снощи си паля аз колата и след няма и 5 мин на място се качи на 90градуса,
а по принцип зимата и 40градуса не мога да стигна.
пускам парното-няма!
тръгвам аз и след 3 км стигна на 120градуса.загасих я.но нищо не ми светна на таблото,да ми каже,че е загряла.
отварям аз капака и от казанчето за антифриза се вдига пара все 1 е печка.
горня маркуч беше горещ,а долния студен.
след 10 мин потеглям с вкл парно на мах и си държеше 90-95градуса и
парното започна да духа малко топло.
всичко това си противоречи със всичко прочетено във форума.
от търсачката разбрах няколкото причини:
-термостат?
-гарнитура(на 3 месеца е)
-водна помпа?
-замръзнала системаю(само хубав и чист антифриз сипвам)
-радиятор(не го проверих дали е студен)
интесното е че не ми е губила антифриз.
моля помогнете



полото ми прегря?
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: полото ми прегря?
Кое си противоречи? Термостата ти не отваря.Дано да се разминеш само с термостат.
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: полото ми прегря?
ми противоречи си това,че ако духа студено парно на загрял двигател е помпата,но както написах по горе,след като запалих 2 път започна да духа топло.
аз имам 1 резервен чисто нов термостат в багажника и това е наи лесното,
но миналия път,като го сменях попаднах на некво менте и после си сложих стария оригинален термостат.
чудя се дали да не източа цялата система и да сипя нов антифриз+новия термостат и да видя дали пак ще е така.
термостата си го сменям сам,но в източването и обезвъздушаването ме няма никъде.
това е наи ефтиният и безобиден варянт,ако не стане към помпата ли да се обърна?
аз имам 1 резервен чисто нов термостат в багажника и това е наи лесното,
но миналия път,като го сменях попаднах на некво менте и после си сложих стария оригинален термостат.
чудя се дали да не източа цялата система и да сипя нов антифриз+новия термостат и да видя дали пак ще е така.
термостата си го сменям сам,но в източването и обезвъздушаването ме няма никъде.
това е наи ефтиният и безобиден варянт,ако не стане към помпата ли да се обърна?
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: полото ми прегря?
Батко колата ти е прегряла,а долния маркуч е леден,какво ти говори това?
Прочети първата страница на тази тема:
viewtopic.php?f=1&t=27559&hilit=%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82
Прочети първата страница на тази тема:
viewtopic.php?f=1&t=27559&hilit=%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: полото ми прегря?
Аз залагам на водна помпа. Той и да отвори термостата, като няма кои да завърти водата порез радиатора к'во пра'им 
Може да има нещо общо със идиличния разход в градски условия.

Може да има нещо общо със идиличния разход в градски условия.
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: полото ми прегря?
леле колега ти още ли го мислиш тоя разход.100 окт и с добавка много ясно че ще ми излезе по нисък,но парите са си едни и същи на 1000км.
сега по темата:
преди малко си смених термостата.
източих 3 литра от системата и налях чист антифриз.
резултът е:
-карах 30 мин на по-високи обороти и си закова на 90 и не потрепна
-горния маркуч е горещ,а долния е с 10-15градуса по-студен
-огледах помпата-не капе
имам парно,но на 1 степен е хладно,а 2-ра студено(не е кат снощи на 1 ст.-студ,определенно има разлика),но не бива да бъде така.
маи трябва да я обезвъздуша,но как е ГОЛМИЯ въпрос???
-с малкото маркуче на казанчето или да оставя капака отворен докато стигне 50градуса,как ще се обезвуздуши по добре?
сега по темата:
преди малко си смених термостата.
източих 3 литра от системата и налях чист антифриз.
резултът е:
-карах 30 мин на по-високи обороти и си закова на 90 и не потрепна
-горния маркуч е горещ,а долния е с 10-15градуса по-студен
-огледах помпата-не капе
имам парно,но на 1 степен е хладно,а 2-ра студено(не е кат снощи на 1 ст.-студ,определенно има разлика),но не бива да бъде така.
маи трябва да я обезвъздуша,но как е ГОЛМИЯ въпрос???
-с малкото маркуче на казанчето или да оставя капака отворен докато стигне 50градуса,как ще се обезвуздуши по добре?
Последна промяна от mirro_21 на Вто 22 дек 2009 18:36, променено общо 1 път.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: полото ми прегря?
Еми отваряш капачката на разширителния съд и чакаш да вдигне 90 градуса и да включи перката.
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: полото ми прегря?
обезвъздуших я и всичко е ток.имам си парно и всичко друго си е както трябва.от снощи до сега минах към 60км градско и всичко е наред.
сега загрява за 7-8 мин при -5 градуса при първото палене до 90 градуса и не мърда от там.
а преди 30 мин каране и хем 20,хем 40,на ПХ в задръстванията наи-много 70 градуса е стигала,много съм доволен
пс:обаждам се на кварталния маистор и тои ми вика 150лв за помпа и труд
а цялото удоволствие ми излезе 20 лв и 40 мин време.
сега загрява за 7-8 мин при -5 градуса при първото палене до 90 градуса и не мърда от там.
а преди 30 мин каране и хем 20,хем 40,на ПХ в задръстванията наи-много 70 градуса е стигала,много съм доволен
пс:обаждам се на кварталния маистор и тои ми вика 150лв за помпа и труд
а цялото удоволствие ми излезе 20 лв и 40 мин време.
Re: полото ми прегря?
термостата е запекал, може и антифриза да е бил слаб и позамръзнал, тази сутрин и моята ме закара на работа със топло парно демек работещ малак кръг само, стигащ 90 градуса.
и студен замръзнал радиатор + студен долен мъркуч след обят беше се оправила антифриза ми е за 25 градуса но долях нов концентрат литър (G 12) сега си е добре.
помпата я изклучваме тя или работи или не нема среден вариянт най малкото ще тресе мотора или ще тече от нейде прегледай ремаците дали са на местото си
Надувайте печките и жега на шишетата
и студен замръзнал радиатор + студен долен мъркуч след обят беше се оправила антифриза ми е за 25 градуса но долях нов концентрат литър (G 12) сега си е добре.
помпата я изклучваме тя или работи или не нема среден вариянт най малкото ще тресе мотора или ще тече от нейде прегледай ремаците дали са на местото си

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта