поздрави от поредния нов собственик на лупо.
та, преди няколко седмици нарочих старите опели за надин и обзаведох жена ми с лупо 1.4TDI, произведено 2000 година. въпреки уверенията на стария собственик, ремъци и ролки не бяха сменени, та извадихме заводските такива. това ме навежда на мисълта че колата реално е на 75 000 км. в последствие разбрах че колата е имала и сериозен удар отпред. тенекиите са възстановени перфектно, но други неща са 'закърпени' грубо. перката на радиатора се оказа първия препъни камък, по моргите я няма, по магазините за нови също, днес пристигна някаква от чужбинско, но пак с уловка: старата беше с 2 проводника, новата е с 3. утре е я видя, предполагам ще я включа на бързата степен. сега ми предстои АБС-а и питането ми е именно за него. от удара двигателя е бил откъснат и е разбил кутииката на електрониката му. искренно се надявам като го сваля да се окаже, че само куплунга на моторчето е откъснат, но преди да го сваля, искам да знам от къде точно и какво да купя ако се окаже, че нещата са както си мисля че са. въпроса: с какви други модели е взаимозаменяем въпросния модул и горе-долу за какви цени да се подготвя? знам че същия двигател се монтира на шкода и някакъв сеат, но незнам за въпросния модул на кои други модификации се монтира. наясно съм че само платката с електрониката едва ли ще се намери, та питам за целия блок.
голям проблем се оказа модела на колата. почти навсякъде при споменаване на модела продавачите стават и молят да ги заведа да я видят. толкова рядък ли е този модел че да реагират така, нямам идея. с опелите нямах такива грижи, части се намираха почти навсякъде, за тази няма нищо. навсякъде има за бензин, за обикновенния дизел, ама за тази ме гледат като извънземен. дори в 'оригиналните' им версии на програмите не успяват да намерят много неща. за майтап, веднъж дори един търговец се опита да ме изгони от магазина му, защото съм се бил 'ебавал с него', според номера на рамата това била бензинова кола, значи и талона - фалшиф!
предварително благодаря за всяка информация.



лупо - АБС модул, какъв?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 03 окт 2009 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 03 окт 2009 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: лупо - АБС модул, какъв?
във връзка с тази тема, малко развитие: след безкрайно ровене днес установих, че май хидроблока и компютъра на лупо, поло и още няколко модела е един и същ. разлика има в EDS или без него. ровенето из ибей ме доведе до цена малко над 100-150 евро 'без' и 500-600 евро 'със' до тук, поради което поех другия път. още първото обаждане по нова обява за лупо в мобилето даде цена 200 лева, 'стига да е същия номер на възела'. оказа се на няма и 7км от дома ми. това е без пазарлъка, нещо, в което не ме бива много много. утре ще прескоча да видя дали проблема ми ще се реши или не.
---
проблема с перката вече е фикснат. продължавам и по другите уж дребни болежки.
---
проблема с перката вече е фикснат. продължавам и по другите уж дребни болежки.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта