
след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
след почисване на дрос.клапа(дрържи на празен хот по енерция 1800 обр. а на световари пада до 1000 обр.) на комп.диаг казаха че e променила някакви градуси на потенциометрите(от натискането спарцала и ли др.)какво да правя и къде колко пари? 

- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
Мисля,че едно убучение на дроселния модул с VAG KOM ще реши проблема 

- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
година и кубици на колата, също така и буквите на мотора!
все още няма врачки измежду нас
все още няма врачки измежду нас
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
поло 97г.AER след махане на датчика за скорост си падат оборотите по енерция до нормални.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
boreto1977 написа:Мисля,че едно обучение на дроселния модул с VAG COM ще реши проблема
Тук е истината

Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
Каспър написа:boreto1977 написа:Мисля,че едно обучение на дроселния модул с VAG COM ще реши проблема
Тук е истината
какво е това нещо не разбирам

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
след почисването 400км извънградско а след тази адаптация с ВАГКОМ 30-40km.Каспър написа:Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
nako82 написа:след почисването 400км извънградско а след тази адаптация с ВАГКОМ 30-40km.Каспър написа:Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
Пробвай със стария и изпитан метод ... махаш клемите на акумулатора за 1 час (докато пиеш едно кафе) ... за всеки случай разкачваш и самата букса на дросела ... след това закачаш всичко .. палиш колата и НЕ пипаш педала на газта докато не загрее сама ... ако не стане ... отиваш на VAG-COM .. обучение ... и трябва да стане ... ако не се е прецакала някой от датчиците при самото моторче(там чисти ли?)!
Ако искаш към края на седмицата ще съм в София и ще ти го закача на мояа компютър и ще пуснем една адаптацийка!
Поздрави!
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
Koksan написа:nako82 написа:след почисването 400км извънградско а след тази адаптация с ВАГКОМ 30-40km.Каспър написа:Отиваш при някой колега или сервиз който разполага с ВагКом или Бош Еситроник и знаят как се обучава дросел. В клубните сервизи също става. Задавате му заводските настройки и си готов. Колко време кара след почистването?
Пробвай със стария и изпитан метод ... махаш клемите на акумулатора за 1 час (докато пиеш едно кафе) ... за всеки случай разкачваш и самата букса на дросела ... след това закачаш всичко .. палиш колата и НЕ пипаш педала на газта докато не загрее сама ... ако не стане ... отиваш на VAG-COM .. обучение ... и трябва да стане ... ако не се е прецакала някой от датчиците при самото моторче(там чисти ли?)!
Ако искаш към края на седмицата ще съм в София и ще ти го закача на мояа компютър и ще пуснем една адаптацийка!
Поздрави!
да може още държи 1600 обр .
- Angel Stavrev
- Мнения: 1830
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 20:36
- Автомобил: VW Polo 86c 2f
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Хасково
Re: след почисване на дрос.клапа и комп.диаг казаха че e ....
Абе не е много хубаво да баршете пистите вархо тях има графит и като го махнете си купувате нова стапка после 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта