
Запалване, винаги на7/8 път пали?
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Запалване, винаги на7/8 път пали?
Здравейте, имам проблем със запалването проблема е че полото трудно пали (на седмия, осмия път) и то само във влажно време, иначе си пали от ряз, от какво може да е проблема
(запалих двигателя на тъмно и се виждаше искрене от вътрешната част на едни кабели това нормално ли е? ) благодаря на отзовалите

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
Ненормално е ! Прегледай си всички елементи по запалителната система (палец,дистрибуторна капачка,свещи кабели...) Сменяй каквото не е наред ,няма да съжаляваш 

- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
мисля да я дам на компютърна диагностика дали ще могат да намерят проблема
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
щом при влажно време пали трудно -тръгнала бобина или комутатор
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
Моето Polo пък пали на третия път от седмица време насам!Когато запали чувам едно цъкване на електромагнитен клапан под капака,когато не пали-такова цъкване не се чува!От какво може да е това?
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
.
Последна промяна от stelio_009 на Съб 14 ное 2009 18:10, променено общо 1 път.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
не съм спец но доколкото знам светят ли кабелите а тъмно значи са за смяна
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
ми бая светеха, смених ги с нови марка "Тесла" за 49лв.
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?


- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
anonimko написа:щом при влажно време пали трудно -тръгнала бобина или комутатор
Колегата ти каза от какво може дае,провери си ги,също и което ти написа колегата Anbuch

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 17 окт 2009 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Санадански
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
колега преди да го караш на лекар виш провери некои от свещите дали сичките са добре после виж дистрибуторната капачка аре чао дано да съм бил полезен
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
колегата си е решил въпроса - кабели са били
- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
Peteff написа:колегата си е решил въпроса - кабели са били
абе и кабелите си бяха за смяна!!!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
Провери си налягането и на бензиновата помпа че може да е оттам. 

- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Запалване, винаги на7/8 път пали?
Не съм пипал нищо за сега, днес валеше постоянно, след работа колата си запали от ряз, минах към 5км. угасих двигателя (имах работа за 10'ина минути) след това запалих си но "не от ряз" имаше "хъркане" около 4-5секунди. дали дето се е намокрил двигателя и от изпаренията е въздействал някъде, предполагам бубината, някаква идея??? 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта