

Смяна термостат Поло 2F
Смяна термостат Поло 2F
Колеги, ще сменям термостата на поло 92 година. Искам да ви попитам точно в каква последователност какво се прави !? 

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Смяна термостат Поло 2F
Аз лично те съветвам ходи на сервиз да ти го сменят. Щот има вариант да протекат нещата и тогава
Ако го правиш ти те съветвам да свалиш целия октопод от главата и тогава да го монтираш термостата
Ако не направо от капачката развиваш двата болта, сваляш термостата, слагаш новия и се молиш да не протече
или да не превъртят втулките на октопода докат стягаш.
После наливаш, на другия ден досипваш още малко до максимума да стигне антифриза и си ти.
Може и самото парно да обезвъздушиш - отгоре му има една пробка (леко и с нея че превърта)

Ако го правиш ти те съветвам да свалиш целия октопод от главата и тогава да го монтираш термостата

Ако не направо от капачката развиваш двата болта, сваляш термостата, слагаш новия и се молиш да не протече

После наливаш, на другия ден досипваш още малко до максимума да стигне антифриза и си ти.
Може и самото парно да обезвъздушиш - отгоре му има една пробка (леко и с нея че превърта)
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Смяна термостат Поло 2F
внимавай с "О" пръстена - да не го прищипеш...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Смяна термостат Поло 2F
Източваш охладителната система от долния маркуч на радиатора,след това откачаш маркуча от таралежа,развиваш двата болта и го сменяваш,в никакъв случай не си взимай термостат вернет търси си Wahler и си смени о пръстен,после като стягаш тия двата болта внимавай да не превъртят.
п.п Има много голяма вероятност след смяната да ти протече това коляно с термостата.
п.п Има много голяма вероятност след смяната да ти протече това коляно с термостата.
Re: Смяна термостат Поло 2F
Та за същото поло имам проблем.
Превъртели са ми двата болта където стои термостата и прокапва.
Свалих целия октопод от двете страни сложих малко по дълги болтове с гайка и силикон.
Наместих уплътнението и сега чакам да стегне силикона. Но как мога да пробвам дали съм наместил всичко както трябва. Някой да има схеми от къде на къде се движи антифриза.
До колкото виждам в дъното под термостата има една тръбичка.
Когато термостата се свие минава през тръбичката и тръгва по десния маркуч към горната част на радиатора но после как се връща изхода води към другия край на термостата където е О уплътнението и от там как минава през термостата.
Превъртели са ми двата болта където стои термостата и прокапва.
Свалих целия октопод от двете страни сложих малко по дълги болтове с гайка и силикон.
Наместих уплътнението и сега чакам да стегне силикона. Но как мога да пробвам дали съм наместил всичко както трябва. Някой да има схеми от къде на къде се движи антифриза.
До колкото виждам в дъното под термостата има една тръбичка.
Когато термостата се свие минава през тръбичката и тръгва по десния маркуч към горната част на радиатора но после как се връща изхода води към другия край на термостата където е О уплътнението и от там как минава през термостата.
Re: Смяна термостат Поло 2F
Благодаря.
Много помогна при сглобяването. Теча спря. Термостата отваря на 82 градуса перката се включва на 90.
Много помогна при сглобяването. Теча спря. Термостата отваря на 82 градуса перката се включва на 90.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Смяна термостат Поло 2F
А какъв термостат сложи?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта