Случайно попаднах на този линк.
http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=vw_polo_1_4_throttle_body
Незнам дали ще ви е от полза, но тук цената е доста по-ниска.
Доколкото разбрах това са рециклирани дросели с две години гаранция.
Рециклиране на дросел клапа
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Рециклиране на дросел клапа
ihtiman написа:Случайно попаднах на този линк.
http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=vw_polo_1_4_throttle_body
Незнам дали ще ви е от полза, но тук цената е доста по-ниска.
Доколкото разбрах това са рециклирани дросели с две години гаранция.
не че нещо, ама тука цената на нов се доближава до тая с доставката
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ихтиман
Re: Рециклиране на дросел клапа
Явно това не върши работа
Виж и този линк http://volkswagenspares.co.uk/page.php?page=Trottle+Bodies
не знам колко излиза с доставка, но все пак има доста неща на този сайт
Тези които не знаят как изглежда дросела поне ще могат да го видят.
Виж и този линк http://volkswagenspares.co.uk/page.php?page=Trottle+Bodies
не знам колко излиза с доставка, но все пак има доста неща на този сайт
Тези които не знаят как изглежда дросела поне ще могат да го видят.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
То сега на много хора ще им се разиграят оборотите и бая кьорава пара ще се потроши. Истината е че пистите дори да се напластят ефектът е временен /ако те са причината - краен стадий/ "Проблемът" най -често е в бензиновите пари от резервоара, които отиват право в дросела. През лятото те са много и бъркат работата на Ламбда сондата и оттам играта на оборотите. Най - просто вместо да даваш дросела на невъзжно "рециклиране" /вероятно изолират парите вътре/, да шибнеш една запушалка на мъркучето отвън. През зимата като искаш си го върни обратно - то пари тогава и без това почти няма. Та това е разликата м/у клапа-пътник и свършила такава.
ПП. Там се прави друг номер, но ме заклеха да не казвам. Пък и ефекта също не е като на ново, така че новото си е ново. /след като си използвал анти-еко практиката, описана по - горе/
Безаварийни на всички!
ПП. Там се прави друг номер, но ме заклеха да не казвам. Пък и ефекта също не е като на ново, така че новото си е ново. /след като си използвал анти-еко практиката, описана по - горе/
Безаварийни на всички!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 15:12, променено общо 1 път.
Re: Рециклиране на дросел клапа
Не ми харесва идеята на колегата маслинков но който иска да пробва безплатно е.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
При мене е извадено мъркучето откъм буксата и е затапено - с една дума клапана работи и си пърди във въздуха, от време на време. Както писах преди това ако го върна на мястото и е по- хладно няма проблеми, но в горещо оборотите ми на празен ход играят от време на време /не посотоянно/ и установихме че точно като играят, сондата не подава сигнал - грешка 00525. /но то не е истинска грешка/
А който иска да мисли за здравето на белите мечки - те са много далече.... според мене.
А който иска да мисли за здравето на белите мечки - те са много далече.... според мене.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 13 май 2010 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radnevo
Re: Рециклиране на дросел клапа
Днес говорих с един пич в Стара Загора и ми каза,че може да е от термодатчика.Взема да ми губи обороти когато и измиг двигателя.Другото нещо което ми каза,че при далго седене по автокащите ставало така,че самата електроника (забравя за дросел клапата) пак и когато като мина 200 -300 метра повече не гаснее.
- Каспър
- Мнения: 2212
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
Колеги темата беше за рециклиране на дросел. Нека не се отплесваме с други проблеми, а да обсъждаме само рециклирането и последствията от него, за да излиза чиста и полезна тема в търсачката.
Re: Рециклиране на дросел клапа
Преди 3-4 дена Polo-то ми започна да работи на много ниски обороти (държеше около 500), сутрин го палех със зор и докато не позагрее гаснеше. Закарах я на сервиз и ми казаха, че проблема е в дросела. Обадих се на въпросния Жоро и се разбрахме да се видим и да му дам дросела и да прецени дали може да се ремонтира. Закачи я на клемите на акумулатора и видя, че в едната посока клапата от време на време не реагира. Каза, че му трябва час за да я оправи. Обади се след час, взех си дросела, платих му 120лв.(толкова каза че струва ремонта) и даде 6 мес. гаранция. Върнах се в сервиза, закачиха дросела и колата се оправи.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
И какво - 3Х120 за 1,5год.= нова клапа веднага, без да се броят диагнвостиките?
Голям келепир, няма що. Навремето бях пуснал една тема да си разменяме клапите на мотори с различна честота на празния ход, ама само Каспър ми отговори, а АЕЕ-то и моят двг. са с близки честоти на празния ход и не можа да се разбере дали е осъществимо. Говоря за клапа № 030 133 064 Д, като най - универсална. Явно всеки ще се спасява поединично. Безаварийни на всички!
Голям келепир, няма що. Навремето бях пуснал една тема да си разменяме клапите на мотори с различна честота на празния ход, ама само Каспър ми отговори, а АЕЕ-то и моят двг. са с близки честоти на празния ход и не можа да се разбере дали е осъществимо. Говоря за клапа № 030 133 064 Д, като най - универсална. Явно всеки ще се спасява поединично. Безаварийни на всички!
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
Прибързваш със заключенията.Моята клапа е ремонтирана миналата година ноември-при това без гаранция Досега нямам никакви проблеми,защо веднага реши че за година и половина ще даде 3х120лв???Или просто щом ти не знаеш как може да се ремонтира дросел клапата=на невъзможно???Или щом ти си имаш някакви заключения по темата с дросел клапите всички трябва да са съгласни с тях???И какво значи "явно всеки ще се спасява по единично"?Аз съм си оправил моята(без никой от форума да ми помогне) и съм споделил кое,кога и т.н.Сега вече и други хора се ползват от това и са доволни,но не и ти !Защото не можеш да си я поправиш сам ли???Това не е само твой проблем-това е проблема на почти целият български народ-иска всичко да си ремонтира сам и да не дава пари за нищо.Аз вместо да се мъча да си я ремонтирам сам,предпочитам през това време да изкарвам пари от професията с която се занимавам и съм добър в нея и после да си платя на някой който се занимава с рециклиране на дросел клапи и е добър в това
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
Да си жив и здрав. Извинявай че ти оскверних темата. Най - малко съм искал и да ти давам съвети в живота. Не съм искал и да я рециклирам - купих си втора употреба от ебай за 35 евро /вероятно рециклирана/ и си карам с нея. Със здраве.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Рециклиране на дросел клапа
Vladko написа:Прибързваш със заключенията.Моята клапа е ремонтирана миналата година ноември-при това без гаранция Досега нямам никакви проблеми,защо веднага реши че за година и половина ще даде 3х120лв???Или просто щом ти не знаеш как може да се ремонтира дросел клапата=на невъзможно???Или щом ти си имаш някакви заключения по темата с дросел клапите всички трябва да са съгласни с тях???И какво значи "явно всеки ще се спасява по единично"?Аз съм си оправил моята(без никой от форума да ми помогне) и съм споделил кое,кога и т.н.Сега вече и други хора се ползват от това и са доволни,но не и ти !Защото не можеш да си я поправиш сам ли???Това не е само твой проблем-това е проблема на почти целият български народ-иска всичко да си ремонтира сам и да не дава пари за нищо.Аз вместо да се мъча да си я ремонтирам сам,предпочитам през това време да изкарвам пари от професията с която се занимавам и съм добър в нея и после да си платя на някой който се занимава с рециклиране на дросел клапи и е добър в това
В голяма заблуда си нещо! Българския народ гледа кой как да ограби! А на теб и твойто приятелче,дето прави ремонти за час по 120 лв мноо здраве ви желая.
- murci
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 21:52
- Автомобил: Golf 3 1.6i
- Двигател: AEE 1995
- Местоположение: Съединение
Re: Рециклиране на дросел клапа
Здравейте колеги, моят проблем е че колата просто не работи на празен ход, стана изведнъж преди 3-4 дни. Като изключим тази малка подробност всичко друго си е наред - палене-ОК, стабилна работа на ДВГ-ОК, форсиране и потдържане на обороти с педала на газта-ОК.Колата е Голф 3 1,6 1996г инжеция пълна, моторчето за празен ход(дросел клапа) е най вероятната причина, свалих го и го огледах и толкоз... при подаване на контакт само се мъчи, но не прави никакъв ход на дроселовата клапа и не спира докато на се изкл. от контакт, като че ли превърта някъде под видимите зъбни колелца. Това според вас може ли да се ремонтира или говорим за нов/вора ръка.
Последна промяна от murci на Чет 22 авг 2013 11:27, променено общо 1 път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта