Всякакви идеи са добре дошли

Anbuch написа:Ако полото е до 11.97 година ,няма никакво реле. Уточни коя година е точно полото и ще ти кажа кой кабел да провериш
Anbuch написа:Предпазителят 24 от едната страна е със черен кабел (както казах) ,а от другата си страна е с черно/жълт кабел който вече отива във едно реле. (за съжаление не мога да ти кажа точно кой номер реле е ,но като започнеш да ги вадиш релетата едно по едно ще го познаеш като знаеш това :
Като извадиш релето на пиновете му има номерца, релето което търсим е със 4 пина ,съответно със следните номера към които влизат следните цветове кабели:
Пин 85 - кафяв кабел (маса)
Пин 86 - черно/жълт кабел (+ 12V от контактният ключ на колата)
Пин 87 - пак ,черно/жълт кабел (+12 V към предпазител с номер 24)
Пин 30 - червен кабел (+12 волта директно от клеймата на акумолатора)
Релето работи така : пин 85 е постоянна маса която отива на бобинката на релето,пин 86 отива от другата страна на бобинката + 12V но като дадеш на контакт. Като се захрани бобинката тя затваря контакта и пин 30 и пин 87 се свързват и така предпазителя се захранва директно от акумулатора през това реле разбира се. Нарочно ти обясних подробно точно как работи релето защото всяко реле дето е на 12 волта и е за ток по-голям от 15 Ампера ще ти свърши работа с малко преправяне. Такова реле можеш да си купиш за 1-2 лева и то качествено, а ако отидеш в автомагазин за това реле ще те одрусат 15-25 лева
Anbuch написа:Ако полото е до 11.97 година ,няма никакво реле. Уточни коя година е точно полото и ще ти кажа кой кабел да провериш
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта