Рециклиране на дросел клапа
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Рециклиране на дросел клапа
Здравейте колеги пускам темата защото и при мен както при много други колеги се стигна до момента в който дросел клапата започна свой собстен живот със нейни си правила .Съответно проблема беше забелязан и диагностициран-диагнозата дросел клапа за смяна .Всеки който се е сблъсквал знае цената-за незнаещите ще споделя че за 1.4 16в 101к.с. е над 700лв.Варианта втора употреба не беше опция защото аз вече си имах втора употреба И тогава един познат майстор който се е доказъл безброй пъти при настойки и ремонти на всичко свързно с бензиновите двигатели(карбуратори,инжекциони,бензинови помпи и т.н.) ми каза дай я ще се опитам да я оправя,но не ти давам гаранция.Викам си какво по лошо може да стане-свалих я и му я занесох.Вечерта ми я върна и я монтирах и о чудо всичко беше наред-колата стана като нова.За сега(1месец) няма никакви проблеми а колата се кара всеки ден.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Рециклиране на дросел клапа
А какво и беше преди да ти я ремонтират?
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
Да и аз се интересувам, че имам едно проблемче и да видя дали има нещо общо...
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
Проблемът беше че падаха оборотите и на празен ход гаснеше,а ако включиш консуматор(климатик,подгрев на седалки и т.н.) работеше на 500оборота.При диагностика с Ваг Ком показваше постоянна грешка: отворена верига на дросела-след ремонта грешката я няма
- BEX---GLX
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
- Автомобил: Polo 6R
- Двигател: 1.4i
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
имам жестоки съмнения, че проблемите с дроселите на всички полота от епохата идват от картерните газове, които ги бият във филтърната кутия...
моя дросел го чистя на 4-5000км, разкачам акумулатори и за сега нещата се оправят с това. Дано не се налага смяна
моя дросел го чистя на 4-5000км, разкачам акумулатори и за сега нещата се оправят с това. Дано не се налага смяна
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
При мен проблемът не беше от мръсна дросел клапа(знам как изглежда мръсна,а и моята съм я чистил идеално).
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
Vladko, чудо не се е случило, просто липсата на ток заради демонтажа на клапата е изчистила грешките. Когато разкачането на акумулатора за една нощ престане да действа - нова клапа.
Не е 700 лв., а около 400 лв. с повече обикаляне
Не е 700 лв., а около 400 лв. с повече обикаляне
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
Добре де пускаш тема, че такава клапа може да се рециклира, а не казваш какво точно е направил майстора, нито пък кой е за да могат и други колеги да рециклират клапите си. Тогава какъв е смисъла от темата
Дай малко инфо проблема в ТПС-а или в стъпковия мотор е бил? Пистите на ТПС-а ли са сменени или какво е направено по клапата?
Дай малко инфо проблема в ТПС-а или в стъпковия мотор е бил? Пистите на ТПС-а ли са сменени или какво е направено по клапата?
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Рециклиране на дросел клапа
и аз съм чувал,даже виждал.
като ми отвориха стария дросел,видяха че нещо беже запоен с некви жички.
но не знам каде е правена.
като ми отвориха стария дросел,видяха че нещо беже запоен с некви жички.
но не знам каде е правена.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
dimovcheto написа:Vladko, чудо не се е случило, просто липсата на ток заради демонтажа на клапата е изчистила грешките. Когато разкачането на акумулатора за една нощ престане да действа - нова клапа.
Не е 700 лв., а около 400 лв. с повече обикаляне
Значи липсата на ток няма да изчисти грешката това е 100% сигурно.Когато има проблем(а не грешка) колата работи зле(на ниски обороти и гасне) когато няма проблем(след ремонта) колата работи добре независимо дали в паметта има грешка или не А колкото до цената-обикалял съм достатъчно и ползвам доста отстъпки и пак цената е над 700лв -говоря за оригинална!
Каспър написа:Добре де пускаш тема....
Пускам темата за да се знае че е възможно,защото когато аз обикалях и разпитвах всички твърдяха че единственото решение е нова(те не са виновни просто и те не знаят).Няма как да обясня как се рециклира защото майстора не я прави пред мен,а и предполагам ако беше лесно щеше всеки да си го е направил сам Проблема е в самата дросел клапа(ТПС)(стъпковия мотор и той е вграден в нея)-незнам при другите Полота как е но при мен всичко е на едно и е капсуловано.
След рециклирането я зяпах много но не открих какво й е правено(тоест по нищо не си личи че е правена).Нарочно не пускам координати на майстора(ще го направя в темата за сервизи) защото изчаквам още малко да покарам да видя дали ще има проблем защото ремонта беше без гаранция Дотук 3000км. няма проблем.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
Добре възможно е да се рециклира. Но след като никъде не е обяснено къде или как става това, с какво или как помага тази тема. Ако утре на мен ми се прецака ТПС-а аз ще знам, че се рециклира, но само толкова и пак ще трябва да отида до магазина.
Цената на клапата е около 400лв. в Имахижу. Същата Siemens-VDO, която се продава в Юнитрейд със щампа на VW за 700лв. Клапите са еднакви просто стигат по различен начин до БГ.
Погледна ли графитните писти на ТПС-а дали не са наслоени там където са били протрити?
Цената на клапата е около 400лв. в Имахижу. Същата Siemens-VDO, която се продава в Юнитрейд със щампа на VW за 700лв. Клапите са еднакви просто стигат по различен начин до БГ.
Погледна ли графитните писти на ТПС-а дали не са наслоени там където са били протрити?
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рециклиране на дросел клапа
Значи изчаквам само до края на месеца да е Ок всичко с колата и ще дам координати на майстора-не искам да избързвам да не се скапе утре дросела а аз да хваля майстора
Да те всички търговци така казват
П.С. Един въпрос лично към теб Каспър-Тази цена 400лв. която така убедено пишеш за дроселова клапа за Поло 1.4 16в. 101к.с. ли е?Защото не всички Siemens-VDO клапи са еднакви.
Каспър написа:... Цената на клапата е около 400лв. в Имахижу. Същата Siemens-VDO, която се продава в Юнитрейд със щампа на VW за 700лв. Клапите са еднакви просто стигат по различен начин до БГ.
Да те всички търговци така казват
П.С. Един въпрос лично към теб Каспър-Тази цена 400лв. която така убедено пишеш за дроселова клапа за Поло 1.4 16в. 101к.с. ли е?Защото не всички Siemens-VDO клапи са еднакви.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
Цената която давам е за клапа за Поло6N / Голф3 1.6 АЕЕ / 1.4 АЕХ / 1.0 АЕR. Клапата е почти същата като при 1.4 16V и затова мисля, че там ще я има на тази цена. Колегата dimovcheto също я е взел на тази цена. Имахижу е директен вносител на Siemens-VDO и затова цената която се дава там е реална. Това, че Юнито ги взима от Сименс в Германия и тук ги вкарва като оригинална резервна част и удря щампата отгоре и двойна цена няма как да промени устройството на клапата. Същата клапа в Ауто+ е 500лв. Чудно те от къде я взимат и защо е такава цената
Хубаво е, че някой е намерил начин да се пребори със тези клапи. Дано твоята рециклирана изкара повече, защото тогава майстора ще стане милионер и ще има много радостни хора от форума
Хубаво е, че някой е намерил начин да се пребори със тези клапи. Дано твоята рециклирана изкара повече, защото тогава майстора ще стане милионер и ще има много радостни хора от форума
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 13 май 2010 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radnevo
Re: Рециклиране на дросел клапа
Значи аз сам нов в занаята Сега си купих първата кола и е VW Polo 101 konq 16v и като я запаля когато е студена гаснее.Сатата работа е като пусна климатика и маистора ми каза,че е от дросел клапата но иначе като трагна никакви проблеми нямам и климатика ми бачка всичко.Познати ми казват да карам така нямало да има проблем.Kaто гледам цените на тая клапичка и...ми се реве КОлата е нов внос от Швейцария и смених всичко и не знам да ли дросел клапата е почиствана и пак като новобранец даже не знам каде е кажете какжо мислите като опитни
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рециклиране на дросел клапа
HaPKo3a написа:Значи аз сам нов в занаята Сега си купих първата кола и е VW Polo 101 konq 16v и като я запаля когато е студена гаснее.Сатата работа е като пусна климатика и маистора ми каза,че е от дросел клапата но иначе като трагна никакви проблеми нямам и климатика ми бачка всичко.Познати ми казват да карам така нямало да има проблем.Kaто гледам цените на тая клапичка и...ми се реве КОлата е нов внос от Швейцария и смених всичко и не знам да ли дросел клапата е почиствана и пак като новобранец даже не знам каде е кажете какжо мислите като опитни
Колега аз да те успокоя Тази дросел клапа ще трябва или да я смениш или да я правиш щом си с този мотор гарантирам ти! аз над 1 година я карах гаснеща при това и на ГИ я сложих не намерих решение, още не знаех,че може да се ремонтират тези дросели и си купих нова за 450лв. ОРИГИНАЛНА и това преди година. ако някои ще спори с мен за цени да доиде ще му покаже монтирания дросел (ако не вярва,че е оригинален) и ще го заведа до магазина от който си го купих. Дросела не струва 700лв , но е мн скъп няма спор. Относно поправянето ... еми възможно е Стария дросел е у нас и ще опитам да си го ремонтирам сам. Има 1 тема в форума, в който е показан Руски сайт, в който се ремонтира точно дросел от 16в. Понеже съм си разглобявал стария дросел мога да потвърдя, че снимките са 1:1 с действителността от този сайт. Проблема на тези дросели е в едни писти, по запознатите знаят, ремонта се състои в това да оправиш връзката между прекъснатите места на пистити и след това да успееш да сглобиш дросела,защотото това е доста трудно! Проблемите с гаснене на тази кола са само и единствено от дросела, в по-горните коментари видях нещо за газове и тем подобни. И ламбда сонда смених, тя си е консуматив попринцип,но старата си беше работеща, когато я смених. Ламбдата може да ти промени разхода, но не кара колата да гасне !!! На мен за 1 год колата в градско каране ми е загаснала над 1000 пъти(вследствие на това и стартер правих )Проблема се реши напълно с новата дросел клапа, колата е мн прияна за каране определено. Колега ориентирай се някой да ти я прави клапата това ще да е евтиното решение. Ако имаш пари-нова, но не такава от 700 лв
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта