започне с кабели, свещи, дистрибуторна капачка, спирачни дискове, накладки, всеки път като сменям маслото на 7-8,000 км сменям, всички филтри - горивен, маслен, въздушен и кабинен. Миналта седмица му смених съединителя на това животно, и съм повече от 100% сигурен, че ако утре реша да си продам колата, ще и взема приблизително същите пари за които съм я взел - със 200- 300 лв. по-малко, щото колата си e просто перфектна и гледам да си я поддържам, качествено и в срок!


hbnv

Re: Провблем с двигателя - гасне!

Мнениеот hbnv » Сря 01 юли 2009 22:46


И на мене днес в дъжда ми загасна в движение на втора почти на нула бензин, после запали след солидно продухване със стартера без да "кихне" даже и след 1-2 минути чакане в дъжда на аварийки - прегледах кабелите за запалване през това време.

Не е мокрена в локва - бях запалил и карал без проблем 2-3 километра макар и в дъжд и беше топла вече.

Обяснявам си го само с вода в бензина на дъното на резервоара. Утре ще прегледам за теч бензинопровода, но не вярвам при налягане да не видя нещо под капака или да не мирише - после се прибрах - 10-12 след като напълних. Палил съм зимата на -15 със слаб акумулатор - ако всичко е наред с горивото звукът е различен, макар и да не пали лесно и веднага - киха, хърка, но на втората секунда пали - а на мене днес не.

Освен това има индикация за налягане на бензина - винаги първо чакам да загасне и тогава паля - пести акумулатор.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта