Поло 1000, 1 ,1987 г.
Загасих, извадих ключа и каза штрак - заключи се волана и повече ключа не можа да мръдне ни на ляво ни на дясно.
Щом като по-късно за една минута разглобих волана , извадих карантиите , отново сглобих и подкарах колата до нас, за какво ми е тази блокировка. За какво ми е този патрон с ключалки глупави.
Въпроса ми е как да извадя проклетия патрон та да му изпиля всичките зъби и да карам без опастност да се заключа някъде примерно на завой. Разбира се оня заключващ зъб ще го отстраня - сигурно с електрожена.
(
Използвах търсачката. Прочетох плюс това заглавията на 550 теми. Намерих едно за вадене на патрон с някаква скоба , но то беше за голф по голям номер.
Ключарски въпрос
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Ключарски въпрос
а сети ли се докато се оптиваш да завъртиш ключа лекичко лекичко да врътнеш и волана ... защотото по-принцип така се оключва волан!
))) На който и да е автомобил!
)


- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Ключарски въпрос
Пък според мене разковничето е в цифричката "1987",
нищо против старите автомобили, в някой отношения са по-добри даже, ама този патрон се е завъртал милион пъти - дошло му е времето
. сори, че не мога да помогна ми само спамя темата 
нищо против старите автомобили, в някой отношения са по-добри даже, ама този патрон се е завъртал милион пъти - дошло му е времето


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 29 госта