Проблеми след смяна на бобина (6N)
Проблеми след смяна на бобина (6N)
След смяната на няколко пъти вече по време на движение колата ми изгасва и след секунда пали с гърмеж в ауспуха. Пробвах да карам без металният пръстен който е замасен върху прекъсвач-разпределителя, но днес след около 15на мин. шофиране на един светофар едва тръгнах пак с гърмежи и гаснене... Бобината е втора употреба от голф 3 и на външен вид разликата е само в металното оребрение за охлаждане, възможно ли е да е от нея или да търся причината в кабелите или някаде другаде?
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблеми след смяна на бобина (6N)
Traian написа:След смяната на няколко пъти вече по време на движение колата ми изгасва и след секунда пали с гърмеж в ауспуха. Пробвах да карам без металният пръстен който е замасен върху прекъсвач-разпределителя, но днес след около 15на мин. шофиране на един светофар едва тръгнах пак с гърмежи и гаснене... Бобината е втора употреба от голф 3 и на външен вид разликата е само в металното оребрение за охлаждане, възможно ли е да е от нея или да търся причината в кабелите или някаде другаде?
еми вземи бобина от някой приятел и пробвай
Re: Проблеми след смяна на бобина (6N)
Спред мен трябва да идеш на елкон....мисля,че причината може да не е само в бобината.
Аз също имам Поло (1.4 бензин, 96'-60 к.с.)
днес открих проблема на моята бобина...на мястото където към бобината се включва кабела (на делкото) искрата беше удряла настрани от "щифта" на бобината и буквално беше прогорила корпуса на бобината ....така отечката от искрата беше станала толкова голяма,че към делкото отиваше съвсем малък заряд.
Аз зачистих прогореното и около тръбичката (, на която се нахлузва кабела,) навих Бишоп (това е изолационна лента за високо напрежение-аз съм ел.техник)
Отечката се изолира и искрата си отиде на мястото...така че за момента съм отложил покупката на бобина.
Моят съвет е да огледаш бобината много внимателно, защото аз преди да изолирам даже не можех да запаля, а сега съм екстра
Ако на някой не му е ясно как се разкачват инжекторите(горивните впръскватели) ,да пита! Днес по неволя ми се наложи да го направя, защото мислех ,че са задръстени.
Аз също имам Поло (1.4 бензин, 96'-60 к.с.)
днес открих проблема на моята бобина...на мястото където към бобината се включва кабела (на делкото) искрата беше удряла настрани от "щифта" на бобината и буквално беше прогорила корпуса на бобината ....така отечката от искрата беше станала толкова голяма,че към делкото отиваше съвсем малък заряд.
Аз зачистих прогореното и около тръбичката (, на която се нахлузва кабела,) навих Бишоп (това е изолационна лента за високо напрежение-аз съм ел.техник)
Отечката се изолира и искрата си отиде на мястото...така че за момента съм отложил покупката на бобина.
Моят съвет е да огледаш бобината много внимателно, защото аз преди да изолирам даже не можех да запаля, а сега съм екстра

Ако на някой не му е ясно как се разкачват инжекторите(горивните впръскватели) ,да пита! Днес по неволя ми се наложи да го направя, защото мислех ,че са задръстени.
Re: Проблеми след смяна на бобина (6N)
Проблемът се оказа лулата на свеща която е най-близо до делкото. Имаше много окис и след почистването му с безконтактен спрей се оказа, че има дупка в гумата и искрата омасяваше с металният кожух на кабела (не съм сигурен, че се изразих правилно). След махането на металният кожух нямам никакви проблеми, но ще трябва да си взема нови кабели. Някой има ли представа по колко вървят?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблеми след смяна на бобина (6N)
Ментета маи бяха 40-50лв не че беру са инстински ама на истинска цена 120-130лв 

- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Проблеми след смяна на бобина (6N)
40-150 лв,средно хубави около 80-90 лв.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми след смяна на бобина (6N)
nikolai_an написа:40-150 лв,средно хубави около 80-90 лв.

Купувай само Бош, Беру или Шампион

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта