Здрасти колеги, пиша от името на един приятел, койото кара въпросното поло.
От няколко дни му се е появил следният проблем:
Онзи ден, в дъжда, явно нещо се е понамокрила и е започнала да прекъсва много, дори на няколко пъти е изгаснала. Проблемът с прекъсването се е засилвал при форсиране имало е и пукане през ауспуха. Това, че може би се е намокрила са наши предположения.
На следващията ден, обаче, прексването и давенето са поизчезнали, но се е появил друг проблем. Уредите на таблото са откачили. В движение стрелките на оборотомера и километража скачали нагоре-надолу без да се подава газ и часовника непрекъснато се рестартирал и седял на 00:00 часа.
Проблемът в тоците ли е и, ако да къде да го търсим?
Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 16 мар 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Роман
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
при мен имаше абсолютно същите симптоми и в крайна сметка се оказа пробила бобина,която две седмици след това изгоря:)
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
пукането и гърмежите най-вероятно са както казва колегата от пробита бобина или капачка. Виж за откачането на уредите по таблото нямам представа какво може да го е причинило. Отидете на някоя гумаджийница и продухайте всичко на компресор, но това ще е временно до следващия дъжд.
ето нещо по темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=179871
ето нещо по темата http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=179871
Последна промяна от eradev на Сря 13 яну 2010 20:02, променено общо 1 път.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
хмм...и аз съм на мисълта за бобината,
случвало ми се е на няколко пъти да подмокря половера, и умира и после прекъсва докато не се изпари водата, и така доста доволно си карах, докато накрая не изгоря тотално бобината и се оказа че е пукната на 3места
от както я смених нямам проблеми с подмокряници...проверете всичко, барабар и клемата на акумулатора да не играе(затегнете я), но за клемата мисля сте се сетили!
друго на което може да се дължи прекъсването, проверете и капачката и палеца може да са прекалено нагорели вътре, изчистете нагара от металните части на капачката и палеца.Ако пак прави проблеми сменете ги. Проверете свещите и кабелите дали и там няма нагар. Да не са омаслени свещите...ами това е което се сещам в момента
случвало ми се е на няколко пъти да подмокря половера, и умира и после прекъсва докато не се изпари водата, и така доста доволно си карах, докато накрая не изгоря тотално бобината и се оказа че е пукната на 3места
от както я смених нямам проблеми с подмокряници...проверете всичко, барабар и клемата на акумулатора да не играе(затегнете я), но за клемата мисля сте се сетили!
друго на което може да се дължи прекъсването, проверете и капачката и палеца може да са прекалено нагорели вътре, изчистете нагара от металните части на капачката и палеца.Ако пак прави проблеми сменете ги. Проверете свещите и кабелите дали и там няма нагар. Да не са омаслени свещите...ами това е което се сещам в момента
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
Познато колега погледни бобината на тъмно ако има искра между централния кабел и бобината -спукана бобина-смяна около 100лв китаика или 40-50втора употреба.Успех
Последна промяна от anonimko на Чет 14 яну 2010 10:35, променено общо 1 път.
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
Мерси колеги за отговорите 
Ще я караме колата при някой майстор да я погледне, да се разбере откъде точно идва проблема.

Ще я караме колата при някой майстор да я погледне, да се разбере откъде точно идва проблема.
- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
Това лято хабсолютно същото ми се случи, ама гърмежа през ауспуха направо изплаши сърничките... все пак отидох в оторизиран сервиз на VW в Плевен и се оказа няква оголена клема или нещо то сорта
не е скъп ремонта! То даже, ако намериш оголения кабел и сам ще знаеш какво да правиш !

-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
и аз съм за бобината.
а за рестарта на таблото...явно се губи някаде тока.
акумолатор,алтернатор,полу прекъснат или оголен кабел.
за сега друго не се сещам.
а за рестарта на таблото...явно се губи някаде тока.
акумолатор,алтернатор,полу прекъснат или оголен кабел.
за сега друго не се сещам.
- hooligans
- Мнения: 18735
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Проблем Поло 6Н, 1.6 АЕЕ
както казва един колега
бубуна колега , бубуната е преминала в отвъдното
бубуна колега , бубуната е преминала в отвъдното

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта