


трудно включват 1-ва и задна
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
трудно включват 1-ва и задна
колеги, моето момиче ми кара поло 1.3Mi, 1992, тип "комби":) колата е екстра, обаче има лек проблем при включване на гореспоменатите предавки. струва ми се, че има по-голям от нормалното луфт и при първоначално включване на 1-ва или задна, се чува стържене. знаете ли лек за тази болка?
Само мога да гадая за причината... дали е износен/недобре работещ синхронизатор - не знам
...Но те съветвам преди да включиш първа да включиш втора и тогава напред. Номера помага много! Мисля, че по този начин развърташ зъбното колело и после по-лесно мушкаш първата...
Виж за задна не знам какво да те посъветвам, освен да си напълно спрял...
Пробвай и ще видиш, че работи...
Мисля, че при по-старите автомобили първа е без синхронизатор откъдето идват проблемите...
Успех!
...Но те съветвам преди да включиш първа да включиш втора и тогава напред. Номера помага много! Мисля, че по този начин развърташ зъбното колело и после по-лесно мушкаш първата...
Виж за задна не знам какво да те посъветвам, освен да си напълно спрял...
Пробвай и ще видиш, че работи...
Мисля, че при по-старите автомобили първа е без синхронизатор откъдето идват проблемите...
Успех!

Последна промяна от GAD на Чет 13 апр 2006 9:33, променено общо 1 път.
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
със сигурност се е поизносило тва онова, било то синхронизатор или ръзните му там зъбни колела, ама ако е износен синхронизатора ми се струва, че ще почне да ти изнася и зъбните колела...майсторите да кажат дали е така..., при мене като отказа 5-та и трябваше да сменя синхронизатора, освен него смених и вилката и зъбно колело , та и е дин лагер....така, че му обърни по-голямо внимание, а не му прави номера та да не го чуваш
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
благодаря на всички ви за съветите. ще изчакам да се позатопли времето и ще отделя на "малкия пасат" подобаващо време, за да реша проблема. между другото, преди време реших да долея масло в скоростната кутия, обаче се оказа, че нивото на маслото е доста над максимума (течеше си на воля от контролната пробка), което ме озадачи. така или иначе мисля да го сменя изцяло, след като реша проблема със скоростите.
....
момци аз съм боса нова ,но пък имам желание,,,тъй че,,,аз лично имам проблеми с саморегулиращото се жило на съединителя...симптмомите ми са същите като при вас....освен това по принцип ми лови ниско,,,отвреме на време ми зацепва високо....освен това скоростният лост отдоло при мойто 6n е на място което съвсем спокойно може да отнесе някой удар,,,има и една вилка с шлици която може да превърти лесно....ако не ви се ляга отдолу най лесният варянт да откриете натрабчива авария е да вдигнете кожичката на лоста и да видите дали стоя идеално прав при нулева...по спомен -ако стой малко в ляво -1ва и задна трудно влизат...ако стой малко в дясно 5-та,,,но мое и да е обратното....
не ме слушайте но ако не ви мързи погледнете или попйтайте някой с авторитет дали има смисал да се гледа.
успех
не ме слушайте но ако не ви мързи погледнете или попйтайте някой с авторитет дали има смисал да се гледа.
успех
Имам Г3, 1.8, моно инжекция, 92г. От около 3 седмици скоростите започнаха да се включват трудно, най-вече първа и задна. Смених саморегулиращото жило с ново такова ("само" за 65 лева). Но проблема си остана. На моменти включваха много добре, но друг път включваха много трудно. Понеже ми казаха, че може новото жило също да е нещо дефектно, купих ново обикновенно жило - с ръчно регулиране (този път "само" за 35 лева). Но и с това жило има проблем.Съединителя го смених преди около половин година но без притискателния;
На задна хърка и то яко;
На първа не хърка но включва много трудно, а на моменти дори не включва, поради което понякога се налага да тръгвам на втора;
Направи ми впечатление, че когато запаля двигателя и първоначално скоростите започат да включват добре мога да карам така докато не изключа двигателя. Когато изключа двигателя и я оставя на паркинг, след това скоростите могат да се включват а могат и да не се.
На задна хърка и то яко;
На първа не хърка но включва много трудно, а на моменти дори не включва, поради което понякога се налага да тръгвам на втора;
Направи ми впечатление, че когато запаля двигателя и първоначално скоростите започат да включват добре мога да карам така докато не изключа двигателя. Когато изключа двигателя и я оставя на паркинг, след това скоростите могат да се включват а могат и да не се.
...
момци погледнахте ли лоста дали ви стой абсолютно прав при нулева?? на загасен двигател когато пробвате да вкарате първа или 5 та осещате ли някаде отдоло нещо лоста да чука в нещо в крайно положение??
идеята преди да виним скоростната кутия, ми е -сигурни ли сте че всичко по лостовете или жилата на скоростния лост ви е наред??
праплазнали шлици или крив лост следствие удар отдоло
идеята преди да виним скоростната кутия, ми е -сигурни ли сте че всичко по лостовете или жилата на скоростния лост ви е наред??
праплазнали шлици или крив лост следствие удар отдоло
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
При мойто бълха пък е по-друг проблема.... доде не е достигнала 90C си включва песен, даже без да прихърка при леко движение напред влиза задна... обаче като загрее до нормални температури и настава баси мъката... сякаш самия скоростен лост се вдървява, даже на свободна с усилие се движи, скоростите влизат зор, понякога ми прехъркват даже при натиснат до дъно съединител при 90км/ч. примерно от 4-та на 5-та да ти престърже си е тъпо баси...
масло има, проверено е, двойното амбрииране също не дава резултат
Вече съм вдигнал ръце и даже май почнах да свиквам..забравил съм кво е тва на дълъг път скоростите да си ги редиш кат пирон в кисело мляко
Като решение пробвах да смажа механизма на скоростния лост, самата ябълка и там където тръгва напред лоста... ма не мога да кажа че имаше някакъв осезаем ефект....
Оплаквал съм се на майстори викат карай си тъй да'нти пука...бе карай ма зор деба.... направо като се наложи на дълъг път да спра някъде и ми се отщява да тръгвам, особенно пък и ако трябва да се включа някъде бързо в движение примерно, и се налага бързо да се редят скоростите.... доколкото бързо нали с POLO 1.3
Съединителя ми отделя по средата горе долу.... понякога ми прави магарии и иска педала плътно до ламарина за да включи 1ва или 2ра примерно... но каква е логиката да го прави само като загрее двигателя... ше зема и хакна накрая едно по-гъстичко масълце в скоростите и ше и......************...
Бтв доколкото помня като я купих нямаше като че ли такъв проблем.... май се появи миналата година при голямото наводнение май месец от проливните дъждове.... тогава се подлъгах по един RAW4 като видях че до бронята му само водата.... и после с ужас установих че почти плавам кат шлеп подхвърлян насам натам от вълните
и щех получа инфаркт като видях че фаровете ми изчезнаха под вода, а тя се качва на талази по капака....
как не угасна и не глътна вода не знам.... RAVa напред, аз шляпам подире му, и обикаляме едни хорица дето седят по покривите пък предните им капаци целите под вода (тва до Башак близо, някой от Русенците може да са били и живи свидетели даже)....е после имаше 10 санта вода в купето.... поне видях къде не затварят добре уплътненията
Ко ли мое да е...некви предположения и предложения различни от цепене на скоростна смяна на съединител
П.С. Илюстрирам с снимка да не кажете баси как лъже нагло
П.С. Като издрапахме от гьола човечеца от RAVa спря, отвори вратата провеси се навънка, гледа ме гледа ме гледа ме, завърте ми една крушка в небето с ръка и кой от къде е
масло има, проверено е, двойното амбрииране също не дава резултат
Вече съм вдигнал ръце и даже май почнах да свиквам..забравил съм кво е тва на дълъг път скоростите да си ги редиш кат пирон в кисело мляко

Като решение пробвах да смажа механизма на скоростния лост, самата ябълка и там където тръгва напред лоста... ма не мога да кажа че имаше някакъв осезаем ефект....
Оплаквал съм се на майстори викат карай си тъй да'нти пука...бе карай ма зор деба.... направо като се наложи на дълъг път да спра някъде и ми се отщява да тръгвам, особенно пък и ако трябва да се включа някъде бързо в движение примерно, и се налага бързо да се редят скоростите.... доколкото бързо нали с POLO 1.3

Съединителя ми отделя по средата горе долу.... понякога ми прави магарии и иска педала плътно до ламарина за да включи 1ва или 2ра примерно... но каква е логиката да го прави само като загрее двигателя... ше зема и хакна накрая едно по-гъстичко масълце в скоростите и ше и......************...

Бтв доколкото помня като я купих нямаше като че ли такъв проблем.... май се появи миналата година при голямото наводнение май месец от проливните дъждове.... тогава се подлъгах по един RAW4 като видях че до бронята му само водата.... и после с ужас установих че почти плавам кат шлеп подхвърлян насам натам от вълните

как не угасна и не глътна вода не знам.... RAVa напред, аз шляпам подире му, и обикаляме едни хорица дето седят по покривите пък предните им капаци целите под вода (тва до Башак близо, някой от Русенците може да са били и живи свидетели даже)....е после имаше 10 санта вода в купето.... поне видях къде не затварят добре уплътненията

Ко ли мое да е...некви предположения и предложения различни от цепене на скоростна смяна на съединител

П.С. Илюстрирам с снимка да не кажете баси как лъже нагло


П.С. Като издрапахме от гьола човечеца от RAVa спря, отвори вратата провеси се навънка, гледа ме гледа ме гледа ме, завърте ми една крушка в небето с ръка и кой от къде е

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта