Здравейте колеги.
Имам следния проблем стъклата на Полото ми си потят през зимните месеци! Парното работи нормално вътре става като баня но това не помага . Пробвах със спрей против изпотяване но ефекта е времененл. Можели проблема да е от задръстен филтър на климатика или не работеща въздушна клапа на парното. Полото ми е 96 г. 1.4 мотор. Евентуално ако е от филтъра на климатика къде се намира този филтър и как се сменя.
Филтъра беше оригиналния смених го и всичко се оправи. Прочетох насам натам сменясе на 15000 км.
Потене на стъклата POLO 1.4 klima - Решен
Потене на стъклата POLO 1.4 klima - Решен
Последна промяна от kosla на Съб 13 фев 2010 18:26, променено общо 1 път.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
Отваряш капака,поглеждаш към лявата чистача,под нея има една пластмаса-махни я.Ще видиш една правоъгълна кутия-отвори я!В нея има един филтър. Смени го с нов и си готов!
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
Със сигурност е от филтъра аз имах същия проблем смених го и нещата се оправиха 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
Малко информативно.Причините могат да бъдат няколко :
1. мръсен филтър за купето - въпросния,който колегите казват да смениш.
2. блокирала в затворено положение клапа за рециркулация на въздуха - тогава върти един и същ въздух в купето,без да влиза нов отвън и това води до ужасно запотяване на прозорците.
3. ужасно много мизерия,набита в изпарителя (климатичния радиатор) която си седи винги влажна и напоена от конденза и съответно винаги си изпотява стъклата по малко.това се лекува с доста сложен ремонт,но се лекува - ето за какво говоря (това е на кола без филтър,но същото се получава и ако филтъра не се сменя навреме или се скъса или махне и т.н.)
Филтъра :

Радиатора :

1. мръсен филтър за купето - въпросния,който колегите казват да смениш.
2. блокирала в затворено положение клапа за рециркулация на въздуха - тогава върти един и същ въздух в купето,без да влиза нов отвън и това води до ужасно запотяване на прозорците.
3. ужасно много мизерия,набита в изпарителя (климатичния радиатор) която си седи винги влажна и напоена от конденза и съответно винаги си изпотява стъклата по малко.това се лекува с доста сложен ремонт,но се лекува - ето за какво говоря (това е на кола без филтър,но същото се получава и ако филтъра не се сменя навреме или се скъса или махне и т.н.)
Филтъра :

Радиатора :

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
На мен радиаторчето ми сълзеше и като загрее водата и почне да духа топло се вдигаше един бял мазен конденз,като спра топлото и нямаше ядове.
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
От филтъра ли е??? И на мен от няколко дни започна да се поти много стъклото и на макс пак не се изсущава като хората...
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
и ти сменяй филтера!
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
При мен пролетта беше си спомням(около 20 градуса температура) оставям колата за 1 час неработеща (затворена),връщам се и прозорците яко запотени.Не мога да си го обясня,филтъра ми се вижда наред???
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima
Ако колата е с насаждан климатик понякога правят една малоумна система,която затваря притока на въздух в купето и тогава влагата,която е вътре си остава вътре при неработеща кола и след време кондензира по стъклата...понеже колата няма проветрение към околната среда.
Иначе може да не се оттича добре конденза от климатичния радиатор и затова да има влага - дефакто конденза си е влага...но пък тогава трябва да си карал на климатик преди това за да има отделен конденз.
Възможно е и ако ти прокапва радиатора на парното обаче пък тогава като пуснеш парното трябваше да става доста по-зле поне в началото.
Иначе може да не се оттича добре конденза от климатичния радиатор и затова да има влага - дефакто конденза си е влага...но пък тогава трябва да си карал на климатик преди това за да има отделен конденз.
Възможно е и ако ти прокапва радиатора на парното обаче пък тогава като пуснеш парното трябваше да става доста по-зле поне в началото.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Потене на стъклата POLO 1.4 klima - Решен
Само още една вемтка - филтъра се сменя,когато се замърси
Аз моя се е случвалод а го сменям лятото и на 3000км пробег само градско заради прахоляците - сменя се когато видите,че е мръсен.Моя никога не е стигал заветните 15 000км .Сменям го 1 път в началото на лятото и 1 път в началото на зимата (не рядко се налага да се сменя и един път през самото лято понеже става на нищо за норматив). Рядко успявам между двете му смени да врътна 15 000.
Успех!

Успех!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта