след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот nako82 » Пет 30 окт 2009 19:27


след почисване на дрос.клапа(дрържи на празен хот по енерция 1800 обр. а на световари пада до 1000 обр.) на комп.диаг казаха че e променила някакви градуси на потенциометрите(от натискането спарцала и ли др.)какво да правя и къде колко пари? :bowdown




Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот boreto1977 » Пет 30 окт 2009 20:36


Мисля,че едно убучение на дроселния модул с VAG KOM ще реши проблема :roll:


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот Bobi_S13 » Пет 30 окт 2009 23:02


година и кубици на колата, също така и буквите на мотора!
все още няма врачки измежду нас


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот nako82 » Съб 31 окт 2009 8:11


поло 97г.AER след махане на датчика за скорост си падат оборотите по енерция до нормални.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот Каспър » Съб 31 окт 2009 10:21


boreto1977 написа:Мисля,че едно обучение на дроселния модул с VAG COM ще реши проблема :roll:

Тук е истината :да:


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот nako82 » Съб 31 окт 2009 12:48


Каспър написа:
boreto1977 написа:Мисля,че едно обучение на дроселния модул с VAG COM ще реши проблема :roll:

Тук е истината :да:

какво е това нещо не разбирам :banghead:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот Каспър » Съб 31 окт 2009 13:41


Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот nako82 » Съб 31 окт 2009 13:46


Каспър написа:Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
след почисването 400км извънградско а след тази адаптация с ВАГКОМ 30-40km.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот Koksan » Пон 02 ное 2009 23:42


nako82 написа:
Каспър написа:Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
след почисването 400км извънградско а след тази адаптация с ВАГКОМ 30-40km.


Пробвай със стария и изпитан метод ... махаш клемите на акумулатора за 1 час (докато пиеш едно кафе) ... за всеки случай разкачваш и самата букса на дросела ... след това закачаш всичко .. палиш колата и НЕ пипаш педала на газта докато не загрее сама ... ако не стане ... отиваш на VAG-COM .. обучение ... и трябва да стане ... ако не се е прецакала някой от датчиците при самото моторче(там чисти ли?)!

Ако искаш към края на седмицата ще съм в София и ще ти го закача на мояа компютър и ще пуснем една адаптацийка!

Поздрави!


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот nako82 » Пет 06 ное 2009 14:02


Koksan написа:
nako82 написа:
Каспър написа:Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
след почисването 400км извънградско а след тази адаптация с ВАГКОМ 30-40km.


Пробвай със стария и изпитан метод ... махаш клемите на акумулатора за 1 час (докато пиеш едно кафе) ... за всеки случай разкачваш и самата букса на дросела ... след това закачаш всичко .. палиш колата и НЕ пипаш педала на газта докато не загрее сама ... ако не стане ... отиваш на VAG-COM .. обучение ... и трябва да стане ... ако не се е прецакала някой от датчиците при самото моторче(там чисти ли?)!

Ако искаш към края на седмицата ще съм в София и ще ти го закача на мояа компютър и ще пуснем една адаптацийка!

Поздрави!

да може още държи 1600 обр .


Потребителски аватар
Angel Stavrev
Мнения: 1830
Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
Автомобил: VW Polo 86c 2f
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Хасково

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....

Мнениеот Angel Stavrev » Вто 10 ное 2009 16:52


Абе не е много хубаво да баршете пистите вархо тях има графит и като го махнете си купувате нова стапка после ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта