Колеги, интересува ме, ако има някой възможност, да ми обясни дали има разлика между следните номера на ЕКУ:
BOSCH 0 261 203 914/915 030 906 027 K
BOSCH 0 261 203 931/932 030 906 027 E

питане за ЕКУ на Поло 6n
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
Това за АЕХ 1,4 ли е?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:55
- Автомобил: голф 4
- Двигател: AKL 98г
- Местоположение: pernik
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
да единия е за 1.4
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
А другия???
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
На АЕХ се слагат два различни модула за свободния ход. Вероятно е това.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:55
- Автомобил: голф 4
- Двигател: AKL 98г
- Местоположение: pernik
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
другия е от 1.0 АЕR а за разликате е че със този от 1.4 не иска да задържи обороти пали ,но гасне като че ли няма гориво, а с другия 1.0 си пали но му е бедна сместа защото при подаване на ряско газ глъхне и не му достига горивото. да знаете някои които може да ми помогне с диагностига или програмиране на ЕКУ-то в софия ще съм ви много благодарен.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
Само да отбележа, че нашите /на АЕR 1.0/ нямат отделен модул за свободния ход но стават за АЕЕ 1,6. Твоят какъв е? Ако е 1,6 е обяснимо да не му стига горивото /клапите също са еднакви/.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:55
- Автомобил: голф 4
- Двигател: AKL 98г
- Местоположение: pernik
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
моя двигател е 1.4 AEX и амномалията че с неговия си комп. не иска да запали ,а с другия комп. си пали но му е бедна сместа и глъхне. само да кажа че 1.4 двигателя е сложен в купето на 1.0 AER поради блокирал двигател.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
Бог да ти е на помощ 

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
maslinkov написа:Само да отбележа, че нашите /на АЕR 1.0/ нямат отделен модул за свободния ход но стават за АЕЕ 1,6. Твоят какъв е? Ако е 1,6 е обяснимо да не му стига горивото /клапите също са еднакви/.
Е това не го разбрах




sllir написа:...да знаете някои които може да ми помогне с диагностига или програмиране на ЕКУ-то в софия ще съм ви много благодарен.
Ако под програмиране разбираш на компа на 1.0 да качиш софта за 1.4 АЕХ то тук може би ще ти помогнат:
http://www.ecu-chip.com/index.html
Не разбрах, защо просто не си вземеш друг комп от АЕX ами мислиш за презаписване на софт


-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:55
- Автомобил: голф 4
- Двигател: AKL 98г
- Местоположение: pernik
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
Не разбрах, защо просто не си вземеш друг комп от АЕX ами мислиш за презаписване на софт Сигурен ли си, че проблема е в компа, а не в иммобилайзера
колега чак сега го установих това ,но не съм си славил имобилаизера и чипа в ключа и за това е бил целия проблем.
колега чак сега го установих това ,но не съм си славил имобилаизера и чипа в ключа и за това е бил целия проблем.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
Хубаво че си разрешил проблема 

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:55
- Автомобил: голф 4
- Двигател: AKL 98г
- Местоположение: pernik
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
е аз го разбрах,но още не е разрешен проблема,защото свалих имобилаизера от другата кола ,но пък сега буксите не стават нестига, че имат разлика в размерите а и в изводите
.абе голяма каша общо взето. май ще прибягвам до премахване на имобилаизера с някакъв модулатор ми казаха. ако някои може да помогне мога да кача снимки на имобилазерите за се видят разликите и дали нещо може да се направи с буксите например
. благодаря на всички отговори ли.


-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
иди при някои със ваг ком да ти обучи компа с имото и газ 

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:55
- Автомобил: голф 4
- Двигател: AKL 98г
- Местоположение: pernik
Re: питане за ЕКУ на Поло 6n
благодаря колега за инфото и на мен ми казаха нещо такова ама ми искат около 150-200лв, което ми се струва много не съм запознат със тези неща и незнам как вървят цените. ще поразпитам и дано свърша работа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта