Преди време на старото ми поло отиде бобината и ме остави насред пътя, зимата, с дечурлигата. Вчера пък на уж по-младото поло същата работа - добре, че барем пред нас стана. Сложих нова на Hoffer. Но се замислям дали да не карам с една резервна в багажника, че тея калпавини са едва ли не консуматив. Но много солен нещо.
Та, въпросът ми е колко горе-долу ще издържи новата? Имат ли гарантирано някакво време или километраж?
Аман от тея бобини!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Аман от тея бобини!
Китаикита гаранция до портала а и трупа грешка в компа вземи една втора употреба и китаиката резерва колко да те прибере.Аз така направих след като изгоря моята и засега проблеми нямам.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Аман от тея бобини!
Да ви кажа и аз на скоро брах големи ядове в 4 часа след полунощ, остави ме на сред пътя. Мислехме, че се е намокрило делкото ама се оказа бобината, смених я и сега няма проблем
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Аман от тея бобини!
и аз да добавя, че бобината се скапва също и от неподходящи за колата свещи. важни са буквите които са написани на самата свещ. съпротивление топл. число и прочие 

Re: Аман от тея бобини!
Да и на мен ми казаха същото и тъй като и аз съм патил от това сега карам с още една резерва в багажника,майстора ми даде съвет и просто го послушах 

- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Аман от тея бобини!
На мен също ми е горяла бобина и си купих BERU (около 145 лева) та сега няма проблеми 

-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Re: Аман от тея бобини!
И аз съм с Беру, много ми я хвалиха и всичко е наред засега 

-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Аман от тея бобини!
anonimko написа:Китаикита гаранция до портала а и трупа грешка в компа вземи една втора употреба и китаиката резерва колко да те прибере.Аз така направих след като изгоря моята и засега проблеми нямам.
Е, добре, колега, ама каква е логиката - след като е ясно, че фабричните бобини на ФВ са кофти и дават фира лесно, за какво да си вземам втора ръка оригинална част, та и тя да изгърми???

-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Аман от тея бобини!
just_dance написа:и аз да добавя, че бобината се скапва също и от неподходящи за колата свещи. важни са буквите които са написани на самата свещ. съпротивление топл. число и прочие
Хмм, това не го знаех.. Още повече, че бобината, която сложихме с комшията не е баш за поло, а за голф, но колата си пали екстра.(Може ли това да се окаже проблем впоследствие??)
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Аман от тея бобини!
Фабричните дават фира ако се карат с неподходящи кабели или пробили а също и свещи вземи свещ от 4лв и да видиш какво ще прави бобината.
И аз съм на половера с голфова вече 4месеца и 5хил км проблеми никакви.

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Аман от тея бобини!
Освен свещи по каталог /топлинно число и специални сплави/и подменени на 4 години, или 60 х.к., да не забравяме и значението на оригиналните кабели - съпротивление и дължинаДоколкото съм чел Беру-то прави плазмен разряд с подходящи свещи /поне 3+1 електродни/но ако са стари и разтоянието м/у електродите е над 1,0мм и то гърми. Има свещи Беру, които като нови са с 1,0мм разстояние и според мене са си рискови /за Поло де/. Топлинното число пък е много важно за студения старт и за самоочистването им и оттам за живота на бобината. И най важното бобините се пукат най - вече така както за нагрети и работещи - от пръски вода. Тази която сложих сега е прадядото на Беру-то /91год/ с цялалуминиев кожух /вижда се навън само комутатора/Легендата говори за тях че са прокълнати да бъдат вечни. 

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Аман от тея бобини!
Около година вече с ново Беру на Голфа и няма ядове. Чудно как делите бобините на такива за Голф и за Поло
Бобината (както предполагам и кабелите и свещите) е до мотор не до модел. Едва ли Поло с моя мотор е с различна бобина заводски от тази на Голф с този мотор. Поправете ме, ако греша 


- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Аман от тея бобини!
Колегата Каспър е прав няма смисъл да се делят голф/поло АЕЕ-са еднакви.Кое е от голф и кое от поло има части които са взаимнозаменяеми при положение че ги имам и двете.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Аман от тея бобини!
Goldorak написа:just_dance написа:;)
Хмм, това не го знаех.. Още повече, че бобината, която сложихме с комшията не е баш за поло, а за голф, но колата си пали екстра.(Може ли това да се окаже проблем впоследствие??)
Не,аз съм с бобина от пасат и нямам никакви ядове.
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 9:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Аман от тея бобини!
anonimko написа:Фабричните дават фира ако се карат с неподходящи кабели или пробили а също и свещи вземи свещ от 4лв и да видиш какво ще прави бобината.И аз съм на половера с голфова вече 4месеца и 5хил км проблеми никакви.
Е, ок, ама като си караш с фабричните кабели пак си дават фира... Значи просто оригиналните бобини са калпави, не е ли логично?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта