Хидравлична помпа и кормилна рейка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
didohifi
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот didohifi » Пет 25 юни 2010 21:35


Здравейте!Карам Поло 1.4i 1998г AEX /6KV5/ Variant от 2 години .Само сутрин и само когато е топло,при палене чувам виене от хидравличната помпа или кормилната рейка .Не мога да преценя точно. Подам ли газ ,моментално изчезва и повече не се чува и през целия ден. Нивото на хидр. масло беше м/у мин. и макс. Долях хидр. масло на макс. Сега понякога се чува , понякога не.Какво да предприема ?




Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот djshomi » Пет 25 юни 2010 22:01


Смяна на ремъка.


didohifi
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот didohifi » Пон 19 юли 2010 21:05


За съжаление след смяната на ремъка проблема не се реши.Моля за още мнения по този въпрос.


Потребителски аватар
baobab007
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот baobab007 » Сря 28 юли 2010 14:57


Бих ти препоръчал смяна на хидравличната течност с оригинална - най-евтина е в магазините на "Шкода". Твоята вече е на 12 години, а и не се знае предишните собственици каква са доливали. Има тема в "Направи сам" - най-лесно източването става през маркуча за ниско налягане, който влиза в хидравличната помпа. Ако при свален маркуч завъртиш волана 3-4 пъти от край до край, ще изтече още малко течност. После ще се поберат около 700 мл. Нивото се гледа при работещ двигател и изправен волан, въпреки че руснаците съветват да се прави на изгасен мотор и студена кола, когато трябва да е близо до min. След малко ще ти пусна и темата, ако я намеря.
Ето и темата - със снимки - стъпка по стъпка
viewtopic.php?f=11&t=52664


didohifi
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот didohifi » Сря 25 авг 2010 8:22


След смяна на хидравличната течност, проблема си остана!


silvesterjunior
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот silvesterjunior » Сря 25 авг 2010 19:44


да нямаш някаде позапушени стари маркучи


didohifi
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот didohifi » Пет 27 авг 2010 10:06


Колеги! Трябва да уточня, че това "виене" се получи след, като смених зимните гуми с летни през май месец, тази година. Колата започна да "дърпа" леко наляво. Не направих реглаж, а дори минах 1000км и тогава се появи този проблем.Тази сутрин я запалих(28.08.2010г.),нямаше шум,но и оборотите бяха по-високи. Има ли връзка м/ду гумите,реглажа,температурата и това "виене"? Моля за Вашите мнения!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Хидравлична помпа и кормилна рейка

Мнениеот zfa159 » Пет 27 авг 2010 14:02


Доколкото съм запознат с устройството на рейката,има значение дали рейката си е в централното положение.Пробвай да видиш дали на ляво и на дясно колата ти завива еднакво. Имам в предвид следното - волана е прав.Въртиш до едното крайно положение,като броиш оборотите.След това волана отново прав и броиш оборотите на другата страна.Съответно тогава вероятно ще видиш разлика при оборотите на ляво и на дясно от централното положение.Това се получава,когато поради някаква причина накрайниците на рейката не са регулирани правилно и волана е презацепен.Съответно тогава се случва така,че рейката не седи в средата на гребена,когато волана е прав и има различен ход на ляво и на дясно. При това положение оста на рейката също остава в леко завъртяно положение и е възможен ефекта,който ти описваш.
Другия вариант е да имаш проблем с една гумичка в рейката,която с времето старее и започва да тормози повече помпата....но това се проявява като въртиш волана,а не без да го пипаш.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта