Масло в резервоара

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Масло в резервоара

Мнениеот klimatronik » Пон 06 юли 2009 21:15


Здравейте колеги. Полото не иска да запали. Днес разабрах, че проблема идва от бензина. Баща ми беше взел една туба с бензин, в която за съжаление е имало масло на дъното и я сипахме в полото. Когато бензинът стана на привършване явно е дошъл и редът на маслото :cry: Сега колата не пали. Взех бензин и сипах няколко пъти в дросела и така колата припали няколко пъти, но като свърши бензинът гасне. А отзад излиза доста пушек.
Посъветвайте ме какво да направя. :banghead:
Колата е Polo 6N 1.3 ADX




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Масло в резервоара

Мнениеот Vizor » Пон 06 юли 2009 21:22


виж си бензиновата помпа..
а това с бензина в дросела според мен си я позадавил малко
виж свещите как са щото ако е позасмукала масло може да са отишли на кино
първо виж бензиновата помпа дали ти работи
ако работи виж дали не е запушена
и виж после свещите..


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Масло в резервоара

Мнениеот klimatronik » Вто 07 юли 2009 10:33


До сега от сутринта я мъчих и се оказа че помпата не върти. Като дам на контакт и релето си цъка, премерих точно тогава за около 1 секунда има 12 волта на буксата на помпата. След това директно и подадох ток от акумулатора и не върти. Разкачил съм и маркучите и не излиза бензин (като завърти помпата би трябвало да излиза,нали?) А иначе на омметър отчита съпротивление, около 2 килоома. Какво мога да направя по помпата и как да я извадя ? И помпите на 1.3 и 1.4 еднакви ли са ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Масло в резервоара

Мнениеот Vizor » Вто 07 юли 2009 10:39


Нямам хабер каква ти е помпата трябва да питаш Насето .. (той сигурно ще се включи по-късно в темата)
Ако са и заминали четките и всичко просто.. забрави..
Извади я (все ще я измъчиш някакси) и я топни в нафта една вечер или в някаква течност за почистване на карбуратори .. нещо да я изчисти от бозите в нея.. и пробвай пак да я завъртиш с 12 волта
ако тръгне.. тръгне.. ако не .. нова или 2-ра ръка
божа работа


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Масло в резервоара

Мнениеот Anbuch » Вто 07 юли 2009 12:06


Ето една тема за помпи
viewtopic.php?f=7&t=137054//url

Товята е същата както на колегата дето е с АЕV. За 1.4 не съм сигурен ,мо мисля ,че са различни помпите (изтрих си ETOS-a ако някой може да провери)защото налягането на бензина в твоята система е около 1 бар ,а на 1.4 (изобщо многоточковите инжекции е към 2.5 бара)
Като откачиш маркуча и само дадеш на контакт,помпата трябва да помпи бензин. Щом сия захранил с 12 волта директно от акумулатора и не е тръгнала,лошо за помпата.
Опитай да я удариш отгоре (съвсем сериозно) ,удари я няколко пъти колкото да не я строшиш,може да мръдне! А отдолу под дясното задно колело нямаш ли още 2 цилиндърчета. Лошо ,че нямам етос ,но мисля ,че си с 2 помпи. Едната захранваща тая в резервоара и една поддържата налягането отдолу до гумата ,до която достигат също 12 волта. Другият цилиндър е акумулатор за налягането на бензина (безиновия филтър който също е под купето не го смятам). Виж дали ги имаш тия цилиндърчета от долу

п.п. Щом за 1 секунда се подава напрежение към помпата като дадеш на контакт,ел. инсталацията и е наред!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта