Здравейте колеги,
днес сутринта започнаха доста трудно да влизат скоростите. Докато беше студен мотора, си влизаха леко и без проблеми. В последствие след като загря (не знам дали има нещо общо това) започнаха да се включват осезателно по-трудно.
Като стигнах до работа вдигнах капака и видях, че дясната полуоска от скоростната кутия почти до другия й край е омаслена. Предполагам, че има някакъв семеринг за полуоската на скоростната кутия. Потърсих във форума, но само на някоко места се споменава такова нещо помежду другото.
Въпросите ми са:
- каква е причината за омасляването на полуоската (допускам, че е въпросния семеринг не уплътнява и изтича маслото от ск. кутия);
- приблизително колко $$$ са частите;
- колко трудоемко е оправянето (пари за труд; време, което е необходимо);
Колата е Поло 95 набор, 1.3 ADX
Благодаря предварително на отзовалите се.
Въпроси за ск. кутия/полуоска
- ivan.karadenizov
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
- MaLixx
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Въпроси за ск. кутия/полуоска
Поне разбра защо ти влизат по - трудно скоростите
Долей масълце, че ще се чуе едно трак, пук и до там
Или не я карай..


Re: Въпроси за ск. кутия/полуоска
За начало отиваш в канала и поглеждаш от къде е текло .Варянт 1 от гумената тапа тя седи в чашката дето се лови вътрешното каре може да е изпаднала не се вижда без да свалиш карето.варянт 2 семеринг на чашката.
Пари 1 варянт масло скорусти само .2 варянт работа сваляне качване от 100 до 160.Семеринг 20 кинта масло 15 лв литъра при теб е 2 или 3 литра в зависимус от скорустите.Ако правиш варянт 2 по добре да ти видят съединителя и ако е на финала сменяи че след 30 000 пак толкова за работа ще дадеш.Смени си и семеринга на избирача на скорустите за да не ти тече масло и от там.
Пари 1 варянт масло скорусти само .2 варянт работа сваляне качване от 100 до 160.Семеринг 20 кинта масло 15 лв литъра при теб е 2 или 3 литра в зависимус от скорустите.Ако правиш варянт 2 по добре да ти видят съединителя и ако е на финала сменяи че след 30 000 пак толкова за работа ще дадеш.Смени си и семеринга на избирача на скорустите за да не ти тече масло и от там.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта