Миналата година ме удариха отзад и след оправянето на колата ми остана като проблем малък, но все пак забележим теч от резервоара. Течът е в почти най-долната част на резервоара там, където влиза тръбата за наливане в самия резервоар, така че дори 5 литра да се сипят пак тече. Преди 2 г. смених цялата тръба от фунията за наливане до резервоара с гумена такава, защото оригиналната се беше надупчила като швейцарско сирене. Това е конструктивен недостатък на тези Пола, защото тръбата се намира м/у калника и гумата и там се събират всякакви боклуци, от които тръбата и целия резервоар ръждясват и се пробиват.
Та въпросът ми е следния - може ли резервоарът да се залепи/завари/калайдиса - по какъв начин и евентуално насоки за майстор?
Не намерих нищо по темата с търсачката.



Пробит резервоар на Поло 2
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
отново приягваме до услугите на фирмите за лепила http://www.permatex.com/products/automo ... Repair.htm
ей това ти трябва и не ти е нужен майстор
ей това ти трябва и не ти е нужен майстор

- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
едно време имаше следната технология - пробиваш с бормашина отвор Х милиметра, взимаш болче с гайка и 2 шайби , режеш 2 гумени кръгчета с размера на шайбите , бъркаш в резервоара през дупката за помпата/бензиномера и стегаш яко като под металните шайби слагаш кръглите гумени.
дядо ми го беше пробвал на волга газ24 и стана.
дядо ми го беше пробвал на волга газ24 и стана.
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
teo_ss написа:отново приягваме до услугите на фирмите за лепила http://www.permatex.com/products/automo ... Repair.htm
ей това ти трябва и не ти е нужен майстор
мерси за инфото. виждам, че това лепило се продава в Ем комплект 33, но вероятно го има и в др. магазини. ще проверя и ще информирам. дано да има ефект, защото брат ми ходил при някакви тенекеджии и питал за лепене и му казали, че на едно такси три пъти му лепили резервоара и падала лепенката

виждам, че има такова лепило и за радиатори, че моя е на решето - брат ми онзи ден долял 450 гр. антифриз

nii написа:едно време имаше следната технология - пробиваш с бормашина отвор Х милиметра, взимаш болче с гайка и 2 шайби , режеш 2 гумени кръгчета с размера на шайбите , бъркаш в резервоара през дупката за помпата/бензиномера и стегаш яко като под металните шайби слагаш кръглите гумени.
дядо ми го беше пробвал на волга газ24 и стана.
искаш да кажеш, че там където е пробива се дупчи по-голяма дупка с бормашина и тогава се прави тази галимация с болтчето и гайката? има логика в това, но при мен май няма да стане, защото дупката е на ръб.
Аз имах същия проблем тази есен. Утидох в един сервиз да ми източат бензина докрай, свалят резервоара и зачистят с телена четка мястото, където е пробива, а аз си го залепих с Поксипол и бинт. Така направих няколко слоя, а после изчаках 1 час и ми монтираха резервоара. Внимавай при монтажа да не ти запушат отвора за обезвъздушаване на резервоара, че майсторчетата бяха решили да си съкратят туда си и да махнат маркуча който свързва отвора за обезвъздушаване на резервоара и тръбата за запълване с бензин.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
На бащатата на полския фиат го лепихме с калай и един як поялник.После купих кит с фибро нишки на BODY и го замазах, и стана перфектно.Ако не ти се занимава с калайдисване плескай кита направо(изпитано е).Само почисти до метал хубаво да се хване.
ПП:Ако на някой му протече резервоара на път и не може да го оправи веднага става със сапун.Взимаш сапуна и триеш яко на мястото на теча.Върши работа за 1-2 дена.(един чичка ми я обади таз далавера и действа)
ПП:Ако на някой му протече резервоара на път и не може да го оправи веднага става със сапун.Взимаш сапуна и триеш яко на мястото на теча.Върши работа за 1-2 дена.(един чичка ми я обади таз далавера и действа)

- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
вчера вдигнахме колата на една квартална естакада и се оказа, че причината за теча е в тръбата от фунията за наливане към резервоара. тази тръба, както споменах, е сменявана с гумена маслоустойчива и в двата края е хваната с познатите метални скоби с винт за затягане. просто металната скоба в долния край се беше разхлабила и пропускаше. сложих още една, затегнах ги добре и работата уж заспа засега.
прочее, между тръбата и калника отново се беше събрало голямо количество кал, което съчетано с лугата и др. боклуци зимно време разяжда и надупчва метала (резервоарите на старите пола са метални, за разлика от голфовете през същите години на производство). така че винаги когато имате възможност си измивайте добре десния заден калник отдолу.
прочее, между тръбата и калника отново се беше събрало голямо количество кал, което съчетано с лугата и др. боклуци зимно време разяжда и надупчва метала (резервоарите на старите пола са метални, за разлика от голфовете през същите години на производство). така че винаги когато имате възможност си измивайте добре десния заден калник отдолу.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта