Здравейте колеги, на майка ми полото след днескашната автомивка се случи нещо странно за мен поне.
Проблема е че при натискане на педала на спирачката се чува съскане при натискане и при отпускане също.
Опасно ли е и на какво може да се дължи това.
Полото е 6n2 2000година 1.4 двувалка 75 коня AUA двигател.
Благодаря за вниманието !
Съскане на спирачния педал
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Съскане на спирачния педал
Пали, отвори капака и някой да натиска спирачката полекичка, а ти се заслушай от къде идва съскането.
Възможно е, ако са мили двигателя, да се е измъкнала или пречупила тръбичката за сервоусилвателя и да губи вакуум.
Възможно е, ако са мили двигателя, да се е измъкнала или пречупила тръбичката за сервоусилвателя и да губи вакуум.
Re: Съскане на спирачния педал
лошото е че се чува където е преградата между купето и двигателното - долу при педала и се чува само като съм в колата, отвън - не ( при отворен капак на ДВГ)
и сякаш при работещ двигател педала слиза до долу за да спре колата, а преди недаваше да го пипнеш.
Дали не се е разхерметизирала системата и да трябва да се обезвъздушава
и сякаш при работещ двигател педала слиза до долу за да спре колата, а преди недаваше да го пипнеш.
Дали не се е разхерметизирала системата и да трябва да се обезвъздушава
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Съскане на спирачния педал
Ами най - лошото ще е ако ти се е скъсала мембраната на сервото, ама докато имаш спирачки отивай да го оправяш че не знаеш кога ще откажат.
Re: Съскане на спирачния педал
ще я карам днеска и ще споделя какво се е указало - може да е полезно на някои 
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Съскане на спирачния педал
и аз мисля че може и мембрана да е , а оттам сменяш целия серво апарат....
Цента е мисля около 300 пари....
Ако нещо се с*овняса мачкай педаля яко, ще спре таралясника и с ръчната може да помоглеш. Ако нещо се панираш , според скоростта връщаш предавка назад и я гасиш (пробвано е , на съветски автомобил, работи!) в града с ниска скорост работи!. (Очаквам да бъда освиркан о масата във форума, но съм изпадал в ситуация без спирачки и това е ефикасно!)
Цента е мисля около 300 пари....
Ако нещо се с*овняса мачкай педаля яко, ще спре таралясника и с ръчната може да помоглеш. Ако нещо се панираш , според скоростта връщаш предавка назад и я гасиш (пробвано е , на съветски автомобил, работи!) в града с ниска скорост работи!. (Очаквам да бъда освиркан о масата във форума, но съм изпадал в ситуация без спирачки и това е ефикасно!)

-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Съскане на спирачния педал
Здравей,колега! На някои сервоапарати, от страната на купето, там където влиза лостчето което движи карантиите им,има въздушен филтър /обикновенно дунапрен/ който филтрира въздуха на атмосферната част на сервото. Когато той се замърси започва да съска така при движение на педала. Да не би на мивката да са го накиснали или набутали с боклуци?
Re: Съскане на спирачния педал
Погледна я сигурен майстор и каза че вакуума от серво апарата заминава.(все пак няма никаде течове), малко ми е странно смисал вакуума представлява обратното на въздух - да речем анти въздух. То е с отрицателно налягане х. Как аджеба като изчезва вакуума - демек се разукомира или се е разхерметезира системата няма да има течове. За да се разхерметезира трябва да влезе въздух а тоя въздух като попадне системата какво следва.
Според мен 2 неща:
1. повишаване на нивото на спирачната течност в разшерителното казанче(направи ми впечатление че течността е над MAX, а преди не беше)
2. Спирачната течност напуска цялата системе (теч) от мястото където влиза въздух. Колкото кубически санта въздух е постъпил (или вакуум е излязал) толкова кубически санта и течност е заминала.
Не е ли така.
Думите на Майстора(нарочно с гл. М, защото е признат за такъв) бяха: Не се притеснявай тя пак ША спира
Само че е тръгнало сервото да заминава тоест вакуума се изпускал от някаде. Ще се втвърди педала и така ще разбереш че е заминало и тряа да се смени. Ново няма да намериш*. Най-много за 90 - 100 лева 2ра ръка. Ай бегай!
*Защо няма да намеря ново серво. И толкова ли е скъпо ако все пак има
Според мен 2 неща:
1. повишаване на нивото на спирачната течност в разшерителното казанче(направи ми впечатление че течността е над MAX, а преди не беше)
2. Спирачната течност напуска цялата системе (теч) от мястото където влиза въздух. Колкото кубически санта въздух е постъпил (или вакуум е излязал) толкова кубически санта и течност е заминала.
Не е ли така.
Думите на Майстора(нарочно с гл. М, защото е признат за такъв) бяха: Не се притеснявай тя пак ША спира
Само че е тръгнало сервото да заминава тоест вакуума се изпускал от някаде. Ще се втвърди педала и така ще разбереш че е заминало и тряа да се смени. Ново няма да намериш*. Най-много за 90 - 100 лева 2ра ръка. Ай бегай!
*Защо няма да намеря ново серво. И толкова ли е скъпо ако все пак има
Re: Съскане на спирачния педал
freestyler911 написа:и аз мисля че може и мембрана да е , а оттам сменяш целия серво апарат....
Цента е мисля около 300 пари....
Ако нещо се с*овняса мачкай педаля яко, ще спре таралясника и с ръчната може да помоглеш. Ако нещо се панираш , според скоростта връщаш предавка назад и я гасиш (пробвано е , на съветски автомобил, работи!) в града с ниска скорост работи!. (Очаквам да бъда освиркан о масата във форума, но съм изпадал в ситуация без спирачки и това е ефикасно!)
Безспорно метода бачка, изпробван е!
Re: Съскане на спирачния педал
bayspiro написа:Здравей,колега! На някои сервоапарати, от страната на купето, там където влиза лостчето което движи карантиите им,има въздушен филтър /обикновенно дунапрен/ който филтрира въздуха на атмосферната част на сервото. Когато той се замърси започва да съска така при движение на педала. Да не би на мивката да са го накиснали или набутали с боклуци?
Не бих си обяснил как може да е възможно. Тя отвътре само с прахосмукачка я минаха- не са прали килимите.
Пък двигатела не е мит от както е купена. Нито отдолу е вдигана да се мокри, само нормално вътрешно и външно.
Как мога да стигна до въпросния филтър и дали проблема може да се оправи като се изпере и изсуши идеално и се върне на място знам ли вече . . .
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Съскане на спирачния педал
Достъпът е доста труден, че понякога и с демонтаж /точно като твоя не съм пипал
/ ,ама на стария москвич съска тъй 10 години и съскайки отиде за скрап
Можеш,иначе да разбуташ чергите около педала и да огледаш там където лостчето минава през купето, и да направиш 2-3 теста при работещ мотор. Успех!
Можеш,иначе да разбуташ чергите около педала и да огледаш там където лостчето минава през купето, и да направиш 2-3 теста при работещ мотор. Успех!Re: Съскане на спирачния педал
Няма да стане мойта - нека седи за сега тъй. По нататъка кат замине сервото ще го сменям с някое секънд хенд и тва е. Благодаря на всички отзовали се 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта
